eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduńska Wola › poprawa efektywności funkcjonowania diagnostyki i terapii w SPZOZ w Zduńskiej Woli - ZP/ZPORR/243/2004/2005



Ogłoszenie z dnia 2005-12-08

POZYCJA 65138

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zduńska Wola: poprawa efektywności funkcjonowania diagnostyki i terapii w SPZOZ w Zduńskiej Woli - ZP/ZPORR/243/2004/2005 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Zduńskiej Woli, do kontaktów: Anna Gałązka, Sławomir Glazar, ul. Królewska 29, 98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie, tel. 043 8244148, fax 043 8244148, e-mail: zaopatrzenie@szpital-zdwola.info, www.szpital-zdwola.info. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: poprawa efektywności funkcjonowania diagnostyki i terapii w SPZOZ w Zduńskiej Woli - ZP/ZPORR/243/2004/2005. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Pakiet nr 1 - Zakup Systemu Videoendoskopów - 1 kpl, Pakiet nr 2 - Zakup Ultrasonografów - 2 sztuki, Pakiet nr 3 - Zakup wyposażenia sal zabiegowych - Stoły operacyjne - 2 sztuki, lampy bezcieniowe 2 kopuły x 5 ogniskowe - 2 sztuki, Pakiet nr 4 - Zakup Systemu nadzoru funkcji życiowych (EKG, SPO2, NIBP, CO2, O2) - 4 sztuki. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Zduńskiej Woli. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: jednej części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 1 270 634, 00 PLN - całkowita wartość. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 28.02.2006; data zakończenia: 30.03.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Pakiet nr 1 - 6 572,68 PLN, Pakiet nr 2 - 10 400,00 PLN, Pakiet nr 3 - 5 144,00 PLN, Pakiet nr 4 - 3 300,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w wysokości 75% wartości. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaśwaidczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Informacja z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzająca wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Kserokopia dokumentu potwierdzonego za zgodność z oryginałem na mocy, którego oferowany wyrób medyczny został wprowadzony do obrotu - Wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych, znak CE (podać numer identyfikacyjny właściwej jednostki notyfikowanej) deklaracji zgodności z dyrektywami Unii Europejskiej wraz z potwierdzeniem wpisu do odpowiedniego rejestru kraju pochodzenia, dotyczy także państw EFTA. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: 1. Cena - 60% 2. Ocena techniczna - 25% 3. Warunki gwarancji - 15% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Tak. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP/ZPORR/243/2004/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 20.01.2006, cena - 60 PLN. Warunki i sposób płatności: przelew na rachunek 46 1020 3437 0000 1702 0018 2212 z dopiskiem - za SIWZ ZP/ZPORR/243/2004/2005. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 23.01.2006 godzina 10:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 23.01.2006, godzina 12:00, Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Zduńskiej Woli - budynek administracyjny - pokój nr 6.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego - Priorytet 3 - Rozwój lokalny, Działanie 3.5 - Lokalna infrastruktura społeczna, poddziałanie 3.5.2. - Lokalna infrastruktura ochrony zdrowia. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 30.11.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: System Videoendoskopów 1 komplet wraz z automatyczną myjką dwustanowiskową. 3) Zakres lub wartość: 328 634,00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 28.02.2006. CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Aparaty Ultrasonograficzne 2 sztuki. 3) Zakres lub wartość: 520 000,00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 28.02.2006. CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Wyposażenie sal zabiegowych: - Stoły operacyjne - 2 sztuki - Lampy bezcieniowe 2x 5 - ogniskowe 2 komplety. 3) Zakres lub wartość: 257 000,00 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 05.03.2006. CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Wyposażenie sal zabiegowych - System nadzoru funkcji życiowych - EKG, SPO2, NIBP, CO, O2 - 4 sztuko. 3) Zakres lub wartość: 165 000,00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 05.03.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.