eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GidleZakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Gidle i jednostek organizacyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-22

Gidle: Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Gidle i jednostek organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 65180 - 2016; data zamieszczenia: 22.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 47186 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gidle, ul. Pławińska 22, 97-540 Gidle, woj. , tel. 034 3272027, faks 034 3272111.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Gidle i jednostek organizacyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej dla potrzeb własnych i 8 jednostek organizacyjnych Gminy Gidle. Zamówienie dotyczy 92 punktów poboru energii, znajdujących się w granicach administracyjnych Gminy Gidle. Szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej stanowi załącznik numer 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Energia elektryczna powinna spełniać standardy techniczne zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2012r. poz. 1059 z późn. zm.), rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami.
Szacunkowe łączne zużycie energii elektrycznej w okresie realizacji zamówienia (24 miesiące) wynosi: 1 607 320 kWh, w tym:
1) energia w strefie szczytowej dla grupy B22: 60 000 kWh;
2) energia w strefie pozaszczytowej dla grupy B22: 180 000 kWh;
3) energia rozliczana całodobowo w grupie C11: 316 960 kWh;
4) energia w strefie dziennej dla grupy C12b: 32 320 kWh;
5) energia w strefie nocnej dla grupy C12b: 20 040 kWh;
6) energia rozliczana całodobowo w grupie C21: 138 000 kWh;
7) energia rozliczana całodobowo w grupie O11: 860 000 kWh;
Podane powyżej wielkości określone są szacunkowo, Zamawiający zastrzega możliwość zakupu mniejszej ilości energii w okresie realizacji zamówienia, co nie może wpłynąć na sposób realizacji umowy zawartej na skutek przeprowadzonego postępowania.
Zapotrzebowanie łączne na moc dla wszystkich punktów poboru energii określonych w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wynosi 812 kW. Zapotrzebowanie na moc może ulegać zmianie w okresie realizacji zamówienia (w przypadku zmian ilości punktów lub zmian mocy na już istniejących punktach poboru), co nie może wpływać na realizację umowy, zawartej na skutek przeprowadzenia niniejszego postępowania.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości punktów poboru energii określonych w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zmiana ilości punktów poboru energii elektrycznej wynikać może z likwidacji lub przekazania punktu poboru innemu właścicielowi, a także ze zwiększenia ilości punktów poboru energii, z zastrzeżeniem, że ilość tych punktów nie wzrośnie o więcej niż 10% wielkości początkowej. Rozliczenie ewentualnych dodatkowych punktów poboru będzie się odbywać według tych samych stawek rozliczeniowych, jakie zostały zaoferowane w ofercie wykonawcy, a koniec okresu umowy zawieranej dla nowego punktu będzie taki sam jak termin zakończenia dostaw, określony w niniejszym postępowaniu. Zwiększenie ilości punktów poboru energii odbywać się może jedynie w obrębie grup taryfowych objętych przedmiotem zamówienia.
Punkty poboru energii od nr 1 do nr 81 określone w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia posiadają odrębne umowy dystrybucji energii elektrycznej zawarte z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, którym jest TAURON Dystrybucja S.A. (na czas nieokreślony), oraz oddzielne umowy sprzedaży energii elektrycznej (ENERGA S.A.). Pozostałe punkty (od nr 82 do nr 92 załącznika nr 2 do SIWZ) posiadają umowy kompleksowe z okresem wypowiedzenia 1 miesiąc.
Jednostki organizacyjne zawierać będą oddzielne umowy.

Wyłoniony w postępowaniu Wykonawca dokona:
1) zgłoszenia umowy do OSD w imieniu własnym i Zamawiającego, celem przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy dla punktów posiadających oddzielne umowy dystrybucyjne i sprzedaży energii (punkty od nr 1 do nr 81 załącznika nr 2 do SIWZ). Na wykonawcy spoczywa obowiązek skutecznego zgłoszenia zmiany sprzedawcy, w tym przygotowanie niezbędnych dokumentów i ich złożenie u OSD w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy;
2) dla pozostałych punktów poboru energii (punkty od nr 82 do nr 92 załącznika nr 2 do SIWZ) jest to pierwsza zmiana dostawcy - wykonawca zobowiązany będzie do wypowiedzenia w imieniu Zamawiającego i jednostek organizacyjnych umów kompleksowych oraz na podstawie udzielonego mu pełnomocnictwa do dokonania wszelkich czynności związanych z rozwiązaniem dotychczasowych umów kompleksowych oraz zawarciem odrębnych umów na dostawę i dystrybucję energii do obiektów posiadających umowy kompleksowe. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu i przedstawicielom jednostek organizacyjnych wypełnionych przez Wykonawcę wszelkich dokumentów niezbędnych do skutecznego przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy. Wszystkie powinności z tego wynikające leżą po stronie Wykonawcy. Wszelkie niezbędne dokumenty służące zmianie sprzedawcy wykonawca przygotuje i przedstawi Zamawiającemu w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy.
Na dzień wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia punkty poboru energii od nr 1 do nr 84 określone w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia posiadają jednolite numery PPE.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NOVUM Spółka Akcyjna, ul. Racławicka 146, 02-117 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 353083,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 409719,97

  • Oferta z najniższą ceną: 409719,97 / Oferta z najwyższą ceną: 426968,87

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.