Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-02
Złocieniec: NAPRAWY I KONSERWACJE DRÓG LEŚNYCH W NADLEŚNICTWIE ZŁOCIENIEC W 2016 R.
Numer ogłoszenia: 65097 - 2016; data zamieszczenia: 02.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Złocieniec , ul. Myczkowskiego 2, 78-520 Złocieniec, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3672421, 3672480, faks 094 3670292.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_zlocieniec/zamowienia_publiczne
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_zlocieniec/zamowienia_publiczne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NAPRAWY I KONSERWACJE DRÓG LEŚNYCH W NADLEŚNICTWIE ZŁOCIENIEC W 2016 R..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa i konserwacja drogi leśnej nr 65 Leśnictwo Wierzchowo: - mechaniczne karczowanie pni o średnicy 10-15cm - 16 szt. - mechaniczne karczowanie pni o średnicy 16-25cm - 7 szt. - mechaniczne karczowanie pni o średnicy 26-35cm - 10 szt. - mechaniczne karczowanie pni o średnicy 35-45cm - 3 szt. - mechaniczne karczowanie pni o średnicy 46-55cm - 7 szt. - mechaniczne karczowanie pni o średnicy 56-65cm - 2 szt. - mechaniczne karczowanie pni o średnicy 66-75cm - 9 szt. - mechaniczne karczowanie krzaków i podszyć średniej gęstości - 0,080 ha, - wykopy oraz przekopy w gruncie kategorii I-II wykonywane na odkład koparkami wraz z usunięciem humusu - roboty ziemne zcięcie zawyżonych poboczy i skarp oraz wykonanie rowów - 1.342,80 m3, - profilowanie i zagęszczanie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kategorii I-IV - 8.505,00 m2, - formowanie i zagęszczanie spycharkami 55kW (75KM) nasypów o wysokości do 3,0m w gruncie kategorii I-II, ANALOGIA wraz z zakupem i dostarczeniem kruszywa grubego - 182,00 m3, - warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 15cm - podbudowa na drodze do pola - 390,00 m2, - warstwa górna z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0-31mm o grubości po zagęszczeniu 8 cm - 3.794,00 m2, - warstwa górna z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0-31mm za 2 cm dodatkowo po zagęszczeniu - 3.794,00 m2, - naprawy poboczy wykonywane ręcznie - plantowanie - 2.354,00 m2, - mechaniczne plantowanie terenu wokół drogi po zakończeniu prac wraz z przemieszczeniem materiałów 1 m szerokości obustronnie za poboczem - 2.354,00 m2, - płotki pojedyncze o wysokości 50cm na skarpach i u podstawy skarp- ANALOGIA wykonanie drewnianej palisady z kołków fi 10 cm wys. 80 cm - 21,00 m..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2016-06-29 do godz. 9:00.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w przypadku Wykonawców wspólną ofertę, w.w warunek musi spełniać każdy z podmiotów składających wspólną ofertę. Warunki udziału w postępowaniu oceniane będą wg formuły: spełnia nie spełnia na podstawie dokumentów dostarczonych przez wykonawców.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymaga się aby Wykonawca w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał remonty, przebudowy, budowy lub naprawę minimum 3 dróg o łącznej wartości minimum 500,0 tys. zł / technologia nawierzchni z kruszywa łamanego/. Warunki udziału w postępowaniu oceniane będą wg formuły: spełnia nie spełnia na podstawie dokumentów dostarczonych przez wykonawców.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać , iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował minimum sprzętem jak : koparka kołowa lub gąsienicowa, równiarka samojezdna, walec samojezdny. Warunki udziału w postępowaniu oceniane będą wg formuły: spełnia nie spełnia na podstawie dokumentów dostarczonych przez wykonawców.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać minimum jedną osobę posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie , która będzie pełnić przy realizacji tego zamówienia funkcję Kierownika Budowy (uprawnienia do kierowania robotami drogowymi wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa). Warunki udziału w postępowaniu oceniane będą wg formuły: spełnia nie spełnia na podstawie dokumentów dostarczonych przez wykonawców.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien przedłożyć informacja z banku lub kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek o wysokości środków lub zdolności kredytowej na kwotę minimum 100,0 tys. zł. Warunki udziału w postępowaniu oceniane będą wg formuły: spełnia nie spełnia na podstawie dokumentów dostarczonych przez wykonawców.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Gwarancja - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_zlocieniec/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: sposób uzyskania SIWZ - w pokoju nr 10, na stronie internetowej lub poprzez wysyłkę..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2016 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego Nadleśnictwo Złocieniec Ul. Myczkowskiego 2 78-520 Złocieniec Pokój nr 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZŁOCIEŃCA
- Przebudowa kotłowni w budynku głównym SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Złocieńcu
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Złocieńcu fabrycznie nowego samochodu ciężarowego z zabudową skrzyniową oraz z windą
więcej: przetargi w Złocieńcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie właściwych prac budowlanych w celu stabilizacji osuwisk na drogach powiatu leskiego ".
- Przebudowa drogi gminnej nr 109414L w miejscowości Zynie
- Przebudowa drogi gminnej Nr 105951 L na działce nr ewid. 241 w miejscowości Ługów, gmina Jastków
- Bieżące utrzymanie i naprawa dróg gruntowych o nawierzchniach ziemnych, trawiastych i częściowo wzmocnionych gruzem, tłuczniem, frezem (...) - z podziałem na dwie części (pakiety)
- Rozbudowa drogi gminnej ul. Stanisławy Pawłowskiej 362394K w km od 0+002,00 do km 0+119,50 w miejscowości Krościenko nad Dunajcem pow. nowotarski gmina: Krościenko nad Dunajcem
- Remonty cząstkowe nawierzchni dróg gminnych w Gminie Mszana
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.