To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-05-07
Porąbka: PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZCJĄ INWESTYCJI POD NAZWĄ POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ NA TERENIE GMINY PORĄBKA
Numer ogłoszenia: 65199 - 2015; data zamieszczenia: 07.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 39261 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Porąbka, ul. Krakowska 3, 43-353 Porąbka, woj. śląskie, tel. 033 8272802, 8272815, 8272810, faks 033 8272802.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZCJĄ INWESTYCJI POD NAZWĄ POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ NA TERENIE GMINY PORĄBKA.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego: 1.Zorganizowanie i przeprowadzenie w imieniu inwestora procesu przekazania placu budowy; 2.Zaznajomienie się z umową, sprawdzenie kompletności projektu i jego zgodności przedmiarem robót i kosztorysem ofertowym oraz wnioskowanie o wprowadzenie zmian w przypadku sprzeczności lub niedokładności w w/w dokumentach; 3.Opiniowanie listy podwykonawców zaproponowanych przez wykonawcę robót budowlanych pod względem zgodności z wymogami określonymi w materiałach przetargowych - jeśli nastąpi taka okoliczność; 4.Opiniowanie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia przedstawionego przez wykonawcę robót budowlanych przed rozpoczęciem robót; 5.Uzgodnienie z wykonawcą robót budowlanych procedur (wzory druków i obieg dokumentów), jakie będą obowiązywać podczas procesu realizacji inwestycji; 6.Opiniowanie wniosków wykonawcy robót budowlanych w sprawie dokonania zmian personelu wskazanego w ofercie i przedłożenie jej Zamawiającemu do zatwierdzenia - jeśli nastąpi taka okoliczność; 7.Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z projektem i pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej, poprzez wizytowanie budowy nie rzadziej niż 2 razy tygodniowo w okresach prowadzenia robót; 8.Przedkładanie Zamawiającemu raz w miesiącu zbiorczych raportów z pobytów na budowie z wyszczególnieniem dat pobytów, oraz krótkim zbiorczym opisem wykonanych czynności i zaleceń dla Wykonawcy robót. W przypadku okresowego wstrzymania robót Wykonawca nie ma obowiązku wizytowania budowy w tym okresie, oraz przedkładania raportów; 9.Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych,a szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 10.Dopuszczenie do pracy sprzętu, urządzeń i narzędzi przewidzianych do realizacji robót w oparciu o obowiązujące przepisy, normy techniczne i inne wymagania sformułowane w dokumentacji projektowej i Specyfikacjach Technicznych, a także w przepisach BHP i p.poż.; 11.Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu zanikających, uczestniczenie w próbach rozruchu i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych, 12.Uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń, zgłaszanych przez wykonawcę robót budowlanych, szczególnie w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót, 13.Bieżąca kontrola terminowości wykonywanych prac z tabelą elementów skończonych oraz z umową zawartą z wykonawcą robót budowlanych, a także wnioskowanie do wykonawcy robót budowlanych o korektę bądź zmianę i przedkładanie Zamawiającemu do zatwierdzenia; 14.Weryfikowanie i zatwierdzanie wykonawcy robót budowlanych wszelkich materiałów, 15.Wnioskowanie o wykonanie niezbędnych badań technicznych i ekspertyz; 16.Podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) receptur, materiałów, prefabrykatów, w tym mieszanek mineralno - bitumicznych, betonów do wszystkich elementów, sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy normy oraz dokumentację projektową i Specyfikacje Techniczne; 17.Zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami zamówienia i dokumentacją projektową dla wszystkich asortymentów robót; 18.Wydawanie poleceń kierownikowi budowy dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, które skutkować mogłyby zagrożeniem bezpieczeństwa lub spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem czy pozwoleniem na budowę; 19.Zlecanie usunięcia robót wykonanych niewłaściwie i poniżej obowiązującego standardu; 20.Wydawanie poleceń wykonawcy robót budowlanych do wykonania robót lub podjęcia niezbędnych przedsięwzięć jakie mogą być konieczne, aby uniknąć lub zmniejszyć ryzyko w przypadku jakiejkolwiek awarii mającej wpływ na bezpieczeństwo osób lub przylegającego majątku oraz powiadamianie o tym Zamawiającego; 21.Zlecanie w uzasadnionych przypadkach wykonania przez wykonawcę robót budowlanych: - sprawdzenia punktów głównych wytyczonych obiektów, - dokonywanie ocen geologicznych w sytuacjach tego wymagających, - wykonania kontrolnych badań polowych i laboratoryjnych; 22.Dokonywanie czynności sprawdzania wycen i kalkulacji robót przedkładanych przez wykonawcę robót budowlanych oraz sprawdzanie i zatwierdzanie w terminie 7 dni od dnia dostarczenia faktur wykonawcy robót budowlanych, a także dokumentów, które będą załącznikami do tych faktur (w tym protokołów odbioru) pod względem merytorycznym oraz rachunkowym; 23.Uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez organy nadzoru budowlanego, przedstawicieli Instytucji Wdrażającej i inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli; 24.Uczestniczenie w przygotowaniu i uzupełnianiu wniosków, informacji i dodatkowych wyjaśnień związanych z realizacją