Ogłoszenie z dnia 2017-04-12
Ogłoszenie nr 65144 - 2017 z dnia 2017-04-12 r.
Opole: Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości - 5 zadań częściowych.
Postępowanie nr OP.SOP.ZP. 11.2017.U
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu, krajowy numer identyfikacyjny
010344708, ul.
1 Maja
6,
45-068
Opole, państwo
Polska, woj.
opolskie, tel.
774000900, faks
774000951, e-mail
opole@anr.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa osoba prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości - 5 zadań częściowych. Postępowanie nr OP.SOP.ZP. 11.2017.U
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):OP.SOP.ZP. 11.2017.U
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie częściowe nr 1 Wycena 9 nieruchomości położonych powiecie opolskim, woj. opolskie, gmina Murów obręb: Święciny, Bukowo, Zagwiździe, gmina Ozimek obręb: Krasiejów, Biestrzynnik, Szczedrzyk, Krzyżowa Dolina. Zadanie częściowe nr 2 Wycena nieruchomości gruntowej zabudowanej położonej w obrębie Bełk, gminie Czerwionka-Leszczyny, powiat rybnicki, woj. śląskie, oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków jako działka nr 2421/437 o pow. 0,2452 ha. Zadanie częściowe nr 3 Wycena nieruchomości gruntowej niezabudowanej, położonej w obrębie Bojków, Miasto Gliwice, woj. śląskie, oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków jako działka nr 402/2 o pow. 27,2939 ha. Zadanie częściowe nr 4 Wycena 5 nieruchomości położonych w obrębie Zalesice, Wiercica, Przyrów, Aleksandrówka, Smyków w gminie Przyrów, powiecie częstochowskim, woj. śląskie. Zadanie częściowe nr 5 Wycena nakładów poniesionych na zasiewy : - pszenicy ozimej na działce nr 7 k.m. 1d.8, obręb Studzionka, gmina Pszczyna o pow. 1,8079 ha, - rzepak na działce nr 432/191 k.m. 1, obręb Wisła Mała, gmina Pszczyna o pow. 0,5932 ha, - rzepak na działce nr 1192/191 k.m. 1, obręb Wisła Mała, gmina Pszczyna o pow. 0,3335 ha, - rzepak na działce nr 1195/191 k.m.1, obręb Wisła Mała, gmina Pszczyna o pow. 11,8218 ha, wszystkie powiat pszczyński województwo śląskie, odrębnie dla każdej działki
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
71319000-7
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zadanie częściowe nr 1 Wycena 9 nieruchomości położonych powiecie opolskim, woj. opolskie, gmina Murów obręb: Święciny, Bukowo, Zagwiździe, gmina Ozimek obręb: Krasiejów, Biestrzynnik, Szczedrzyk, Krzyżowa Dolina |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2700 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 1981,53 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zadanie częściowe nr 2 Wycena nieruchomości gruntowej zabudowanej położonej w obrębie Bełk, gminie Czerwionka-Leszczyny, powiat rybnicki, woj. śląskie, oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków jako działka nr 2421/437 o pow. 0,2452 ha |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1500 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 500 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Zadanie częściowe nr 3 Wycena nieruchomości gruntowej niezabudowanej, położonej w obrębie Bojków, Miasto Gliwice, woj. śląskie, oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków jako działka nr 402/2 o pow. 27,2939 ha |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1500 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 450 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Zadanie częściowe nr 4 Wycena 5 nieruchomości położonych w obrębie Zalesice, Wiercica, Przyrów, Aleksandrówka, Smyków w gminie Przyrów, powiecie częstochowskim, woj. śląskie |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie: Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Na wyżej wymienione zadanie częściowe złożono jedną ofertę, której cena przewyższa kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1500 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Zadanie częściowe nr 5 Wycena nakładów poniesionych na zasiewy : - pszenicy ozimej na działce nr 7 k.m. 1d.8, obręb Studzionka, gmina Pszczyna o pow. 1,8079 ha, - rzepak na działce nr 432/191 k.m. 1, obręb Wisła Mała, gmina Pszczyna o pow. 0,5932 ha, - rzepak na działce nr 1192/191 k.m. 1, obręb Wisła Mała, gmina Pszczyna o pow. 0,3335 ha, - rzepak na działce nr 1195/191 k.m.1, obręb Wisła Mała, gmina Pszczyna o pow. 11,8218 ha, wszystkie powiat pszczyński województwo śląskie, odrębnie dla każdej działki |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie: Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Na wyżej wymienione zadanie częściowe złożono jedną ofertę, której cena przewyższa kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1500 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- [D/47/2024] Sukcesywny zakup jednorazowych materiałów medycznych dla Wydziału Lekarskiego Uniwersytetu Opolskiego
- Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddziału w Opolu w okresie 24 miesięcy
- D/49/2024 - Zakup i dostawa kamer sportowych wraz z akcesoriami na potrzeby Innowacyjnego centrum Symulacji Medycznej Uniwersytetu Opolskiego - 2 komplety
- Świadczenie usługi niszczenia i utylizacji elektronicznych nośników danych
- Budowa zasilania elektrycznego, przepustów rezerwowych ze studniami przelotowymi oraz słupów aluminiowych infrastruktury technicznej.
- WIW.DA.272.13.2024 - Zakup i dostawa mebli laboratoryjnych na potrzeby Zakładu Higieny Weterynaryjnej WIW w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.