eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KiszkowoBudowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami do granic działki we wsi Turostowo gm. Kiszkowo.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-18

Kiszkowo: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami do granic działki we wsi Turostowo gm. Kiszkowo.
Numer ogłoszenia: 65414 - 2013; data zamieszczenia: 18.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kiszkowo , ul. Szkolna 2, 62-280 Kiszkowo, woj. wielkopolskie, tel. 061 4297019, faks 061 4297011.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.kiszkowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami do granic działki we wsi Turostowo gm. Kiszkowo..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty pomiarowe - 4,22 km. Mechaniczne rozebranie nawierzchni bitumicznej grub. 4 cm - 400,00 m2. Mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa grub. 15 cm - 400,00 m2. Transport gruzu samochodami z załadunkiem koparkami - 76,00 m3. Wykop w gruncie kat. 3-4 szer. 0,8 - 1,5 i głęb. 3,0 m - 450,48 m3.Wykop w gruncie kat. 3 na odkład - 5107,48 m3. Roboty ziemne koparkami w gruncie kat. 3 z transportem - 4130,00 m3.Obsypka rurociągu piaskiem z dowozem - 1357,46 m3. Wymiana gruntu (zakup, dowóz piasku na wymianę ) - 2772,87 m3. Podłoża pod kanały z piasku grub. 10 cm - 319,10 m3. Rura kanakizacyjna kielichowa klasy S LITA w wykopie: PVC fi 200 - 2878,00 mb, PVC fi 160 - 242,00 mb, rura ciśnieniowa PE fi 90 zgrzewana w wykopie - 1100,00 mb. Studnia rewizyjna z kręgów betonowych fi 1000 w wykopie - 49 szt. Studnia rerwizyjna PVC fi 425 z włazem żeliwnym typ ciężki - 35 szt. Przewierty dług. do 20,00 m rurą stalową : fi 355 mm - 96,00 mb, fi 273 mm - 66,00 mb, fi 219 mm - 119,00 mb. Zakup, montaż, rozruch przepompowni : DN 1500 mm H=3,50 m - 1 szt, DN 1500 mm H=4,00 m - 1 szt, DN 1500 mm H=4,50m - 1 szt. Nawierzchnia z kostki POLBRUK grub. 8 cm na podsypce cementowo piaskowej - 150,00 m2. Wykonanie ogrodzenia z siatki wys. 1,50 m - 90,00 mb. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego grub. 15 cm i 8 cm - 400,00 m2. Wykonanie nawierzchni grysowo - asfaltowej warstwa wiążąca grub. 4 cm - 400,00 m2. Wykonanie nawierzchni grysowo - asfaltowej warstwa ścieralna grub. 3 cm - 400,00 m2. Szczegółowy zakres robót do wykonania i opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, szczegółowa specyfikacja techniczna oraz kosztorys ślepy które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji. Rozliczenie nastąpi za wykonany przedmiot umowy w sposób: za wykonanie 60% wartości przedmiotu umowy wynagrodzenie płatne do wysokości 50% wartości przedmiotu umowy, pozostałe 50% wartości przedmiotu umowy wynagrodzenie płatne po wykonaniu 100% wartości przedmiotu umowy. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Termin płatności - 30 dni od otrzymania faktury i protokołu bezusterkowego - końcowego odbioru robót . Podstawą wystawienia faktury jest protokół bezusterkowy - końcowy odbioru robót. Uwaga: Jeżeli SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego, które spełniają wymagania norm i przepisów oraz posiadają założone parametry projektowe..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 40 000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - budowy sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami i przepompowniami ( zgodnie z przedmiotem zamówienia ) o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 PLN, oraz dołączą wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania za ten okres oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże:- wykaz maszyn i urządzeń koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia według załącznika

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedłoży wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi ( w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci sanitarnych wodociągowe i kanalizacyjne uzbrojenia terenu ), wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- wg załącznika do oferty, wskazane dołączenie do oferty wymaganych uprawnień oraz wpisu na listę samorządu zawodowego, - oświadczenie pisemnege o wielkości średniego rocznego zatrudnienia u Wykonawcy za okres ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien posiadać opłaconą polisę ubezpieczeniową w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 1.000.000,00 PLN).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Wypełniony formularz ofertowy wraz z formularzem cenowym. b) Oświadczenie Wykonawcy, że do wykonania przedmiotu zamówienia użyje surowców i produktów dopuszczonych do stosowania.c) Kosztorysy ofertowe. d) Wykaz części zamówienia które Wykonawca zamierza poaiwrzyć Podwykonawcą. e) Parafowany wzór umowy. f) Oświadczenie Wykonawcy - osoba fizyczna.g) Zobowiązanie podmiotu / podmiotów oddanych do dyspozycji Wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach: 1. Konieczność przesunięcia terminu wykonania Zamówienia ze względu na: a)działanie siły wyższej (np. klęski żywiołowe), konieczność wykonania prac archeologicznych mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, b)wystąpienie warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót ; c)wystąpienie błędów w dokumentacji projektowej, których usunięcie będzie skutkować koniecznością konsultacji z projektantem i naniesienia przez niego poprawek lub zmiany projektu - mogą spowodować zmiany wynagrodzenia jeżeli nastąpi konieczność wykonania dodatkowych robót lub ich obniżenie; d)błędów w dokumentacji, które będą skutkowały wykonaniem większej ilości robót budowlanych; e)konieczność uzyskania decyzji oraz uzgodnień mogących spowodować wstrzymanie robót f)wystąpienie innych okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kiszkowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kiszkowo, ul. Szkolna 2 , 62-280 Kiszkowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Kiszkowo, ul. Szkolna 2, 62-280 Kiszkowo, sekretariat pok. nr.12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.