Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2009-03-17
Przytyk: Remont budynku Publicznej Szko³y Podstawowej we Wrzosie.
Numer og³oszenia: 65196 - 2009; data zamieszczenia: 17.03.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przytyk , ul. Zachêta 57, 26-650 Przytyk, woj. mazowieckie, tel. 048 6180095 w. 35, faks 048 6180087.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.przytyk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont budynku Publicznej Szko³y Podstawowej we Wrzosie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Remont budynku Publicznej Szko³y Podstawowej we Wrzosie polegaj±cy na wymianie: instalacji elektrycznej, drzwi wewnêtrznych, posadzek oraz naprawie i malowaniu tynków ¶cian wewnêtrznych oraz remoncie sanitariatów..
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 108.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni jako czê¶æ swojej oferty wadium w wysoko¶ci 8 000 PLN (s³ownie : osiem tysiêcy z³otych) Wadium nale¿y wnie¶æ na okres zwi±zania oferta tj. od dnia 15 kwietnia 2009 r. do dnia 14 maja 2009 r.III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: Wg.SIWZ pkt: 5.1. Warunki ogólne 5.1.1. O udzielenie zamówienia ubiegaæ siê mog± Wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki: a) nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; b) spe³niaj± warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 5.2. Warunki szczegó³owe udzia³u w postêpowaniu, okre¶lone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1 -3 ustawy Pzp 5.2.1. Wykonawca musi wykazaæ, ¿e: a) dysponuje podstawow± kadr± posiadaj±c± uprawnienia budowlane (wymagane przez prawo budowlane) do pe³nienia samodzielnych funkcji w zakresie kierowania i nadzorowania robót w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanych : w zakresie robót budowlanych ; minimum 1 osoba, i wyka¿e aktualne za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do Okrêgowej Izby Samorz±du Zawodowego w oparciu o art. 6 ust.1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorz±dach zawodowych architektów, in¿ynierów oraz urbanistów /Dz. U. z 2001r. Nr 5, poz.42 ze zm./oraz posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej. b) zrealizowa³ w okresie ostatnich piêciu lat przed dniem wszczêcia niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± robotom tj. konstrukcyjno- budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci oraz daty i miejsca wykonania oraz za³±czenia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie. Minimum 1 z w/w robót o warto¶ci co najmniej 400 000,- PLN (s³ownie: czterysta tysiêcy), d) posiada dostêp do ¶rodków finansowych w wysoko¶ci 100% oferowanej kwoty, e) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci do wysoko¶ci minimum 50 000 PLN. Polisa ubezpieczeniowa musi byæ wa¿na przez ca³y czas trwania zamówienia. f) udzieli na wykonane roboty gwarancji co najmniej 36 miesiêcy. 5.3. Sposób spe³niania warunków w przypadku z³o¿enia oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie (konsorcjum, spó³ka cywilna) 5.3.1. Wymagania okre¶lone w pkt 5.1.1.a) z wyj±tkiem przes³anek wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy Pzp maj± zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (uczestników konsorcjum, spó³ki cywilnej).Wymagania wymienione w art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy Pzp maj± zastosowanie do konsorcjum, spó³ki cywilnej. 5.3.2.Wymagania okre¶lone w pkt 5.1.1.b) i 5.2 winny byæ wspólnie spe³nione przez Wykonawców. 5.4. Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania warunków 5.4.1. Potwierdzenie spe³niania warunków, o których mowa w pkt. 5.1. i 5.2. nast±pi w oparciu o dokumenty wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z³o¿one w ofercie. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ sprawdzenia prawdziwo¶ci z³o¿onych w dokumentach informacji. Ocena spe³niania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wed³ug formu³y spe³nia - nie spe³nia..
