Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-17
Lublin: Wykonanie projektów budowlano-wykonawczych remontu Domów Studenckich Helios i Zana UMCS, wykonanie projektu budowlano-wykonawczego remontu kapitalnego sanitariatów ogólnodostępnych na parterze i I piętrze Wydziału Ekonomii UMCS w Lublinie przy placu Marii Curie Skłodowskiej 5 oraz opracowanie koncepcji rozbudowy sieci i centrali telefonicznej UMCS, inwentaryzacja stanu istniejącego oraz opracowanie projektu budowlano-wykonawczego według opracowanej koncepcji.
Numer ogłoszenia: 65324 - 2009; data zamieszczenia: 17.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej , Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5375965, faks 081 5375965.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umcs.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektów budowlano-wykonawczych remontu Domów Studenckich Helios i Zana UMCS, wykonanie projektu budowlano-wykonawczego remontu kapitalnego sanitariatów ogólnodostępnych na parterze i I piętrze Wydziału Ekonomii UMCS w Lublinie przy placu Marii Curie Skłodowskiej 5 oraz opracowanie koncepcji rozbudowy sieci i centrali telefonicznej UMCS, inwentaryzacja stanu istniejącego oraz opracowanie projektu budowlano-wykonawczego według opracowanej koncepcji..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektów budowlano-wykonawczych remontu Domów Studenckich Helios i Zana UMCS, wykonanie projektu budowlano-wykonawczego remontu kapitalnego sanitariatów ogólnodostępnych na parterze i I piętrze Wydziału Ekonomii UMCS w Lublinie przy placu Marii Curie Skłodowskiej 5 oraz opracowanie koncepcji rozbudowy sieci i centrali telefonicznej UMCS, inwentaryzacja stanu istniejącego oraz opracowanie projektu budowlano-wykonawczego według opracowanej koncepcji..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zmówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1)Spełniają warunki art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu w myśl art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. 2)Zrealizowali, w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie), co najmniej jedno zamówienie dotyczące wykonania projektu budowy (również przebudowy, modernizacji lub remontu) budynków użyteczności publicznej lub budynków zbiorowego zamieszkania (w przypadku zadania 4 - wykonali projekt budowlano-wykonawczy budowy bądź rozbudowy sieci i centrali telefonicznej). 3)Posiadają uprawnienia budowlane projektowe. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, każdy jego uczestnik musi spełniać warunki określone w punkcie 1 ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Oświadczenie o: a. spełnieniu warunków art. 22 ust. 1, b. nie podleganiu wykluczeniu w myśl art. 24 ust. 1 i ust. 2, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 3)Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. 4)Kopie uprawnień budowlanych projektowych. 5)Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7)Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt 1 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umcs.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Inwestycji i Remontów UMCS
plac Marii Curie Skłodowskiej 5, pok. 912
20-031 Lublin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Dział Inwestycji i Remontów UMCS plac Marii Curie Skłodowskiej 5, pok. 912 20-031 Lublin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - wykonanie projektu budowlano-wykonawczego remontu w Domu Studenckim Helios UMCS w Lublinie przy ulicy Czwartaków 13.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - wykonanie projektu budowlano-wykonawczego remontu w Domu Studenckim Helios UMCS w Lublinie przy ulicy Czwartaków 13.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.05.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - wykonanie projektu budowlano-wykonawczego remontu w Domu Studenckim Zana UMCS w Lublinie przy ulicy Zana 11.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 - wykonanie projektu budowlano-wykonawczego remontu w Domu Studenckim Zana UMCS w Lublinie przy ulicy Zana 11.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.05.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - wykonanie projektu budowlano-wykonawczego remontu kapitalnego sanitariatów ogólnodostępnych na parterze i I piętrze Wydziału Ekonomii UMCS w Lublinie przy placu Marii Curie Skłodowskiej 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3 - wykonanie projektu budowlano-wykonawczego remontu kapitalnego sanitariatów ogólnodostępnych na parterze i I piętrze Wydziału Ekonomii UMCS w Lublinie przy placu Marii Curie Skłodowskiej 5.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.05.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - opracowanie koncepcji rozbudowy sieci i centrali telefonicznej UMCS, inwentaryzacja stanu istniejącego oraz opracowanie projektu budowlano-wykonawczego według opracowanej koncepcji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 4 - opracowanie koncepcji rozbudowy sieci i centrali telefonicznej UMCS, inwentaryzacja stanu istniejącego oraz opracowanie projektu budowlano-wykonawczego według opracowanej koncepcji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Modernizacja zapadni (transportowej) fortepianowej na estradzie Filharmonii im. H. Wieniawskiego w Lublinie
- Wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych dla Gminy Lublin - 2 części.
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do WBP im. H. Łopacińskiego w Lublinie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szpitala Neuropsychiatrycznego im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego SPZOZ w Lublinie
- Roboty budowlane polegające na termomodernizacji budynku Inspektoratu ZUS w Puławach
- Dostawa materiałów jednorazowego użytku do pracowni diagnostyki laboratoryjnej oraz histopatologii wraz z dzierżawą aparatu do OB na potrzeby 1WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filia w Ełku.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja infrastruktury wodociągowo - kanalizacyjnej na terenie gminy Janowiec Kościelny" w formule zaprojektuj i wybuduj
- Kompleksowy remont budynku przy ul. Stary Rynek 20 w Płocku i terenu działki należących do WFOŚiGW w Warszawie
- Poprawa Infrastruktury drogowej na terenie Gminy Maszewo w systemie zaprojektuj i zbuduj
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ I WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE GMINY DOMANIEWICE
- "Budowa Miejskiego Żłobka nr 5 w Łomży - projektuj i buduj"
- "Modernizacja i rozbudowa ujęć wody w Stojanowicach i Kaczkowicach"
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.