Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-24
Konstancin-Jeziorna: Dostawa :Zestaw do rekonstrukcji artroskopowej obrąbka barkowego,stożka rotatorów (Pakiet nr 1).
Endoprotezy tymczasowe stawu biodrowego i kolanowego (Pakiet nr 2).
Spacer biodrowy,spacer kolanowy-silikonowe formy (Pakiet nr 3).
Numer ogłoszenia: 65302 - 2015; data zamieszczenia: 24.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowieckie Centrum Rehabilitacji "STOCER" Sp. z o.o. , ul. Wierzejewskiego 12, 05-510 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie, tel. 22 711 90 37, 711 90 48, faks 22 711 90 37.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.stocer.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa :Zestaw do rekonstrukcji artroskopowej obrąbka barkowego,stożka rotatorów (Pakiet nr 1). Endoprotezy tymczasowe stawu biodrowego i kolanowego (Pakiet nr 2). Spacer biodrowy,spacer kolanowy-silikonowe formy (Pakiet nr 3)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa :Zestaw do rekonstrukcji artroskopowej obrąbka barkowego,stożka rotatorów (Pakiet nr 1). Endoprotezy tymczasowe stawu biodrowego i kolanowego (Pakiet nr 2). Spacer biodrowy,spacer kolanowy-silikonowe formy (Pakiet nr 3). Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia(Załącznik nr 1 do SIWZ)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8, 33.14.16.20-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium 1. Kwota wadium wynosi :3 920,00 PLN Słownie: trzy tysiące dziewięćset dwadzieścia zł Z podziałem na Pakiety: 1- 3180,00 PLN 2- 510,00 PLN 3- 230,00 PLN Razem: 3 920,00 PLN 2. Wadium należy wnieść do dnia 02.04. 2015 r. do godz. 10:00 przelewem bankowym na konto: Bank BPH 67-10600076-0000331000187984 z dopiskiem; Wadium- Znak sprawy PN- 17/2015
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z zapisami SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z zapisami SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z zapisami SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z zapisami SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z zapisami SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zgodnie z zapisami SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - termin naliczania odsetki za zwlokę w płatnościach - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stocer.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Mazowieckie Centrum Rehabilitacji STOCER Sp.z o.o. 05-510 Konstancin-Jeziorna ul.Wierzejewskiego 12.Dział Handlowy..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Mazowieckie Centrum Rehabilitacji STOCER Sp.z o.o. 05-510 Konstancin-Jeziorna ul.Wierzejewskiego 12.Dział Handlowy..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestaw do rekonstrukcji artroskopowej obrąbka barkowego,stożka rotatorów.Pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do rekonstrukcji artroskopowej obrąbka barkowego,stożka rotatorów.Pakiet nr 1. Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.Załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin naliczania odsetki za zwłokę w płatnościach - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Endoprotezy tymczasowe stawu biodrowego i kolanowego.Pakiet nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Endoprotezy tymczasowe stawu biodrowego i kolanowego.Pakiet nr 2. Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia Załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin naliczania odsetki za zwłokę w płatnościach - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Spacer biodrowy,kolanowy-silikonowa forma.Pakiet nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Spacer biodrowy,kolanowy-silikonowe formy do wypełnienia cementem. Pakiet nr 3.Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.Załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin naliczania odsetki za zwłokę w płatnościach - 10
INNE PRZETARGI Z KONSTANCINA-JEZIORNY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 2 im. Stefana Żeromskiego w Konstancin-Jeziornej w 2025 r.
- Zakup i dostawa sprzętu IT wraz z licencjami w ramach Grantu w projekcie "Cyberbezpieczny Samorząd Gminy Konstancin-Jeziorna"
- Zakup i dostawa śruty sojowej (8x27) i rzepakowej(18x27), rok 2025
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy endoprotez
- Dostawa zestawów do redukcji patogenów w osoczu i KKP
- Zakup mebli i wyposażenia, w tym laboratorium magazynowego w ramach przedsięwzięcia pn. "Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie logistyki z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim"
- Dostawa kaniul, rurek, cewników i drenów
- Dostawa produktów leczniczych.
- PRODUKTY LECZNICZE.
więcej: Zestawy medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.