Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-01
Nysa: Sprzątanie jezdni z piasku i wszelkich zanieczyszczeń wzdłuż krawężników w ciągach dróg powiatowych - miasto Nysa w ilości 619 960 m2 oraz oczyszczanie opasek bezpieczeństwa w ilości 3 527 m2
Numer ogłoszenia: 65051 - 2008; data zamieszczenia: 01.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Nysie, ul. Słowiańska 17, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. (077) 4482408, fax (077) 4482408.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.nysa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie jezdni z piasku i wszelkich zanieczyszczeń wzdłuż krawężników w ciągach dróg powiatowych - miasto Nysa w ilości 619 960 m2 oraz oczyszczanie opasek bezpieczeństwa w ilości 3 527 m2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia: - oczyszczenie nawierzchni jezdni wzdłuż krawężników oraz skrzyżowań, - załadunek zanieczyszczeń na środki transportowe, - pozamiatanie miejsc, w których znajdowały się pryzmy, - wywóz zanieczyszczeń na składowisko odpadów. - oczyszczenie opasek bezpieczeństwa (przy chodnikach z pasem zieleni lub na pasach zieleni) - załadunek zanieczyszczeń na środki transportowe, - pozamiatanie miejsc, w których znajdowały się pryzmy, - wywóz zanieczyszczeń na składowisko odpadów. sprzątanie jezdni w miesiącach kwiecień - listopad - 77 495 m2 ogółem - 619 960 m2 sprzątanie opasek bezpieczeństwa w miesiącach maj - czerwiec - 3 527 m2 ogółem - 3 527 m2
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Usługi zamiatania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 8.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz.177 z dnia 9 lutego 2004 r.) z późniejszymi zmianami oraz - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy Pzp - posiadają stosowne zezwolenie na zbieranie i transport odpadów na składowisko; - dysponują sprzętem do wykonywania zadania; - posiadają doświadczenie w zakresie realizacji zamówienia o podobnym charakterze (sprzątanie) - wykaz zleceń za okres trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z załączeniem dokumentów (max 5 szt.) np. referencje - nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art.24 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie przedłożonych dokumentów określonych w punkcie 5 SIWZ - spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: [1] aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Organ wydający w/w dokument w wymaganym terminie pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w w/w dokumencie. [2] zaświadczenie potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne oraz, że nie zalega z opłacaniem podatków, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości decyzji organu podatkowego W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy dołączyć następujące dokumenty: [3] wykazu podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia (na załączniku nr 3) [4] wykazu pracowników, którzy będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (na załączniku nr 2) [5] wykazu ważniejszych zamówień zrealizowanych w okresie ubiegłych trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o charakterze porównywalnym z zakresem zamówienia (na załączniku nr 4) wraz z załączeniem dokumentów od poprzednich zamawiających, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, (max 5 szt.) np. referencje [6] zezwolenie na zbieranie i transport odpadów (powstałych w wyniku zamiatania ulic) na składowisko (w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) [7] oświadczenie na podstawie art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.nysa.pl ; www.nysa.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarządzie Dróg Powiatowych w Nysie, 48-300 Nysa, ul. Słowiańska 17 pokój nr 7 II piętro.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2008 godzina 08:45, miejsce: Zarządzie Dróg Powiatowych w Nysie, 48-300 Nysa, ul. Słowiańska 17 pokój nr 3 II piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z NYSY
- Mechaniczne sprzątanie jezdni z piasku i wszelkich zanieczyszczeń
- Dostawa heparyn drobnocząsteczkowych oraz preparatu Alteplasum
- Odbudowa infrastruktury drogowej po powodzi - ul. Grodzka w Nysie
- Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Nysie
więcej: przetargi w Nysie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości na obiektach mostowych przez 9 miesięcy od daty zawarcia umowy.
- Świadczenie usług w zakresie wykonywania prac porządkowo-czystościowych w obiekcie i na terenie posesji Sądu Okręgowego w Białymstoku
- "Oczyszczanie mechaniczne, zamiatanie i zmywanie ulic na terenie Miasta Sulejówek (...)"
- Bieżące utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu nowodworskiego
- Omiatanie dróg powiatowych
- Utrzymanie czystości i porządku na drogach gminnych i powiatowych w granicach administracyjnych miasta Rawa Mazowiecka
więcej: Usługi sprzątania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.