Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-01
Olsztyn: Remont pomieszczeń biurowych dla Centrum Innowacji i Transferu Technologii UWM w Olsztynie przy ul. Prawocheńskiego 4
Numer ogłoszenia: 65307 - 2008; data zamieszczenia: 01.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, ul. Heweliusza 12, 10-957 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, fax (089) 5233278.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwm.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń biurowych dla Centrum Innowacji i Transferu Technologii UWM w Olsztynie przy ul. Prawocheńskiego 4.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie : Remontu pomieszczeń na parterze budynku przy ul. Prawocheńskiego 4 w Olsztynie. a) Roboty budowlane remontu pomieszczeń b) Roboty elektryczne remontu pomieszczeń c) Roboty instalacji strukturalnej w pomieszczeniach d) Montaż klimatyzatora w sali posiedzeń
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.40.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.40.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych oraz warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wykonali w ciągu ostatnich trzech lat tzn. rozpoczęli i zakończyli w latach 2005 - 2007 co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100.000 PLN bez podatku VAT każdej. Roboty muszą dotyczyć wykonania lub modernizacji jednego obiektu w którym występują wszystkie roboty branżowe, jak w załączonej dokumentacji technicznej tzn. budowlane, sanitarne, elektryczne. 3. Udzielą, co najmniej 3-letniej gwarancji na wszystkie prace budowlano-instalacyjne a na urządzenia zgodnie z kartą gwarancyjną producenta urządzeń. 4. Osoby z kierownictwa i dozoru muszą posiadać uprawnienia w branży budowlanej, elektrycznej, niskoprądowej oraz legitymować się aktualną przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku składania oferty wspólnej warunki te musi spełniać łącznie konsorcjum. 5. Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, wg załącznika nr 2. 2. Oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych, wg załącznika nr 3. 3. Wykaz robót, o których mowa w pkt. IV ppkt. 2 wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, odpowiadających swoją wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN bez podatku VAT każda, z podaniem wartości zamówienia, daty i miejsca wykonania oraz załączenia referencji potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością i w określonym terminie. Roboty muszą dotyczyć wykonania lub modernizacji jednego obiektu w którym występują wszystkie roboty branżowe, jak w załączonej dokumentacji technicznej - wg załącznika nr 4. 4. Wykaz podwykonawców przewidzianych do wykonania zamówienia (nazwa i adres podwykonawcy, zakres prac przewidzianych do powierzenia) wg załącznika nr 5. 5. Wykaz osób kierownictwa z podaniem nr uprawnień i zaświadczeniem o wpisie do izby, które zostaną zatrudnione przy realizacji zamówienia, winna być dołączona do oferty. - zał. Nr 6. Kopię uprawnień należy dołączona do oferty. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Informacja banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy potwierdzającą możliwości finansowe wykonawcy, lub inne dokumenty, zapewniające realizację zamówienia do wartości 100.000,0 zł, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 11. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie otrzymanej dokumentacji technicznej ( zał. Nr 1) wraz z harmonogramem rzeczowo-finansowym, tabelą elementów do fakturowania i wypisanymi wskaźnikami cenotwórczymi.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Nadzoru Budowlanego i Dokumentacji Technicznej UWM, 10-957 Olsztyn, ul. Heweliusza 8, pok.2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekcja Nadzoru Budowlanego i Dokumentacji Technicznej UWM, 10-957 Olsztyn, ul. Heweliusza 8, pok.2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Miejskiego Nr 39 im. Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej w Olsztynie
- Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia oraz posesji części Prokuratur Okręgu Olsztyńskiego
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 15 im. Wandy Chotomskiej w Olsztynie w roku 2025
- Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Olsztynie
- Wykonanie nasadzeń roślin sezonowych w donicach zlokalizowanych na terenie miasta Olsztyna wraz z pielęgnacją roślin w 2025 r.
- Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Miejskiego Nr 1 im. w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Poprawa warunków kształcenia w Zespole Szkół Nr 1 w Przysietnicy.
- Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku użyteczności publicznej na żłobek w miejscowości Budzów
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.