eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MyszkówSukcesywne Dostawy Paliw Płynnych dla Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej w Myszkowie Spółka z o.o.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-17

Myszków: Sukcesywne Dostawy Paliw Płynnych dla Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej w Myszkowie Spółka z o.o.
Numer ogłoszenia: 65266 - 2009; data zamieszczenia: 17.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Państwowej Komunikacji Samochodowej w Myszkowie Sp z o.o. , ul. Krasickiego 116, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. 034 3132041, faks 034 3131273.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pksmyszkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne Dostawy Paliw Płynnych dla Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej w Myszkowie Spółka z o.o..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne Dostawy Paliw Płynnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.00.00.0 - Paliwa 91.32.10.0 - Benzyna bezołowiowa 91.34.00.0 - Oleje napędowe 91.35.00.0 - Oleje opałowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 17 090,13 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia , 1.5 są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie swojej działalności na kwotę nie niższą niż 200.000 złotych (słownie: dwieście tysięcy złotych). 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielnie zamówienia, Wykonawcy muszą: a) ustanowić pełnomocnika , o którym mowa w punkcie II.14 SIWZ b) każdy z Wykonawców oddzielnie musi spełniać wymóg zawarty w punkcie 1 ustęp 1.4 oraz 1.5 i udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp. Każdy z Wykonawców odrębnie składa dokumenty, o których mowa w punktach 4,5,6,7 załącznika nr 1 do SIWZ. c) wymogi zawarte w punkcie 1 ustęp 1.1; 1.2; 1.3; oraz w punktach nr 1,2,3,8,9,10,11 załącznika nr 1 do SIWZ Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 3. Wykluczeniu z postępowania podlegają Wykonawcy w przypadkach określonych w art.24 Pzp. 4. Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu udokumentowania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale V SIWZ, Wykonawcy wraz z ofertą przedłożą oświadczenia i dokumenty wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3. Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pksmyszkow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Myszkowie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, 42-300 Myszków , ul. Krasickiego 116..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Myszkowie ul. Krasickiego 116, w sekretariacie I - piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.