Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-01-16
Pruszków: Dostawa rękawic i sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb
SPZZOZ w Pruszkowie
Numer ogłoszenia: 6531 - 2015; data zamieszczenia: 16.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Armii Krajowej 2/4, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7588002, faks 022 7287138.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnawrzesinie.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.szpitalnawrzesinie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa rękawic i sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb SPZZOZ w Pruszkowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa rękawic i sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb SPZZOZ w Pruszkowie (z podziałem na 7 zadań - części) w następujących rodzajach i ilościach składających się odpowiednio na pakiety nr. 1- 7 . Szczegółowe ilości i rodzaje sprzętu jednorazowego użytku składające się na poszczególne pakiety zawierają załączniki 2.1- 2.7..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponowali potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponowali potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie całości oferty złożonej przez Wykonawcę, w szczególności dokumentów potwierdzających istnienie po stronie wykonawcy w/w atrybutów. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego warunku określonego w pkt. od 1 do 4 skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenie o posiadaniu dokumentów dopuszczających do obrotu - załączniki Wykonawcy. na żądanie Wykonawca zobowiązany jest do przekazania tych dokumentów Zamawiającemu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - termin dostawy - 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalnawrzesinie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pruszkowie
05-800 Pruszków ul. Armii Krajowej 2/4
- pok. Administracji.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2015 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pruszkowie 05-800 Pruszków ul. Armii Krajowej 2/4 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa rękawic i sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb SPZZOZ w Pruszkowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Rękawiczki chirurgiczne sterylne beztalkowe 6 (op.= 50par) 40op. 2 Rękawiczki chirurgiczne sterylne beztalkowe 6,5 (op.= 50par) 160op. 3 Rękawiczki chirurgiczne sterylne beztalkowe 7 (op.= 50par) 260 op. 4. Rękawiczki chirurgiczne sterylne beztalkowe z żelem 7 (op.= 50par) 12 op. 5 Rękawiczki chirurgiczne sterylne beztalkowe 7,5 (op.= 50par) 340 op. 6 Rękawiczki chirurgiczne sterylne beztalkowe 8 (op.= 50par) 290 op 7 Rękawiczki chirurgiczne sterylne beztalkowe 8,5 (op.= 50par) 50op 8 Rękawiczki chirurgiczne sterylne pudrowane 6,5 (op.= 50par) 40 op. 9 Rękawiczki chirurgiczne sterylne pudrowane 7 (op.= 50par) 60 op 10 Rękawiczki chirurgiczne sterylne pudrowane 7,5 (op.= 50par) 60 op 11 Rękawiczki chirurgiczne sterylne pudrowane 8 (op.= 50par) 56 op..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa rękawic i sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb SPZZOZ w Pruszkowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Rękawice nitrylowe bezpudrowe (op.=100szt)XS 150op. 2 Rękawice nitrylowe bezpudrowe (op.=100szt)S 2 750op 3 Rękawice nitrylowe bezpudrowe (op.=100szt)M 4 700op 4 Rękawice nitrylowe bezpudrowe(op.=100szt) L 2 465op 5 Rękawice nitrylowe bezpudrowe(op.=100szt)X L 900op 6 Rękawice foliowe 30 000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa rękawic i sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb SPZZOZ w Pruszkowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Rękawice nitrylowe bezpudrowe (op.= 250szt)S 50op 2 Rękawice nitrylowe bezpudrowe (op.= 250szt)M 110op 3 Rękawice nitrylowe bezpudrowe(op.= 250szt) L 36op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa rękawic i sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb SPZZOZ w Pruszkowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis produktu Ilość roczna Podkłady papierowe -białe dwuwarstwowe, celuloza, szerokość 500mm, długość 65m, gramatura 1m2=19g/m2 2000 rol.