Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-29
Rzeszów: Usługa ochrony osób i mienia Uniwersytetu Rzeszowskiego
Numer ogłoszenia: 65143 - 2013; data zamieszczenia: 29.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Rzeszowski , ul. Rejtana 16c, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8721018, faks 017 8721262.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony osób i mienia Uniwersytetu Rzeszowskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Usługa ochrony osób i mienia Uniwersytetu Rzeszowskiego Zamówienie zostało podzielone na 2 zadania: Zadanie 1: Usługa ochrony obiektów i mienia oraz osób dotyczące 9 obiektów i 12 posterunków stałych, wewnątrz budynków zlokalizowanych w Rzeszowie i Kolbuszowej 1. Przedmiotem zamówienia dla zadania 1 jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług ochrony obiektów i mienia oraz osób dotyczące 9 obiektów i 12 posterunków stałych, wewnątrz budynków zlokalizowanych w : A. Rzeszowie przy ulicach: 1.Cwiklińskiej 2 na terenie campusu Wydziałów: Biologiczno-Rolniczego i Wydz. Ekonomii - 4 posterunki ( portiernie) 2.Rejtana 16 - 1 posterunek 3.Pigonia 6 - 1 posterunek 4.Pigonia 8 - 1 posterunek 5.Kasprowicza 1 - 1 posterunek 6.Hoffmanowej 8 - 1 posterunek 7.Ofiar Getta 4 - 1 posterunek 8.Warszawskiej 26A - 1 posterunek B.9. Kolbuszowej przy ul. Sokołowskiej 26 - 1 posterunek C.Łącznie w okresie od 01.06.2013-30.06.2013r.- 395 dni, roboczogodzin - 97.960 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1.1a do siwz Zadanie 2: Usługa ochrony obiektów i mienia oraz osób w budynku A-2 przy ul. Rejtana w Rzeszowie Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 2 jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług ochrony obiektów i mienia oraz osób dotyczący jednego obiektu - budynek A-2 przy ul. Rejtana w Rzeszowie (jeden posterunek stały, wewnątrz budynku) 1 posterunek -Łącznie w okresie od 01.07.2013 do 30.06.2013r. -8.760 roboczogodzin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1.1b do siwz.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony gdy: 1. Wykonawca oświadczy, że posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności 2. Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2005 r., Nr 145 poz. 1221 z późn. zm.) oraz wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń metodą 0-1 w sposób: spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy: 1. Wykonawca oświadczy, że posiada wiedzę i doświadczenie pozwalające na prawidłową realizację zamówienia 2. Wykonawca wykaże, że w okresie 3 lat przed terminem składnia ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zrealizował lub realizuje: Dla zadania 1: co najmniej 1 usługę polegającą na ochronie osób i mienia trwającą co najmniej 6 miesięcy o wartości zrealizowanej w tym okresie nie mniejszej niż 300 000,00 zł netto (PLN) (sł. trzysta tysięcy zł) (w przypadku, gdy usługa jest wykonywana przez okres dłuższy niż 6 miesięcy, należy wykazać, że jej półroczna wartość wynosi co najmniej 300 000,00 zł netto (PLN) np. usługa trwająca 12 miesięcy o wartości co najmniej 600 000,00 zł netto (PLN) Dla zadania 2: co najmniej 1 usługę polegającą na ochronie osób i mienia trwającą co najmniej 6 miesięcy o wartości zrealizowanej w tym okresie nie mniejszej niż 30 000,00 zł netto (PLN) (trzydzieści tysięcy zł) (w przypadku, gdy usługa jest wykonywana przez okres dłuższy niż 6 miesięcy, należy wykazać, że jej półroczna wartość wynosi co najmniej 30000,00 zł netto (PLN) np. usługa trwająca 12 miesięcy o wartości co najmniej 60000,00 zł netto (PLN) Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń metodą 0-1 w sposób: spełnia/nie spełnia. Wartości podane w walutach obcych w dokumentach składanych przez Wykonawców w ramach niniejszego postępowania Zamawiający będzie przeliczał po średnim kursie NBP na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy: Wykonawca oświadczy, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń metodą 0-1 w sposób: spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy: 1. Wykonawca oświadczy, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 2. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: a) Dla zadania 1: min. 25 osobami posiadającymi co najmniej 3 miesięczne doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z ochroną (ochroniarz/dozorca/portier) b) Dla zadania 2: min. 4 osobami posiadającymi co najmniej 3 miesięczne doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z ochroną (ochroniarz/dozorca/portier) Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń metodą 0-1 w sposób: spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy: 1.Wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, umożliwiającej wykonanie zamówienia 2.Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia: a) Dla zadania 1: na kwotę min. 300000,00 PLN (słownie: trzysta tysięcy złotych PLN) b) Dla zadania 2: na kwotę min. 30 000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych PLN) Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń metodą 0-1 w sposób: spełnia/nie spełnia. Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń metodą 0-1 w sposób: spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony i podpisany formularz oferty Wykaz części zamówienia, które zostaną wykonane przez podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje taki udział) Dokument pełnomocnictwa (jeżeli zachodzi potrzeba)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.univ.rzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Rzeszowski, 35-959 Rzeszów, Al. Rejtana 16 C , Dział Zamówień Publicznych, pokój 26c.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2013 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Rzeszowski, 35-959 Rzeszów, Al. Rejtana 16 C , Dział Zamówień Publicznych, pokój 26c.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 2. Termin wykonania zamówienia: Zadanie 1: od dnia podpisania umowy do dn. 30.06.2014r. (rozpoczęcie realizacji nie wcześniej niż od dnia 01.06.2013r.) Zadanie 2: od dnia podpisania umowy do dn. 30.06.2014r. (rozpoczęcie realizacji nie wcześniej niż od dnia 01.07.2013r.).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1: Usługa ochrony obiektów i mienia oraz osób dotyczące 9 obiektów i 12 posterunków stałych, wewnątrz budynków zlokalizowanych w Rzeszowie i Kolbuszowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia dla zadania 1 jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług ochrony obiektów i mienia oraz osób dotyczące 9 obiektów i 12 posterunków stałych, wewnątrz budynków zlokalizowanych w : A. Rzeszowie przy ulicach: 1. Cwiklińskiej 2 na terenie campusu Wydziałów: Biologiczno-Rolniczego i Wydz. Ekonomii - 4 posterunki ( portiernie) 2. Rejtana 16 - 1 posterunek 3. Pigonia 6 - 1 posterunek 4. Pigonia 8 - 1 posterunek 5. Kasprowicza 1 - 1 posterunek 6. Hoffmanowej 8 - 1 posterunek 7. Ofiar Getta 4 - 1 posterunek 8. Warszawskiej 26A - 1 posterunek B. 9. Kolbuszowej przy ul. Sokołowskiej 26 - 1 posterunek C. Łącznie w okresie od 01.06.2013-30.06.2013r.- 395 dni, roboczogodzin - 97.960 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1.1a do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2: Usługa ochrony obiektów i mienia oraz osób w budynku A-2 przy ul. Rejtana w Rzeszowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2: Usługa ochrony obiektów i mienia oraz osób w budynku A-2 przy ul. Rejtana w Rzeszowie Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 2 jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług ochrony obiektów i mienia oraz osób dotyczący jednego obiektu - budynek A-2 przy ul. Rejtana w Rzeszowie (jeden posterunek stały, wewnątrz budynku) 1 posterunek -Łącznie w okresie od 01.07.2013 do 30.06.2013r. -8.760 roboczogodzin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1.1b do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Obsługa, konserwacja, utrzymanie sygnalizacji świetlnych oraz znaków aktywnych na ciągach DW administrowanych przez PZDW w Rzeszowie w okresie od daty podpisania umowy do 31.12.2025 - 5 zadań
- Przedłużenie ważności licencji Microsoft 365
- Odbiór, transport i zagospodarowanie ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego (kat. III) w 2025 roku z kuchni w kompleksach znajdujących się w rejonie działania 34. WOG Rzeszów
- Przeglądy konserwacyjne i serwis 5 dźwigów osobowych.
- Sprzedaż wraz dostarczeniem stołu antywibracyjnego granitowego
- Sprzedaż i dostawa odczynników do prowadzenia zajęć dydaktycznych dla Instytutu Nauk Medycznych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o. o.
- Zawarcie umowy na świadczenie usług ochroniarskich i portierskich obiektu zaplecza technicznego i magazynowego Zakładu Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. w Mysłowicach w roku 2025
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Prokuraturze Okręgowej w Przemyślu oraz w podległych jednostkach rejonowych.
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej budynków, osób oraz mienia dla obiektów Prokuratury Okręgowej Warszawa-Praga w Warszawie i podległych Prokuratur Rejonowych w latach 2025 -2026
- Dozór oraz ochrony osób i mienia w hali Urania w Olsztynie
- Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia i zapewnienia bezpieczeństwa na terenie składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Świętochłowicach w rejonie ul. Wojska Polskiego
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.