Projektu do Instytucji Wdrażającej w przypadku wystąpienia takiej potrzeby; 25.Wnioskowanie o przesunięcie planowanego terminu zakończenia robót w uzasadnionych przypadkach oraz opiniowanie wnioskowanego przez wykonawcę robót budowlanych skrócenia lub wydłużenia terminu wykonania prac; 26.Organizowanie i uczestniczenie w naradach roboczych na budowie, oraz sporządzanie z nich protokołów lub notatek z podjętymi ustaleniami i przekazywanie ich Zamawiającemu i zainteresowanym stronom w terminie do 3 dni po naradzie, 27.Współpracy z Zamawiającym w zakresie prawidłowego utrzymania dróg w rejonie budowy, dróg przyległych jak i objazdowych. W przypadku ewentualnych powstałych zdarzeń w trakcie prowadzenia budowy Wykonawca przygotowuje dla Zamawiającego propozycje koniecznych działań; 28.Sporządzanie protokołów konieczności/robót zamiennych na roboty dodatkowe i/lub zamienne po uprzednim zaakceptowaniu ich przez Zamawiającego, oraz weryfikowanie kosztorysów inwestorskich i ofertowych oraz różnicowych; 29.Zapewnienie wszystkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień, stanowisk organów administracyjnych w trakcie oraz po zakończeniu procesu inwestycyjnego; 30.Kontrolowanie prawidłowego prowadzenia dziennika budowy, oraz dokumentacji budowy, prawidłowego gromadzenia atestów materiałów, orzeczeń o jakości materiałów, recept roboczych, kontrolnych wyników badań i innych dokumentów stanowiących załączniki do odbioru robót; 31.Stwierdzenie w miarę potrzeb zakończenia robót lub przeprowadzenie odbioru wewnętrznego robót z udziałem przedstawiciela Zamawiającego, sporządzenie listy ewentualnych usterek i wyznaczenie czasu do ich usunięcia przez Wykonawcę; 32.Nadzorowania skompletowania 2 kompletów archiwalnych dokumentacji powykonawczych z wszystkimi wymaganymi rysunkami roboczymi i warsztatowymi; 33.Dokonywanie odbiorów częściowych, w tym sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i badaniach oraz odbiorach częściowych, uczestnictwo w czynnościach rozruchu technologicznego i przekazaniu obiektów do użytkowania i eksploatacji, uczestnictwo w odbiorze końcowym; a także organizowanie i udział w przeglądach gwarancyjnych prowadzonych zgodnie z warunkami umowy; 34.Opracowywanie dla Zamawiającego informacji ze zrealizowanego zadania inwestycyjnego oraz przygotowanie opinii technicznej zrealizowanego zadania inwestycyjnego; 35.Przygotowywanie i przekazywania Zamawiającemu we wskazanych przez niego terminach materiałów źródłowych do sporządzenia przez Zamawiającego projektu sprawozdań i dokumentów wynikających z umowy zawartej z Instytucją Wdrażającą w terminach umożliwiających Zamawiającemu wywiązanie się ze zobowiązań umownych, a także poświadczanie i opiniowanie dokumentów i sprawozdań przygotowywanych przez wykonawcę robót budowlanych tj. m.in.: a)sporządzanie i aktualizowanie harmonogramu finansowania inwestycji stanowiącego materiał źródłowy dla Zamawiającego do sporządzenia wniosków o płatność przez cały okres realizacji, b)sporządzanie sprawozdań o ewentualnych zagrożeniach powodujących zmiany w terminach i płatnościach, c)wydawanie opinii do rozliczeń płatności zaliczkowych z Instytucją Wdrażającą, d)przygotowanie innych materiałów źródłowych, które będą niezbędne do właściwego prowadzenia przez Zamawiającego sprawozdawczości i rozliczeń w ramach procedur unijnych i wymagań Instytucji Wdrażającej, e)sprawozdanie końcowe z realizacji umowy; 36.Inne niezbędne czynności konieczne dla prawidłowego zrealizowania i rozliczenia zadania inwestycyjnego z wykonawcą robót budowlanych, zgłoszenie zamiaru użytkowania obiektu budowlanego bez sprzeciwu powiatowego inspektora nadzoru budowlanego, oraz rozlicznie zadania z Instytucja Wdrażającą..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.70.00.00 - Usługi nadzoru i kontroli .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Nadzór na inwestycją stanowiący przedmiot zamówienia następuje w ramach projektu pod nazwą Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Porąbka, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AKTYN Sp. z o.o., ul. Poniatowskiego 6, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 135000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 109470,00
Oferta z najniższą ceną: 67650,00 / Oferta z najwyższą ceną: 146370,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI PORĄBKA
więcej: przetargi PORĄBKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Przebudowa budynku Centrum Diagnostyczno-Specjalistycznego oraz Przychodni Rodzinnej przy ul. Dąbrowszczaków 5a w Warszawie
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem realizowanym w formule "zaprojektuj i wybuduj" pn.: "Poprawa jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Nr 2 w Myszkowie"
- 38.2025 Zarządzanie i nadzór nad realizacją zamierzenia inwestycyjnego pn. "Modernizacja i przebudowa budynku na cele dydaktyczno-naukowe Filii w Wałbrzychu..."
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Budowa urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach - rowy"
- Dokumentacja projektowa budowy ul. Samarytanka od ul. Dalanowskiej do ul. Gilarskiej w ramach zadania "Poprawa bezpieczeństwa drogowego na obszarze rewitalizacji".
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zadanie pn. Przebudowa, rozbudowa i remont oczyszczalni ścieków w Tarnogrodzie.
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.