To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-02-25
Suwałki: Dostawa materiałów promocyjno - informacyjnych w ramach projektów z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - 5 części
Numer ogłoszenia: 65286 - 2014; data zamieszczenia: 25.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 38934 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Suwałki, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5628000, faks 087 5628098.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów promocyjno - informacyjnych w ramach projektów z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - 5 części.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjno -informacyjnych w ramach projektów z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: Część 1 - dostawa materiałów promocyjno - informacyjnych w ramach projektu pn.: Wiedza - kluczem do sukcesu, Część 2 - dostawa materiałów promocyjno - informacyjnych w ramach projektu pn.: Gimnazjum nr 6 w Suwałkach - Szkoła na 6, Część 3 - dostawa materiałów promocyjno - informacyjnych w ramach projektu pn.: Wiedza - kluczem do sukcesu - Program rozwojowy szkoły Podstawowej nr 7 w Suwałkach, Część 4 - dostawa materiałów promocyjno - informacyjnych w ramach projektu pn.: Szkoła Podstawowa nr 6 w Suwałkach - szkoła na szóstkę Część 5 - dostawa materiałów promocyjno - informacyjnych w ramach projektu pn.: Szkoła Podstawowa nr 4 - Suwalski Klucz do Sukcesu. 2. Przedmiot zamówienia szczegółowo został opisany w załącznikach nr 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5 do SIWZ - Formularzach cenowych na poszczególne części zamówienia. 3. Na materiałach Wykonawca umieści odpowiednie logotypy i informacje opisane w załącznikach nr 7.1, 7.2, 7.3, 7.4, 7.5 do SIWZ - odpowiednio dla każdej części zamówienia. Logotypy należy zamieścić na materiałach zgodnie ze wzorami określonymi w Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (ww. wytyczne stanowią załącznik do SIWZ). 4. Ze względu na obowiązujące zasady finansowania określone w Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki cena jednostkowa jednego egzemplarza asortymentu musi być niższa niż kwota 350,00 złotych brutto. 5. Po podpisaniu umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w wersji elektronicznej 3 propozycje wzorów nadruków do akceptacji. 6. Wykonawca musi zapewnić na swój koszt załadunek transport i rozładunek dostarczonych materiałów w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego. 7. Miejsce realizacji zamówienia - jedna dostawa w godzinach 8:00-14:00 do: - dla część 1 zamówienia - Zespołu Szkół nr 8 w Suwałkach - Szkoły Podstawowej nr 2 im. Aleksandry Piłsudskiej w Suwałkach, ul. Kościuszki 126, 16-400 Suwałki, - dla część 2 zamówienia - Gimnazjum nr 6 w Suwałkach, ul. Minkiewicza 50, 16-400 Suwałki, - dla część 3 zamówienia - Szkoły Podstawowej nr 7 w Suwałkach, ul. Minkiewicza 50, 16-400 Suwałki, - dla część 4 zamówienia - Szkoły Podstawowej nr 6 im. Aleksandry Kujałowicz w Suwałkach, ul. Sejneńska 12, 16-400 Suwałki, - dla część 5 zamówienia - Szkoły Podstawowej nr 4 im. ks. K.A. Hamerszmita w Suwałkach, 16-400 Suwałki. 8. Wszystkie oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe, najwyższej jakości wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed dostawą. Termin nowe użyty w opisie przedmiotu zamówienia oznacza, że wszystkie elementy, z których wyprodukowano przedmiot zamówienia nie były wcześniej używane. 9. W przypadku dostarczenia produktu o nieodpowiedniej jakości Wykonawca zobowiązany będzie do jego wymiany na produkt o odpowiedniej jakości w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania od Zamawiającego reklamacji. 10. Projekt jest dofinansowany z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest dofinansowany z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część 1 - dostawa materiałów promocyjno - informacyjnych w ramach projektu pn.: Wiedza - kluczem do sukcesu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DRUKARNIA LIPKA, ul. Mickiewicza 9A, 14-200 Iława, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 820,35 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 746,61
Oferta z najniższą ceną: 746,61 / Oferta z najwyższą ceną: 959,40
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część 2 - dostawa materiałów promocyjno - informacyjnych w ramach projektu pn.: Gimnazjum nr 6 w Suwałkach - Szkoła na 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DRUKARNIA LIPKA, ul. Mickiewicza 9A, 14-200 Iława, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 735,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 750,42
Oferta z najniższą ceną: 750,42 / Oferta z najwyższą ceną: 959,40
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część 3 - dostawa materiałów promocyjno - informacyjnych w ramach projektu pn.: Wiedza - kluczem do sukcesu - Program rozwojowy szkoły Podstawowej nr 7 w Suwałkach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DRUKARNIA LIPKA, ul. Mickiewicza 9A, 14-200 Iława, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 820,35 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 755,71
Oferta z najniższą ceną: 755,71 / Oferta z najwyższą ceną: 959,40
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Część 4 - dostawa materiałów promocyjno - informacyjnych w ramach projektu pn.: Szkoła Podstawowa nr 6 w Suwałkach - szkoła na szóstkę
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DRUKARNIA LIPKA, ul. Mickiewicza 9A, 14-200 Iława, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 820,35 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 760,88
Oferta z najniższą ceną: 760,88 / Oferta z najwyższą ceną: 959,40
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Część 5 - dostawa materiałów promocyjno - informacyjnych w ramach projektu pn.: Szkoła Podstawowa nr 4 - Suwalski Klucz do Sukcesu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DRUKARNIA LIPKA, ul. Mickiewicza 9A, 14-200 Iława, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 820,35 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 763,34
Oferta z najniższą ceną: 763,34 / Oferta z najwyższą ceną: 959,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- "Dostawa materiałów opatrunkowych oraz sprzętu medycznego jednorazowego użytku do Działu Farmacji Szpitalnej SPSP ZOZ w Suwałkach"
- Plenerowe Kino na Bulwarach - BO
- Przebudowa schodów wejściowych wraz z zadaszeniem wejścia w szczycie północno - zachodnim budynku przy ul. Pułaskiego 26A w Suwałkach w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja patio w Urzędzie Miejskim przy ul. Mickiewicza 1 w Suwałkach
- Zmiana przeznaczenia pokoju nauczycielskiego na potrzeby Sali kameralnej Państwowej Szkoły Muzycznej I i II Stopnia w Suwałkach - powtórzone.
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup gadżetów promocyjnych na Krajową Konferencję Elektroniki
- Dostawa butelek filtrujących
- Dostawa artykułów reklamowych
- Usługi druku i dostawy materiałów promocyjnych i poligraficznych na potrzeby Opolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego - V części
- Kompleksowa organizacja szkoleń oraz konkursów kulinarnych dla Kół Gospodyń Wiejskich z województwa łódzkiego podczas VI Krajowych Dni Pola w Bratoszewicach.
- Kompleksowa organizacja dwóch jednodniowych warsztatów praktycznych pn."Przetwórstwo produktów rolnych szansą na rozwój inicjatyw przedsiębiorczych i krótkich łańcuchów dostaw na obszarach wiejskich".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.