To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-11
Ogłoszenie nr 6504 - 2017 z dnia 2017-01-11 r.
Gościno: Dowóz uczniów do szkół gminnych w roku 2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 346882 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gościno, krajowy numer identyfikacyjny
53488800000, ul.
ul. IV Dywizji WP
58,
78120
Gościno, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
943 513 382, faks
943 513 378, e-mail
teresa.bleczyc@goscino.com.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.goscino.com.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz uczniów do szkół gminnych w roku 2017
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):B/DOWOZY/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych umożliwiających dojazd uczniów środkami komunikacji publicznej Wykonawcy do szkół i ze szkół na terenie Gminy Gościno od dnia: 1 stycznia 2017 roku do 30 czerwca 2017 roku i od 1 września 2017 roku do 31 grudnia 2017 roku. Dowóz i odwóz uczniów należy zapewnić w dni nauki szkolnej przewidziane organizacją roku szkolnego określonego przez Ministra Edukacji Narodowej oraz zmianami ustalonymi decyzją dyrektorów szkół. Świadczenie usług będących przedmiotem postępowania odbywać się będzie dla uczniów uczęszczających do szkół: - Gimnazjum w Gościnie, - Zespołu Szkół w Gościnie, w ogólnej liczbie dla wszystkich części 177 dzieci Przywozy na godzinę 7:50 Zajęcia szkolne rozpoczynają się o godzinie 8.00. Dwa odwozy w godzinach : 12.45 - 14.40 . Dokładne godziny jednego dowozu i dwóch odwozu uczniów zostaną szczegółowo uzgodnione z dyrektorami szkół po wyłonieniu Wykonawcy. Podane liczby uczniów są liczbami aktualnymi na dzień ogłoszenia o zamówieniu i w trakcie trwania zamówienia mogą ulec zmianie. Zmiana liczby dowożonych uczniów nie wymaga aneksu do umowy oraz nie ma wpływu na ustalona w postępowaniu przetargowym jednostkową cenę biletu. Przedmiot umowy składa się z 5 (pięciu) części które zostały oznaczone literami od A do E. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na dowolną ilość części. CZĘŚĆ A: trasa i liczba zabieranych dzieci (na załączniku mapowym nr 5 do SIWZ oznaczona kolorem różowym) : Ramlewo- 12 Robuń - 12 Myślino - 21 Gościno Dwór - 11 RAZEM: 56 dzieci CZĘŚĆ B: trasa i liczba zabieranych dzieci (na załączniku mapowym nr 5 do SIWZ oznaczona kolorem fioletowym): Dargocice - 8 Wartkowo- 4 Karkowo- 4 RAZEM: 16 dzieci CZĘŚĆ C: trasa i liczba zabieranych dzieci (na załączniku mapowym nr 1 do SIWZ oznaczona kolorem żółtym): Ołużna - 26 Ząbrowo - 24 Jarogniew - 9 Lubkowice - 4 RAZEM: 63 dzieci CZĘŚĆ D: trasa i liczba zabieranych dzieci (na załączniku mapowym nr 1 do SIWZ oznaczona kolorem niebieskim): Pławęcino - 16 Kamica - 8 RAZEM: 24 dzieci CZĘŚĆ E: trasa i liczba zabieranych dzieci (na załączniku mapowym nr 1 do SIWZ oznaczona kolorem zielonym): Pobłocie Małe - 3 Mołtowo - 15 RAZEM: 18 dzieci Wybrany Wykonawca/Wykonawcy przed przystąpieniem do wykonania usługi będącej przedmiotem umowy, otrzyma/ją od Zamawiającego szczegółowy wykaz zawierający godziny rozpoczęcia przewozu. 1. Szczegółowy opis tras przejazdu dla poszczególnych części stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 60130000-8 (1) 4. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamówienie składa się z (5) pięciu części. Opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do wysokości 90% wartości całego zamówienia podstawowego, tj. 90% wartości sumy wszystkich części zamówienia podstawowego. 7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 8. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę i/lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) kierowcy autobusów, którymi dowożone będą dzieci w ramach niniejszego postępowania przetargowego w ilości niezbędnej do prawidłowego wykonywania usług przewozu uczniów.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
60130000-8
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: B/DOWOZY/2017 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT50000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 56834.40 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: B/DOWOZY/2017 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT15000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 16238.40 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: B/DOWOZY/2017 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT57000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 63938.70 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: B/DOWOZY/2017 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT21000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 24357.60 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: B/DOWOZY/2017 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT17000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 18268.20 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI GOŚCINO
- Modernizacja boiska - "Moje Boisko- Orlik 2012" w Zespole Szkół im. Macieja Rataja w Gościnie
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych 2025r."
więcej: przetargi GOŚCINO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.