eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławZakup materiałów do wyposażenia apteczek oraz produktów do pielęgnacji ciała wraz z dostawą w celu prawidłowego funkcjonowania Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na zadania

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-02

Wrocław: Zakup materiałów do wyposażenia apteczek oraz produktów do pielęgnacji ciała wraz z dostawą w celu prawidłowego funkcjonowania Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na zadania
Numer ogłoszenia: 65372 - 2012; data zamieszczenia: 02.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 35308 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławski Zespół Żłobków, ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 358 46 46, faks 71 358 46 47.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów do wyposażenia apteczek oraz produktów do pielęgnacji ciała wraz z dostawą w celu prawidłowego funkcjonowania Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na zadania.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów wyposażenia apteczek pierwszej pomocy - zadanie nr 1 oraz zakup produktów do pielęgnacji ciała - zadanie nr 2 na potrzeby prawidłowego funkcjonowania Wrocławskiego Zespołu Żłobków. 2.Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2012r. 3.Szczegółowy wykaz asortymentowy stanowi załącznik nr 3 - zadanie nr 1 i załącznik 3A - zadanie nr 2 do SIWZ, w którym określone ilości mogą ulec zmniejszeniu do 5%. 4.Termin realizacji zamówienia: sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2012r. 5.Zaoferowana cena oferty musi uwzględniać wszystkie wyszczególnione powyżej warunki. Termin płatności do 30 dni od dnia otrzymania faktury. 6.Wykonawca zagwarantuje niezmienność cen jednostkowych określonych w zestawieniu kosztów zadania oraz oferty stanowiącym załącznik nr 1 i 3 i 3A do SIWZ w trakcie trwania umowy z zastrzeżeniem zapisów zawartych w rozdziale XVI.3 niniejszej SIWZ oraz na zasadach wskazanych w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ 7.Wykonawca może przystąpić do dwóch zadań jednocześnie lub z osobna..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.70.00.00 - Produkty do pielęgnacji ciała 17.11.11.00 - 17.11.11.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: materiały wyposażenia apteczek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Medyczne Biuro Handlowe DUO MED, Al. Korfantego 8, 40-004 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5013,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3824,40

  • Oferta z najniższą ceną: 3824,40 / Oferta z najwyższą ceną: 5303,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Produkty do pielęgnacji ciała

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • M-Pharma SC, ul. 3 Maja 16, Włocławek, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58682,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36351,02

  • Oferta z najniższą ceną: 36351,02 / Oferta z najwyższą ceną: 60366,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.