eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czajkówa)Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Czajków b)Remont wnętrz budynku Urzędu Gminy Czajków

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-13

Ogłoszenie nr 65317 - 2017 z dnia 2017-04-13 r.

Czajków: a)Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Czajków b)Remont wnętrz budynku Urzędu Gminy Czajków
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Osi Priorytetowej 3 "Energia" Dzialania 3.2 "Poprawa efektywnosci energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym"Poddziałania 3.2.1 "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 34218-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 34488-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czajków, krajowy numer identyfikacyjny 25085559300000, ul. Czajków 39  , 63524   Czajków, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 627 311 006, faks 627 311 034, e-mail ugczajkow@xl.wp.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.czajkow-gmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

a)Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Czajków b)Remont wnętrz budynku Urzędu Gminy Czajków

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

a) Termomodernizacja w ramach robót budowlanych zakłada się m.in. - ocieplenie ścian zewnętrznych i fundamentowych, stropodachu z określeniem kolorystyki elewacji, - wymianę okien i drzwi zewnętrznych, - prace obejmują także wykonanie osuszenia ścian fundamentowych metodą ostrzykiwań (hydroskop), wszystkich obróbek blacharskich, orynnowania, remont schodów zewnętrznych, odtworzenie opaski wokół budynku, montaż instalacji odgromowej i remont instalacji wewnętrznych w budynku. W ramach instalacji sanitarnych zakłada się m.in.wymianę instalacji centralnego ogrzewania wraz z źródłem ciepła. W ramach instalacji elektrycznych zakłada się :wymianę oświetlenia wewnętrznego na energooszczędne źródła LED, wymianę przewodów zasilających oprawy wraz z łącznikami. b) Remont budynku zakłada następujące roboty budowlane: - remont piwnic (skucie tynku +nowe tynkowanie, malowanie ścian i sufitów ) - remont pomieszczeń biurowych na parterze i I piętrze (skucie tynku + nowe tynkowanie, malowanie ścian i sufitów, likwidacja starych ościeżnic oraz parapetów ,wstawienie nowych drzwi, wykonanie nowych posadzek ) - remont korytarza (skucie tynku + nowe tynkowanie, malowanie ścian, sufit podwieszony, wykonanie nowych posadzek) - - remont klatki schodowej wewnętrznej (skucie tynku + nowe tynkowanie, ścianka działowa wraz z drzwiami, malowanie ścian, przygotowanie schodów pod remont, wykonanie nowych posadzek) - remont pomieszczenia kasowego (skucie tynku + nowe tynkowanie, malowanie ścian, wykonanie nowych posadzek, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej) - remont łazienki na parterze (wykonanie nowych posadzek, skucie tynku, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie ścian, tynków i zabudów systemowych, malowanie, płytki na ścianach) W ramach robót instalacyjnych zakłada się : - remont pionu kanalizacji i wody, łazienka, piwnica i parter oraz pomieszczenie socjalne na piętrze, - wyposażenie łazienki na parterze wraz z modernizacją instalacji, - remont instalacji elektrycznej w zakresie zasilania urządzeń i gniazd (wymiana osprzętu wraz z okablowaniem) - wykonanie instalacji okablowania strukturalnego dla całego budynku. - wykonanie instalacji alarmowej p.poż. - wykonanie instalacji alarmowej antywłamaniowej Charakterystyczne dane liczbowe: Powierzchnia zabudowy..........................................185 m2 Powierzchnia całkowita ..........................................408 m2 Kubatura brutto budynku .................................... 1637m3 Wysokość budynku ................................................8,90 m Długość budynku................................................ 15,86 m, Szerokość budynku................................................12,98m, Ilość kondygnacji budynku - II + podpiwniczenie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45321000-4, 45321000-3, 45400000-1, 45440000-3, 45421000-4, 45430000-0, 45300000-0, 45331100-7, 45311200-2, 45311100-1, 45317000-2, 45314320-0, 45320000-6, , , , , ,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT506747.67
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Budowlane "KAWALER" Edward Kawaler ,  kawaler@op.pl,  ul.Przemysłowa 15 ,  63-500 ,  Ostrzeszów ,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 604462.92
Oferta z najniższą ceną/kosztem 604462.92
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.