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wg.SIWZ pkt: 6.1. Dla potwierdzenia spe³niania warunków ogólnych okre¶lonych w pkt 5.1. specyfikacji, Wykonawcy winni przed³o¿yæ ni¿ej wymienione dokumenty: 6.1.1. ( w formie za³. nr 1 ) Wype³niony druk oferty wraz z zaakceptowaniem o¶wiadczeñ i zobowi±zañ podanych w tym druku (sporz±dziæ wg wzoru druku stanowi±cego za³±cznik nr 1 do specyfikacji ). 66.1.2. ( w formie za³. nr 2 ) Wype³niony druk przedmiaru robót do oferty ( sporz±dziæ wg wzoru druku stanowi±cego za³±cznik nr 2 do specyfikacji). Kosztorys ofertowy s³u¿y wy³±cznie do zbadania realno¶ci oferowanej ceny. 6.1.3. ( w formie za³. nr 3 ) O¶wiadczenie, ¿e Wykonawca spe³nia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz, ¿e nie podlega wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp (sporz±dziæ wg wzoru druku stanowi±cego za³±cznik nr 4 do specyfikacji). 6.1.4. ( w formie za³. nr 4 ) Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 6.1.5. ( w formie za³. nr 5 ) Aktualne za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne, lub za¶wiadczenia, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 6.1.6. ( w formie za³±cznika nr 6 ) Aktualn± informacjê z Krajowego rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 6.1.7. ( w formie za³±cznika nr 7 ) Aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem sk³adania ofert. 6.1.8. ( w formie za³±cznika nr 8 ) Dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium. 6.2. Dla potwierdzenia spe³nienia warunków szczegó³owych okre¶lonych w pkt 5.2 specyfikacji, Wykonawcy winni przed³o¿yæ ni¿ej wymienione dokumenty: 6.2.1. ( w formie za³±cznika nr 9) Wykaz osób, którymi dysponuje lub bêdzie dysponowa³ i które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia wraz z uprawnieniami budowlanymi i dokumentami potwierdzaj±cymi przynale¿no¶æ do Krajowej Izby In¿ynierów Budownictwa (sporz±dziæ wg wzoru druku stanowi±cego za³±cznik nr 5 do niniejszej specyfikacji). Informacje zawarte w wykazie winny stanowiæ potwierdzenie spe³nienia warunku podanego w pkt 5.2.1.a) niniejszej specyfikacji. 6.2.2. ( w formie za³±cznika nr 10) Pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, je¿eli w wykazie o których mowa w pkt 6.2.1. Wykonawca wskaza³ osoby, którymi bêdzie dysponowa³ ( sporz±dziæ wg wzoru druku stanowi±cego za³±cznik nr 6 do niniejszej specyfikacji). 6.2.3. ( w formie za³±cznika nr 11 ) Wykaz narzêdzi i urz±dzeñ, którymi dysponuje lub bêdzie dysponowa³ Wykonawca (sporz±dziæ wg wzoru druku stanowi±cego za³±cznik nr 7 do niniejszej specyfikacji). Informacje zawarte w wykazie winny stanowiæ potwierdzenie spe³nienia warunku podanego w pkt 5.2.1.b) niniejszej specyfikacji. 6.2.4. ( w formie za³±cznika nr 12 ) Pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia niezbêdnych do wykonania zamówienia narzêdzi i urz±dzeñ, je¿eli w wykazie o którym mowa w pkt 6.2.3. Wykonawca wskaza³ narzêdzia i urz±dzenia, którymi bêdzie dysponowa³ ( sporz±dziæ wg wzoru druku stanowi±cego za³±cznik nr 8 do niniejszej specyfikacji. 6.2.5. ( w formie za³±cznika nr 13 ) Wykaz wykonanych robót remontowych w okresie ostatnich piêciu lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy- w tym okresie, odpowiadaj±cy swoim rodzajem i warto¶ci± robotom remontowo-budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci oraz daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie (sporz±dziæ wg wzoru druku stanowi±cego za³±cznik nr 9 do niniejszej specyfikacji). Informacje zawarte w wykazie winny stanowiæ potwierdzenie spe³nienia warunku podanego w pkt 5.2.1.c) niniejszej specyfikacji. 