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa rękawic i sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb SPZZOZ w Pruszkowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis produktu Ilość roczna Wkłady do basenów jednorazowe, torba osłonowa na basen zawierająca wkładkę absorpcyjną oraz zamknięcie -wyrób medyczny klasy I - 1op.=20szt 400 op. Wkłady do kaczek jednorazowe ,torba osłonowa zawierająca wkładkę absorpcyjną oraz zamknięcie- wyrób medyczny klasy I - 1op=20szt 5 op. Worki na wymiociny jednorazowe torba osłonowa zawierająca wkładkę absorpcyjną oraz zamknięcie- wyrób medyczny klasy I- 1op.=20szt 200op..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa rękawic i sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb SPZZOZ w Pruszkowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 6 Lp. Opis produktu Ilość roczna Producent Numer katalogowy Cena jedn. netto Cena jedn. brutto Łączna cena netto VAT % Łączna cena brutto 1 Taśma do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet . Wykonana z: polipropylen monofilament z częścią rozpuszczalną w środku taśmy ( polidioxan), plastikowa osłonka na taśmie - wymóg ten zapewni sterylność, gramatura 116g/m2 (+/ -4g/m2), grubość siatki0,54mm(+/- 0,10mm ) porowatość 1165?m (+/- 20?m rozmiar dł.45cm (+/- 3cm szer. 1,1cm (+/- 0,1cm). Brzegi zakończone bezpiecznymi pętelkami. Wykonawca zobowiąże się dostarczyć nieodpłatnie prowadnicę( igłę) do TVT. 25 szt. 2 Taśma do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet wykonana z : materiał polipropylen monofilament, plastikowa osłonka na taśmie co zapewni sterylność, osłonki nie zachodzące na siebie , w środku taśmy brak osłonki na odcinku min. 1,5 cm ( ułatwia lepsze pozycjonowanie taśmy) : gramatura 48g/m2 ( +/- 0,02g/m2), grubość siatki 0,33mm (+/- 1% ),porowatość max 1870?m ( +/- 10?m) , grubość nitki 80?m (+/- 0,5?m ) , rozmiar : dł. 45cm ( +/- 0,5cm) szer. 1,1cm (+/- 0,5cm) , wytrzymałość 70 N / cm. Technologia quadriaxial . Brzegi zakończone bezpiecznymi pętelkami. Wykonawca zobowiąże się dostarczyć nieodpłatnie prowadnicę( igłę) do TVT. 25szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa rękawic i sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb SPZZOZ w Pruszkowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis produktu Ilość roczna Pojemniki chirurgiczne 15ml zakręcane 1200 szt. Pojemniki chirurgiczne 30ml zakręcane 2 800 szt. Pojemniki chirurgiczne 100 ml zakręcane 200 szt. Pojemniki chirurgiczne 120-125 ml zakręcane 1 000 szt. Pojemniki chirurgiczne 200-250ml zakręcany 500szt. Pojemniki chirurgiczne 250-366 ml zamykane 250 szt. Pojemniki chirurgiczne 500 -520ml zamykane 150 szt. Pojemniki chirurgiczne 1000-1200 ml zamykane 100 szt. Pojemniki chirurgiczne 3000-3400 ml zamykane 150 szt. Pojemniki chirurgiczne 5000-5600 ml zamykane 80 szt. Pojemniki chirurgiczne 10 000- 11 000ml.zamykane 120szt Pojemniki chirurgiczne 30 000ml. zamykane 20szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin dostawy - 5
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- a/ Wykonanie przeglądu rocznego budowlanego, b/ Wykonanie przeglądu 5-letniego budowlanego, c/ Wykonanie przeglądu 5-letniego elektrycznego w budynkach zarządzanych -TBS "Zieleń Miejska" Sp. z o.o.
- "Usługa polegająca na przyjęciu i zagospodarowaniu ścieków."
- Dostawa materiałów szewnych i hemostatycznych
- Bud. dośw. przejść dla pieszych oraz opr. dok. proj. i wyk. aktywnego ozn. drogowego i dośw. przejścia dla pieszych i przejazdu dla rowerów w ramach zad. "Bud. sygn. św. i dośw. przejść dla pieszych"
- Dostawa dwóch karetek dla mieszkańców Pruszkowa i okolic
- 1-krotne pozimowe zamiatanie ulic miejskich
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 2/SMED/DCZP/2025/P Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego dla jednostek organizacyjnych DCZP sp. z o.o.
- Dostawa i montaż wyposażenia bloku operacyjnego
- Sukcesywne dostawy asortymentu na potrzeby badań Zakładu Patomorfologii
- Dostawa leków - produktów leczniczych i receptury aptecznej (powtórzenie)
- Sukcesywne dostawy odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych oraz innych mat. zużyw. do badań z zakresu immunochemii wraz z dzierżawą analizatora z UPS i drukarką na okres 36 miesięcy 2.
- Produkty lecznicze.
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.