To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-03-24
Morawica: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku Nr sprawy EZP-252-2/2015
Numer ogłoszenia: 65392 - 2015; data zamieszczenia: 24.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 25318 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy, ul. Spacerowa 5, 26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3641378, faks 041 3641226.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku Nr sprawy EZP-252-2/2015.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku wg asortymentów określonych i opisanych w formularzach asortymentowo-cenowych podzielonych na pakiety od Nr I do Nr XI: - pakiet Nr I - zamknięty system aspiracyjno-próżniowy do pobierania krwi, - pakiet Nr II - strzykawki, igły, cewniki, kanikule, - pakiet Nr III - testy, rękawy - pakiet Nr IV - gaziki jałowe - pakiet Nr V - sprzęt pomocniczy medyczny - pakiet Nr VI - fartuchy - pakiet Nr VII - ustniki - pakiet Nr VIII - pieluchomajtki - pakiet Nr IX - kaczki, baseny, miski - pakiet Nr X - rękawiczki - pakiet Nr XI - przyrządy do przetaczania płynów które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwaną dalej SIWZ. 2. Formularze asortymentowo-cenowe określają szacunkowe ilości jakie winny być dostarczone w okresie 12 miesięcy od pierwszego dnia obowiązywania umowy. 3. Dostarczany sprzęt medyczny jednorazowego użytku Pakiety II-XI musi posiadać termin ważności nie krótszy niż 12 miesięcy licząc od dnia dostarczenia towaru natomiast Pakietu I - minimum 6 miesięcy. Termin ważności liczony będzie od dnia dostawy sprzętu jednorazowego użytku. 4. Na fakturze dostarczonej wraz z zamówionym towarem musi znajdować się informacja o nr serii i data ważności. 5. Dostawy towaru do siedziby Zamawiającego mają odbywać się odpowiednimi środkami transportu, czyli autami wyposażonymi w zabudowy typu -izoterma-posiadającymi możliwości ogrzewania lub chłodzenia przewożonego asortymentu. 6. Sposób realizacji zamówienia: częstotliwość dostaw uzależniona jest od bieżących potrzeb Szpitala i będzie ustalana na roboczo w trakcie realizacji umowy z Kierownikiem Apteki Szpitalnej mgr Izabelą Moskwą za pomocą faxu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie całych pakietów (wszystkich pozycji w nim umieszczonych) - pakiety od I do XI. 1. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert równoważnych. 1.1 Przez produkt równoważny zamawiający rozumie produkt, który ma te same parametry techniczne, jakościowe, użytkowe i estetyczne w stosunku do zamawianego bądź lepsze. 1.2 W przypadku zaproponowania produktu równoważnego Zamawiający uzna jedynie taki, który posiada parametry te same co produkt opisany przez zamawiającego lub lepsze 1.3 W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, informacja o nim musi znaleźć się w ofercie. Dla umożliwienia Zamawiającemu stwierdzenia, czy zaproponowany produkt równoważny posiada parametry te same lub lepsze w stosunku do zamawianego wykonawca dostarczy materiały i opisy parametrów technicznych zaoferowanego produktu. 1.4 Informujemy, że zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Wymagania jakie musi spełniać oferowany system do pobierania krwi /PAKIET NR I/ - Całkowite zabezpieczenie personelu przed kontaktem z krwią w trakcie pobierania - Wystandaryzowane probówki zapewniające pobieranie krwi o żądanej objętości, niezależnie od stanu naczyń, wieku i stanu klinicznego pacjenta. - Możliwość podawania leków przez złącze /igły/ typu Luer i pobieranie krwi z wenflonów. - Możliwość pobierania krwi metodą próżniową oraz metodą aspirowania. - Duża odporność probówek na transport i wirowanie oraz łatwość utylizacji bez uprzedniego moczenia w środkach dezynfekcyjnych. - Wszystkie elementy składające się na system mają pochodzić od jednego producenta celem zapewnienia kompatybilności systemu. - Sprzedający z którym zostanie podpisana umowa zobowiązany będzie do bezpłatnego prze-szkolenia personelu szpitala w zakresie obsługi oferowanych systemów. Termin szkolenia do 30 dni od momentu obowiązywania umowy. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.14.12.00-2..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: PAKIET I - zamknięty system aspiracyjno-próżniowy do pobierania krwi
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SARSTEDT Sp.z o.o. Blizne Łaszczyńskiego, ul. Warszawska 25, 05-082 Stare Babice, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56855,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 72817,35
Oferta z najniższą ceną: 72817,35 / Oferta z najwyższą ceną: 72817,35
