eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadkówRemont dróg stanowiących własność Gminy Radków położonych w Tłumaczowie o nr geodezyjnych dz. 753/1; 768 , 764; 751; 465/14; 749/1; 476/2 o długości 1,45km uszkodzonych podczas powodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-22

Radków: Remont dróg stanowiących własność Gminy Radków położonych w Tłumaczowie o nr geodezyjnych dz. 753/1; 768 , 764; 751; 465/14; 749/1; 476/2 o długości 1,45km uszkodzonych podczas powodzi
Numer ogłoszenia: 65383 - 2009; data zamieszczenia: 22.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radków , ul. Rynek 1, 57-420 Radków, woj. dolnośląskie, tel. 074 8735000, faks 074 8735015.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radkowklodzki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg stanowiących własność Gminy Radków położonych w Tłumaczowie o nr geodezyjnych dz. 753/1; 768 , 764; 751; 465/14; 749/1; 476/2 o długości 1,45km uszkodzonych podczas powodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont dróg stanowiących własność Gminy Radków położonych w Tłumaczowie o nr geodezyjnych dz. 753/1; 768 , 764; 751; 465/14; 749/1; 476/2 o długości 1,45km uszkodzonych podczas powodzi o nw zakresie prac: Długość drogi: a)odcinek nr 1 - 990m b)odcinek nr 2 - 170m c)odcinek nr 3 - 200m d)odcinek nr 4 - 90m łącznie 1450m Szerokość jezdni 2,5 - 3,0m W zakresie robót wykonanie nowej podbudowy z kruszywa łamanego - 599,5m2 wyrównanie ist. Podbudowy kruszywem łamanym - 757,56m3 profilowanie istniejącej nawierzchni i podbudowy masą min. - asfaltową - 330,76Mg wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej - warstwa ścieralna gr. 5cm - 193m2 wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej - warstwa ścieralna gr. 4cm - 4265m2 budowa ścieków korytkowych z umocnieniem skarp - 137m wykonanie poboczy z kruszywa łamanego Budowa przepustów pod drogą i zjazdami - 54m wraz ze ściankami czołowymi z kamienia murowego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: O zamówienie publiczne mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia co najmniej 500.000,00 PLN; 2.dysponują: -osobą z niezbędnymi uprawnieniami, zgodnie z wymogami prawa budowlanego w zakresie objętym zamówieniem i należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, która będzie pełniła samodzielną funkcję kierownika robót drogowych. 3.zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej 2 zadania o wartości 500.000,00zł ( każde) w zakresie budowy lub przebudowy dróg. 4.udzielą gwarancji na wykonane roboty - 36 miesięcy. 5.Dysponują narzędziami i urządzeniami do wykonania zamówienia zgodnie z poniższym wykazem: 1) wytwórnia mas bitumicznych (posiadają własną wytwórnię lub pisemne zapewnienie od dostawcy, że masa zostanie dostarczona w terminie i w ilości niezbędnej do realizacji zadania), 2) koparka kołowa, 3) sprężarka pneumatyczna z młotem, 4) samochód samowyładowawczy 12 t - szt 1, 5) walec drogowy stalowy gładki, 6) walec drogowy wibracyjny, 7) układarka mas bitumicznych, 8) skrapiarka, 9) szczotka mechaniczna, 10) zagęszczarka płytowa, 11) pozostały sprzęt ogólnie stosowany w robotach drogowych. W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć wykaz narzędzi i urządzeń ( załącznik nr 6 do siwz) do wykonania zamówienia, którymi dysponują z podaniem informacji czy sprzęt użyty do realizacji zamówienia jest własnością wykonawcy, wynajęty, dzierżawiony, użyczony itp. Jeśli ww. sprzęt nie będzie własnością Wykonawcy zobowiązany jest on załączyć do wykazu oświadczenia właściciela, że wynajmie sprzęt lub sprzeda masę min- asf. na potrzeby realizacji przedmiotowego zadania. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nastąpi poprzez analizę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, metodą /spełnia - nie spełnia/..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d)Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust.1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - według załącznika Nr 2 do SIWZ, e) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, f)Wykaz osób przewidzianych do kierowania robotami budowlanymi, wg wzoru określonego w załączniku nr 4 siwz, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, tj. załączeniem: uprawnień budowlanych w specjalności drogowej, wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (ważne na dzień otwarcia ofert), g) Wykaz wykonanych robót zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat w zakresie określonym w pkt. 8.2.3.- załącznik nr 5, wraz z referencjami od poprzednich zamawiających potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane z należytą starannością. h) Wypełniony Formularz Ofertowy- załącznik nr 1 wraz z kosztorysem ofertowym (załącznik nr 1A do siwz), sporządzony zgodnie z przedmiarem robót oraz specyfikacją techniczną, i)Wykaz narzędzi i urządzeń ( załącznik nr 6 do siwz) niezbędnych do wykonania zamówienia, z podaniem informacji czy sprzęt użyty do realizacji zamówienia jest własnością wykonawcy czy wynajęty, j)Upoważnienie do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem przetargowym -załącznik nr 7 do siwz. k) Oświadczenie wykonawcy z art. 36 ust 4 i 5 Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 8 do niniejszej siwz. Dokumenty wymagane od wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, d) składa zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dot. lit. a, i c) oraz wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (dot. lit b). 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 9.2 ppkt 1, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem odpowiednio kraju pochodzenia osoby, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radkow.biuletyn.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy, Rynek 1, 57-420 Radków, od poniedziałku do piątku w godz.8.00-16.00,pok. nr 2c.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy, Rynek 1, 57-420 Radków, pok. nr 10 ( sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.