Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-02
Warszawa: Dostawa artykułów spożywczych
do Ośrodka Wypoczynkowego Pałacu Młodzieży
w Pieczarkach k/Giżycka woj. warmińsko-mazurskie
Numer ogłoszenia: 65224 - 2012; data zamieszczenia: 02.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pałac Młodzieży , Plac Defilad 1, 00-901 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6203363, faks 022 6205411.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pm.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorzadu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych do Ośrodka Wypoczynkowego Pałacu Młodzieży w Pieczarkach k/Giżycka woj. warmińsko-mazurskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych tj.: mięsa i wędlin, owoców i warzyw, mrożonek, różnych artykułów spożywczych, pieczywa, jaj ściółkowych, wody mineralnej, nabiału do Ośrodka Wypoczynkowego Pałacu Młodzieży w Pieczarkach/Giżycka woj. warmińsko-mazurskie od dnia 27 czerwca 2012 r. do 22 sierpnia 2012 r. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 zadań: Zadanie nr 1 - Dostawa mięsa i wędlin Zadanie nr 2 - Dostawa owoców i warzyw Zadanie nr 3 - Dostawa mrożonek Zadanie nr 4 - Dostawa różnych artykułów spożywczych Zadanie nr 5 - Dostawa pieczywa Zadanie nr 6 - Dostawa jaj ściółkowych Zadanie nr 7 - Dostawa wody mineralnej Zadanie nr 8 - Dostawa nabiału Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na poszczególne Zadania. Oferta musi być złożona na cały wyszczególniony w danym Zadaniu asortyment. Nie ma możliwości dalszego podziału Zadania..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.10.00.00-9, 15.13.11.30-5, 15.30.00.00-1, 15.33.11.70-9, 15.55.51.00-4, 15.81.15.00-1, 03.14.25.00-3, 15.98.10.00-8, 15.50.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 27.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające posiadanie atestów na wszystkie zaoferowane produkty oraz potwierdzenie gotowości dostarczenia ich do Zamawiającego na jego żądanie. - załączyć do oferty. Oświadczenie Wykonawcy, że wszystkie oferowane produkty spełniają wymagania ustawodawstwa żywnościowego (w tym ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia) Pełnomocnictwo lub upoważnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika ono z innych ustaw lub dokumentów przywołanych lub załączonych do oferty. Dokument pełnomocnictwa lub upoważnienia musi być przedstawiony w oryginale lub kopii - poświadczonej notarialnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pm.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pałac Młodzieży w Warszawie, Pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa
Sekretariat, I piętro, pokój 203.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2012 godzina 12:00, miejsce: Pałac Młodzieży w Warszawie, Pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa Sekretariat, I piętro, pokój 203, od poniedziałku do piątku w godzinach 8.30-19.30, soboty 9.00 - 14.00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mięsa i wędlin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 3 razy w tygodniu, maksymalnie do 2 godzin od otrzymania zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.10.00.00-9, 15.13.11.30-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 27.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa owoców i warzyw.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 6 razy w tygodniu. Maksymalnie do 2 godzin od otrzymania zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.30.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 27.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa mrożonek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 3 razy w tygodniu. Maksymalnie do 2 godzin od otrzymania zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.33.11.70-9, 15.55.51.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 27.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa różnych artykułów spożywczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 3 razy w tygodniu. Maksymalnie do 2 godzin od otrzymania zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 27.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa pieczywa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 7 razy w tygodniu, dwa razy dziennie. Maksymalnie do 2 godzin od otrzymania zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.81.15.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 27.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa jaj ściółkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 2 razy w tygodniu. Maksymalnie do 2 godzin od otrzymania zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 03.14.25.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 27.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa wody mineralnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 raz na dwa-trzy tygodnie. Maksymalnie do 2 godzin od otrzymania zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 27.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa nabiału.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 3 razy w tygodniu. Maksymalnie do 2 godzin od otrzymania zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 27.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonywanie w okresie 12 miesięcy usług sprzątania i czyszczenia w pomieszczeniach zajmowanych przez zamawiającego głównie w budynku położonym przy Alejach Jerozolimskich 181C w Warszawie
- Kompleksowa obsługa z zakresu automatyki i elektryki obiektów hydrotechnicznych Zarządu Zlewni w Gliwicach (diagnostyka i usuwanie awarii oraz skutków tych awarii).
- Opracowanie koncepcji zmiany zagospodarowania terenu zieleni przy ul. Oś Królewska na odcinku od ul. Sarmackiej do ul. Kieślowskiego
- System do neutralizacji i wspomagania procesów technologicznych
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 80 godzin lekcyjnych indywidualnego kursu języka angielskiego, niemieckiego, hiszpańskiego, włoskiego w trybie ON-LINE z native speakerem
- Dostawa produktów leczniczych rozliczanych z pakietu chemioterapii określonych w 10 pakietach.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mleka i przetworów mlecznych
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia, z podziałem na części
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 29 w Chorzowie, ul. Lwowska 36 - I/2025
- Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej od 1 maja 2025 do 31 sierpnia 2025
- Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej od 1 maja 2025 do 31 sierpnia 2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 6 w Chorzowie, ul. Gałeczki 56 - I/2025
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.