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet II-Strzykawki, igły, cewniki, kaniule.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Tomasz Podesek - ARMED Dystrybucja Sprzętu Medycznego, ul. Kopernika 19a, 28-100 Busko-Zdrój, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58918,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 60767,93
Oferta z najniższą ceną: 60767,93 / Oferta z najwyższą ceną: 60767,93
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet III-Testy, rękawy-3 pozycje
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INFORMER MED Sp. z o.o., ul. Winogrady 118, 61-626 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1336,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1369,44
Oferta z najniższą ceną: 1369,44 / Oferta z najwyższą ceną: 2082,24
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet IV-Gaziki jałowe - 1 pozycja
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EURO TRADE TECHNOLOGY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
EURO TRADE TECHNOLOGY SP. Z O.O.
- Euro Trade Technology Sp. z o.o., ul. Jana Styki 8, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16038,00
Oferta z najniższą ceną: 16038,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16038,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet V-Sprzęt pomocniczy medyczny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Tomasz Podesek - ARMED Dystrybucja Sprzętu Medycznego, ul. Kopernika 19A, 28-100 Busko-Zdrój, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100170,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 134148,66
Oferta z najniższą ceną: 134148,66 / Oferta z najwyższą ceną: 134148,66
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Pakiet VI-Fartuchy - 5 pozycji
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Tomasz Podesek - ARMED Dystrybucja Sprzętu Medycznego, ul. Kopernika 19A,, 28-100 Busko-Zdrój,, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21280,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22533,12
Oferta z najniższą ceną: 22533,12 / Oferta z najwyższą ceną: 22533,12
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Pakiet VIII-Pieluchomajtki - 5 pozycji
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
jakie przetargi wygrała firma
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
- Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A., ul. Żółkiew-skiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43420,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 56075,76
Oferta z najniższą ceną: 56075,76 / Oferta z najwyższą ceną: 62661,68
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Pakiet -IX-Kaczki, baseny, miski - 6 pozycji
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe ROWLAM S.C. M. Żelaziński, L. Schroeder,, ul. Przybrzeżna 17, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5240,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2576,88
Oferta z najniższą ceną: 2576,88 / Oferta z najwyższą ceną: 2576,88
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Pakiet X-Rękawiczki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ARMED Dystrybucja Sprzętu Medycznego - Podesek Tomasz,, ul. Kopernika 19a, 28-100 Busko-Zdrój, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 208501,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 201054,96
Oferta z najniższą ceną: 201054,96 / Oferta z najwyższą ceną: 201054,96
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: PAKIET XI-Przyrządy do przetaczania płynów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ARMED Dystrybucja Sprzętu Medycznego - Podesek Tomasz, ul. Kopernika 19a, 28-100 Busko-Zdrój, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14684,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19674,30
Oferta z najniższą ceną: 19674,30 / Oferta z najwyższą ceną: 19674,30
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI MORAWICA
- Świadczenie usługi cateringu - przygotowanie i dostarczenie całodniowego wyżywienia dla 20 Mieszkańców SCOM w Brudzowie w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku.
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Morawica
- Kompleksowe ubezpieczenie Świętokrzyskiego Centrum Psychiatrii w Morawicy
więcej: przetargi MORAWICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Dostawa Gazików i cewników z podziałem na pakiety
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, środków ochrony indywidualnej i materiałów medycznych różnych
- Dostawa rękawiczek diagnostycznych - niejałowych oraz rękawiczek chirurgicznych i ortopedycznych - sterylnych dla SP ZOZ w Krasnymstawie
- EOP.332.42.24 Dostawa materiałów medycznych i środków dezynfekcyjnych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
więcej: Cewniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.