eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszówsukcesywna dostawa art. do pielęgnacji ciała, środków czystości, baterii na potrzeby własne i do dalszej odsprzedaży

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-25

Rzeszów: sukcesywna dostawa art. do pielęgnacji ciała, środków czystości, baterii na potrzeby własne i do dalszej odsprzedaży
Numer ogłoszenia: 65225 - 2011; data zamieszczenia: 25.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpacka Instytucja Gospodarki Budżetowej CARPATIA , ul. hr. Wandy Tarnowskiej 4, 35-322 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 85 35 247, faks 17 85 07 864.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zkgptarnow.vel.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywna dostawa art. do pielęgnacji ciała, środków czystości, baterii na potrzeby własne i do dalszej odsprzedaży.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres 1 - art. pielędnacyjne do dalszej odsprzedaży zakres 2 - baterie do dalszej odsprzedaży zakres 3 - środki czystości do dalszej odsprzedaży zakres 4 - art. pielędnacyjne na potrzeby własne zakres 5 - art. pielędnacyjne do dalszej odsprzedaży. Podane w wykazach asortymentowo cenowych przedmiotu zamówienia, nazwy produktów odwołujące do określeń firmowych wskazujących na ich producenta i pochodzenie nie mają na celu naruszenia zasad uczciwej konkurencji określonych w art. art. 29 w związku z art. 7 ustawy PZP, lecz wynikają ze specyfiki wymagań ich ostatecznych kupujących, z uwagi na przeznaczenie produktów w zdecydowanej większości do sprzedaży w ramach działalności handlowej w kantynach prowadzonych przez Zamawiającego dla określonego kręgu klientów; w miejscu sprzedaży kupujący wskazują nazwy handlowe producentów towarów, które chcą otrzymać, ze względu na swoje gusty i preferencje odwołujące się w zdecydowanej większości wyłącznie do wyrobów określonej marki o odpowiedniej gramaturze / pojemności. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tzn. artykułów o innych nazwach handlowych niż określone przez Zamawiającego pod warunkiem, że będą posiadały gramaturę/pojemność, wydajność oraz walory zapachowe nie gorsze niż artykuły określone w załączniku nr 2. Wykonawca proponujący asortymenty równoważne obligatoryjnie zobowiązany będzie do wypełnienia kolumny nr 3 w/w załącznika, gdzie wskaże nazwę artykułu zamiennego wraz z opisem potwierdzającym równoważność produktów wymaganych w SIWZ. Ciężar udowodnienia, że równoważny artykuł nie jest gorszy od określonego przez Zamawiającego spoczywa na wykonawcy. Zamawiający podda ocenie oferty odpowiednio pod względem wysokości ceny, okresu stałości ceny wskazanej przez Wykonawcę oraz ilości wskazanych odpowiedników równoważnych w każdym z zakresów oddzielnie. Zamawiający bez podania przyczyn ma prawo do zmniejszenia ilości asortymentu wyszczególnionego w w/w wykazie, w zależności od kształtowania się poziomu faktycznych potrzeb..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.41.10.00 - Baterie alkaliczne 33.70.00.00 - Produkty do pielęgnacji ciała 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie osoby podpisującej ofertę o uprawnieniu do reprezentowania wykonawcy, pisemne zobowiązanie wystawione przez uprawomocnionego lub upoważnionego przedstawiciela podmiotu wskazanego przez Wykonawcę, jeżeli zachodzi sytuacja o której mowa w art. 26 ust 2b ustawy Pzp

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - stałość ceny - 10
  • 3 - producent - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana ceny po zawarciu umowy z wybranym wykonawcą jest możliwa w przypadku zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, oraz po upływie terminu określonego w ofercie, przy czym wzrost ceny może nastąpić raz na 3 miesiące w granicach nie przekraczających wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszonego przez Prezesa GUS za kwartał poprzedzający podwyżkę, publikowanego w Monitorze Polskim.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zkgptarnow.vel.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podkarpacka Instytucja Gospodarki Budżetowej CARPATIA w Rzeszowie Odział w Tarnowie, ul. Konarskiego 2B, 33 - 100 Tarnów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Podkarpacka Instytucja Gospodarki Budżetowej CARPATIA w Rzeszowie Odział w Tarnowie, ul. Konarskiego 2B, 33 - 100 Tarnów sekretariat Z-cy Dyrektora PIGB CARPATIA Kierownika Oddziału w Tarnowie..

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 11.04.2011.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.