6.2.6. ( w formie za³±cznika nr 14 ) Czê¶æ sprawozdania finansowego tj. bilans i rachunek zysków i strat za ostatni rok obrotowy ( a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy- za ten okres). Wykonawcy nie zobowi±zani do sporz±dzania bilansu oraz rachunku zysków i strat sk³adaj± o¶wiadczenie okre¶laj±ce obroty oraz zobowi±zania i nale¿no¶ci ogó³em za ostatni rok obrotowy (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - za ten okres,(sporz±dziæ wg wzoru druku stanowi±cego za³±cznik nr 10 do niniejszej specyfikacji). Informacje zawarte w ww. dokumentach winny stanowiæ potwierdzenie spe³nienia warunku podanego w pkt 5.2.1.d) niniejszej specyfikacji. 6.2.7. ( w formie za³±cznika nr 15 ) Informacje banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzaj±c± wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Informacje zawarte w ww. dokumentach winny stanowiæ potwierdzenie spe³nienia warunku podanego w pkt 5.2.1.e) niniejszej specyfikacji. 6.2.8. ( w formie za³±cznika nr 16 ) Polisê, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci do wysoko¶ci minimum 50 000,00 PLN ( s³ownie: piêædziesi±t tysiêcy z³otych). Dokument ten dotyczy i winien byæ do³±czony tylko przez wybranego Wykonawcê w dniu podpisania umowy i wa¿ny przez ca³y czas trwania zamówienia. Informacje zawarte w ww. dokumentach winny stanowiæ potwierdzenie spe³nienia warunku podanego w pkt 5.2.1.f) niniejszej specyfikacji. 6.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, wówczas dokumenty wymienione w pkt 6.1.1., 6.1.2., 6.1.8., o¶wiadczenie wymienione w pkt. 6.1.3. oraz zobowi±zanie w pkt 6.2.2. i w pkt. 6.2.4. winien przed³o¿yæ w imieniu wszystkich Wykonawców ustanowiony pe³nomocnik (lider). Dokumenty wymienione w pkt 6.1.4., 6.1.5., 6.1.6., 6.1.7. winny byæ przed³o¿one przez ka¿dego Wykonawcê ( uczestnika oferty wspólnej. Dokumenty wymienione w pkt 6.2.1., 6.2.3., 6.2.5., 6.2.6., 6.2.7., 6.2.8 winien przed³o¿yæ w imieniu wszystkich Wykonawców ten lub ci, którzy zapewni± spe³nienie w ca³o¶ci lub w czê¶ci wymagane warunki. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie winni ustanowiæ pe³nomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postêpowaniu albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelkie rozliczenia dotycz±ce realizowanego zamówienia bêd± dokonywane wy³±cznie z pe³nomocnikiem (liderem). 6.4. W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawcê maj±cego siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty Wykonawca sk³ada zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mog± byæ sk³adane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605). 6.5. Dokumenty, o których mowa w punktach 6 mog± byæ przedstawione w formie orygina³ów lub kserokopii po¶wiadczonych za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przedstawienia orygina³u lub notarialne po¶wiadczonej kopii dokumentu wy³±cznie wtedy, gdy z³o¿ona przez Wykonawcê kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi w±tpliwo¶ci co do jej prawdziwo¶ci..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przytyk.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Zespó³ Ekonomiczno-Administracyjny Szkó³ w Przytyku, ul. Zachêta 71, 26-650 Przytyk, budynek Szko³y Podstawowej w Przytyku pokój nr 16 lub za zaliczeniem pocztowym..
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urz±d Gminy w Przytyku, 26-650 Przytyk, ul. Zachêta 57, pokój nr 24 tj. Sekretariat.
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
INNE PRZETARGI PRZYTYK
wiêcej: przetargi PRZYTYK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA KOT£OWNI GAZOWYCH W BUDYNKU SZKO£Y PODSTAWOWEJ NR 53 PRZY UL. SKO¦NEJ 8 W KRAKOWIE
- Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku szkolnym ZSP-1 - Etap II
- Przebudowa budynku inwentarskiego - owczarni w Z³otnikach - Rolnicze Gospodarstwo Do¶wiadczalne Swadzim
- Modernizacja skweru na Os. Kazimierza Wielkiego w Gnie¼nie
- Rozbudowa i przebudowa Zespo³u Edukacyjnego o salê gimnastyczn± w miejscowo¶ci ¯d¿ary w Gminie Nowe Miasto nad Pilic±
- Prace remontowe w ¿³obku Micha³ki- placówce Poznañskiego Zespo³u ¯³obków
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.