eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie usług portierskich na rzecz Instytutu Biotechnologii i Antybiotyków

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-12

Ogłoszenie nr 65048 - 2017 z dnia 2017-04-12 r.

Warszawa: Świadczenie usług portierskich na rzecz Instytutu Biotechnologii i Antybiotyków
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 29191-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Biotechnologii i Antybiotyków, krajowy numer identyfikacyjny 120887200000, ul. ul. Starościńska  5, 02516   Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 37 86 340, faks 22 37 86 334, e-mail jasinskij@iba.waw.pl
Adres strony internetowej (URL): www.iba.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: instytut badawczy

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług portierskich na rzecz Instytutu Biotechnologii i Antybiotyków

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

85/17/112/I

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.Przedmiot zamówienia polega w szczególności na: 1. Prowadzenie kontroli ruchu osobowego - wpisy do księgi ewidencji wyjść, prowadzenie książki ewidencji kluczy dla pracowników Instytutu , wpisy do księgi wejść i wyjść dla gości wraz z wydawaniem identyfikatorów oraz prowadzenie książki dyżurów portierów. 2. Kontrola ruchu samochodowego wjeżdżającego na teren podwórza IBA i wyjeżdżającego z terenu IBA (otwieranie i zamykanie bramy samochodom uprawnionych pracowników IBA, samochodom dostawczym, ustalanie z kierownikiem Działu Technicznego możliwości wjazdu na teren Instytutu innych pojazdów itp.). 3. Łączenie rozmów telefonicznych przychodzących z zewnątrz z odpowiednimi pracownikami i komórkami organizacyjnymi Instytutu.4. Przyjmowanie poczty i innych przesyłek kurierskich niewymagających potwierdzenia ich dostarczenia w godzinach pracy i po godzinach pracy IBA (za potwierdzeniem przyjęcia), a następnie poinformowanie bądź przekazanie ich do adresatów, 5. Kontrola pracy urządzeń sygnalizacyjno - alarmowych zainstalowanych w pomieszczeniu portierni. 6. Niezwłoczne zgłaszanie do Działu Technicznego, o wszelkich usterkach w działaniu urządzeń sygnalizacyjno - alarmowych. 7. Prowadzenie stałego monitoringu głównego wejścia do IBA z podglądem tv przemysłowej miejsc newralgicznych Instytutu w celu zabezpieczenia przed wejściem osób niepowołanych. 8. Zapewnienie stałego obchodu wewnątrz i na zewnątrz Instytutu co dwie godziny: a) w dni wolne od pracy i święta, b) w dni robocze (poniedziałek-piątek) w godzinach od 18:00 do 6:00, pod kątem ujawniania wszelkich zagrożeń w tym zalania, pożaru, włamania, itp. 9. W przypadku wystąpienia zagrożenia (stosownie do rodzaju) konieczne jest powiadomienie odpowiednich jednostek ratowniczych (straży pożarnej, policji, straży miejskiej itp.) oraz kierownika Działu Technicznego i osób podanych w schemacie powiadamiania zgodnie z instrukcją postępowania w razie awarii. 10. Przyjmowanie i rejestrowanie na odpowiednich formularzach zgłaszanych od osób postronnych informacji dotyczących reklamacji leków produkcji IBA oraz działań niepożądanych. 11. Zamawiający wskazuje, iż zgodnie z art. 22 § 1 Kodeksu pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. Tym samym realizując obowiązek o którym mowa w art. 29 ust. 3 a ustawy pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę (lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w załączniku nr 1 do siwz. 12. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 7 dni roboczych, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia do wglądu kopii umów o pracę zawartych przez Wykonawcę (lub podwykonawcę) z osobami o których mowa w pkt. 3 lub innych dokumentów potwierdzających, że przedmiot umowy jest wykonywany przez osoby będące pracownikami wykonawcy. 13. Zamawiający wymaga w związku z realizacją przedmiotu umowy i na jej potrzeby zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 98341120-2
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT517463.41
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert8
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
AGENCJA OCHRONY ARGUS Sp. z o.o.,  handlowy@argus-ochrona.com.pl,  ul. Piłsudskiego 16B/5,  96-500,  Sochaczew,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 559380
Oferta z najniższą ceną/kosztem 559380
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 686290,56
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.