To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-01-05
Jaraczewo: Obsługa bankowa budżetu gminy Jaraczewo
Numer ogłoszenia: 6515 - 2011; data zamieszczenia: 05.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 418294 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Jaraczewo, ul. Jarocińska 1, 63-233 Jaraczewo, woj. wielkopolskie, tel. 062 7473102, faks 062 7473102.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu gminy Jaraczewo.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu gminy i podległych jej jednostek organizacyjnych: 1/ Urzędu Gminy Jaraczewo, 2/ Komunalnego Zakładu Budżetowego w Jaraczewie, 3/ Gminnego Zespołu Ekonomiczno- Administracyjnego w Jaraczewie, 4/ Gminnego Ośrodek Pomocy Społecznej w Jaraczewie 5/ Gimnazjum w Jaraczewie 6/ Zespołu Szkół w Rusku, 7/ Szkoły Podstawowej w Górze, 8/ Szkoły Podstawowej w Goli, 9/ Szkoły Podstawowej w Noskowie 10/ Szkoły Podstawowej w Wojciechowie. Realizacja zamówienia obejmuje: 1.Prowadzenie rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych odrębnie dla każdej jednostki. 2.Udostępnienie dla każdej jednostki obsługi elektronicznej rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych tej jednostki. 3.Realizacja wpłat i wypłat gotówkowych, w tym również wypłat gotówkowych stypendiów realizowanych przez GZEAS i świadczeń realizowanych przez GOPS. 4.Realizacja przelewów na rachunki w banku obsługującym oraz w innych bankach. 5.Możliwość zaciągania kredytu w rachunku bieżącym. 6.Przyjmowanie wpłat gotówkowych bez pobierania opłat i prowizji od wpłacającego i właściciela rachunku. 7.Zakładanie dodatkowych rachunków pomocniczych do obsługi środków zewnętrznych na zasadach bezkosztowych. 8.Umożliwienie zakładania lokat terminowych, w tym weekendowych itp..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00 - (3) Usługi bankowe i inwestycyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bank Spółdzielczy w Jarocinie, Al. Niepodległości 5, 63-200 Jarocin, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 63000,00
Oferta z najniższą ceną: 63000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 63000,00
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.