eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MyśleniceMała przedsiębiorczość

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-05

Myślenice: Mała przedsiębiorczość
Numer ogłoszenia: 65064 - 2011; data zamieszczenia: 05.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Myślenicach , ul. Drogowców 2, 32-400 Myślenice, woj. małopolskie, tel. 12 372 96 00, faks 012 2723501.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Mała przedsiębiorczość.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe, polegające na zorganizowaniu 7 edycji (dla 15 osób każda edycja) 55 godzinnych szkoleń pn. Mała przedsiębiorczość i przeszkoleniu łącznie: 105 osób bezrobotnych lub poszukujących pracy, posiadających zróżnicowane wykształcenie (począwszy od podstawowego), zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Myślenicach, zamierzających rozpocząć własną działalność gospodarczą. Celem szkolenia jest przygotowanie osób do założenia i prowadzenia własnej działalności gospodarczej, sporządzenie biznes planu oraz uzyskanie oceny planowanego przedsięwzięcia na podstawie sporządzonego biznes planu. W ramach realizacji szkolenia Wykonawca zapewni salę wykładową (w przypadku potrzeby zorganizowania 2 edycji jednocześnie - 2 sale wykładowe) oraz catering dla uczestników szkoleń..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.20.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie: a. Oświadczenia Wykonawcy stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji, b. Oświadczenia Wykonawcy wraz z wydrukiem ze strony internetowej Wojewódzkiego Urzędu Pracy potwierdzający wpis jednostki do Rejestru Instytucji Szkoleniowej na rok 2011. Ocena zostanie dokonana metoda spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie: a. Oświadczenia stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji b. Wykazu przeprowadzonych/przeprowadzanych szkoleń, sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji. Wykaz winien uwzględniać jedno szkolenie grupowe przeprowadzone lub przeprowadzane w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, którego celem było/jest mi. in. przygotowanie osób do założenia i prowadzenia własnej działalności gospodarczej oraz sporządzenie biznes planu wraz z podaniem wartości usług, dat przeprowadzenia szkoleń, odbiorców usług (Zamawiających) wraz z dokumentami potwierdzającymi, iż usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie: Oświadczenia Wykonawcy nt. posiadania potencjału technicznego stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. Ocena zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za osobę zdolną do wykonania zamówienia Zamawiający uznaje osobę posiadającą kwalifikacje: a. wykształcenie wyższe, zgodne z kierunkiem przewidzianym do wykonywania przez nich czynności w tym zamówieniu i praktykę zawodową w tym kierunku lub b. wykształcenie wyższe inne i posiadają udokumentowane kwalifikacje (studia podyplomowe/kurs) w zakresie przewidzianych do wykonywania przez nich czynności w tym zamówieniu i praktykę zawodową w tym kierunku, a w przypadku dysponowania osobami innych podmiotów - informacji o podstawie dysponowania tymi osobami. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie: a. Oświadczenia Wykonawcy stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji b. Wykazu osób przewidzianych do realizacji zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji. Wykaz winien wyszczególniać wszystkich wykładowców wskazanych przez Wykonawcę do realizacji całego zamówienia tj. co najmniej 6 osób łącznie z co najmniej 2 osobami przewidzianymi na zastępstwo. Ocena zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za Wykonawcę spełniającego warunki ekonomiczne i finansowe do wykonania zamówienia Zamawiający uzna Wykonawcę, który potwierdzi spełnienie tego warunku w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji. Ocena zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie Wykonawcy wraz z wydrukiem ze strony internetowej Wojewódzkiego Urzędu Pracy potwierdzające wpis jednostki do Rejestru Instytucji Szkoleniowej na rok 2011.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - posiadanie przez instytucje szkoleniowe certyfikatu jakości usług - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego są dokonywane na zasadach i w trybie wskazanych w projekcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiącym załącznik 7 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.praca.myslenice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Myślenicach, ul. Drogowców 2, 32-400 Myślenice..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2011 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Myślenicach, ul. Drogowców 2, 32-400 Myślenice. Budynek A, pokój 16 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane będzie ze środków: a. Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Projektu Systemowego pn. Klucz do kariery Program Operacyjny Kapitał Ludzki 6.1., poddziałanie 6.1.3. - szkolenia dla 60 osób, b. Funduszu Pracy i PFRON - szkolenia dla 45 osób..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.