eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SopotKonserwacja i usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznych w budynkach, lokalach i na terenach zewnętrznych Zarządu Dróg i Zieleni w Sopocie realizowaną przez okres od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2012r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-02

Sopot: Konserwacja i usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznych w budynkach, lokalach i na terenach zewnętrznych Zarządu Dróg i Zieleni w Sopocie realizowaną przez okres od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2012r.
Numer ogłoszenia: 65152 - 2012; data zamieszczenia: 02.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Sopocie , al. Niepodległości 930, 81-861 Sopot, woj. pomorskie, tel. 58 551 21 15; 551 72 61, faks 58 551 55 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sopot.pl/zdiz

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznych w budynkach, lokalach i na terenach zewnętrznych Zarządu Dróg i Zieleni w Sopocie realizowaną przez okres od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2012r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składają się: Część I: Wykonanie usług konserwacji i usuwania awarii urządzeń elektrycznych, wymiana elementów oświetlenia wraz z ewentualną wymianą przewodów, wymianą osprzętu i wykonanie innych robót naprawczych nieprzewidzianych, w budynkach, lokalach, obiektach i na terenach zewnętrznych Zarządu Dróg i Zieleni w Sopocie wymienionych w Załączniku Nr 1 do projektu Umowy stanowiącego część Załącznika Nr 5a do SIWZ. Wykonanie usług będzie rozliczane godzinowo. Szacunkowa liczba godzin wykonywania usług: - opcja minimum 200 h, - opcja maksimum 1500 h. Opcja minimum w przedmiotowym postępowaniu polega na zobowiązaniu się Zamawiającego do zamawiania w zakresie minimum na zasadach określonych w SIWZ. Opcja maksimum polega na prawie Zamawiającego do zamawiania, ponad ilości determinujące opcję minimum, na zasadach określonych w SIWZ, do zakresu wartości maksimum. Wartością maksymalną zamówienia jest kwota wskazana w ofercie Wykonawcy jako opcja maksimum. Szczegółowy zakres prac będących przedmiotem niniejszego zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do projektu Umowy stanowiącego część Załącznika Nr 5a do SIWZ. Część II: Bieżąca konserwacja obiektu mostowego, tj. tunelu drogowego zlokalizowanego w ciągu ulicy Grunwaldzkiej i Powstańców Warszawy na wysokości skrzyżowania z ulicą Bohaterów Monte Cassino w Sopocie. Szczegółowy zakres prac będących przedmiotem niniejszego zamówienia stanowi treść projektu Umowy stanowiącego część Załącznika Nr 5b do SIWZ. Wykonanie usług będzie rozliczane miesięcznym ryczałtem a usługi ponadstandardowe godzinowo. Szacunkowa liczba godzin usług ponadstandardowych wykonywania usług: - opcja minimum 0 h, - opcja maksimum 70 h. Opcja minimum w przedmiotowym postępowaniu polega na zobowiązaniu się Zamawiającego do zamawiania w zakresie minimum na zasadach określonych w SIWZ - w tym przypadku Zamawiający nie ma obowiązku zamówienia jakichkolwiek usług ponadstandardowych. Opcja maksimum polega na prawie Zamawiającego do zamawiania, ponad ilości determinujące opcję minimum, na zasadach określonych w SIWZ, do zakresu wartości maksimum. Wartością maksymalną zamówienia jest kwota wskazana w ofercie Wykonawcy jako opcja maksimum. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolnie wybraną część/ części od I do II. Zamawiający nie udziela zaliczek na wykonanie zamówienia oraz nie ponosi przedpłat na poczet wykonywanej usługi. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. Wykonawca winien zapoznać się z dokumentacją projektową i techniczną obiektów i urządzeń objętych przedmiotem zamówienia, które w godzinach pracy Zamawiającego będą mu udostępnione. Wykonawca, bądź osoby wykonujące czynności w ramach umów o realizację zamówienia, winni posiadać wszelkie wymagane przepisami prawa uprawnienia, co winien wykazać stosownymi dokumentami w dacie podpisania umowy o udzielenie zamówienia. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego oraz osób trzecich za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas lub w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. CPV 50.00.00.00-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne, 50.70.00.00-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.70.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy PZP, tj.: Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Posiadać wiedzę i doświadczenie, Dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.sopot.pl, www.sopot.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: j.w.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2012 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Miasta w Sopocie ul. Kościuszki 25/27, 81-704 Sopot.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem niniejszej Umowy jest określenie praw i obowiązków Stron związanych z wykonaniem usługi polegającej na Konserwacji i usuwaniu awarii w zakresie instalacji elektrycznych w budynkach, lokalach i na terenach zewnętrznych Zarządu Dróg i Zieleni w Sopocie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszej Umowy jest określenie praw i obowiązków Stron związanych z wykonaniem usługi polegającej na Konserwacji i usuwaniu awarii w zakresie instalacji elektrycznych w budynkach, lokalach i na terenach zewnętrznych Zarządu Dróg i Zieleni w Sopocie. Szczegółowy zakres prac stanowi załącznik Nr 1 do Umowy. Zamawiający zobowiązuje się do udostępnienia wykonawcy wszystkich obiektów, w których wymagana jest konserwacja względnie naprawa instalacji, na czas i w zakresie niezbędnym do wykonania prac..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.70.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.