To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-06-02
Szczecin: Zakup sprzętu pożarniczego, środków gaśniczych oraz części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do konserwacji podręcznego sprzętu gaśniczego w warsztatach RZI.
Numer ogłoszenia: 65417 - 2016; data zamieszczenia: 02.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 89596 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 261 452026, 261 452000, faks 261 452024, 261 452029.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna MON.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu pożarniczego, środków gaśniczych oraz części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do konserwacji podręcznego sprzętu gaśniczego w warsztatach RZI..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu pożarniczego, środków gaśniczych oraz części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do konserwacji podręcznego sprzętu gaśniczego w warsztatach RZI. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć części: Część I zamówienia - zakup armatury pożarniczej i wyposażenia, Część II zamówienia - zakup wyposażenia do punktów przeciwpożarowych, Część III zamówienia - zakup przedmiotów odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej strażaka. Część IV zamówienia - zakup proszku gaśniczy do konserwacji podręcznego sprzętu gaśniczego w warsztatach RZI. Część V zamówienia - zakup części zamiennych i materiałów do konserwacji podręcznego sprzętu gaśniczego w warsztatach RZI. 3. Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w Zestawieniu Przedmiotu Zamówienia - Specyfikacja Techniczna załącznik nr 4.1 do SIWZ - dla części I zamówienia oraz załącznik 4.2 do SIWZ - dla części II zamówienia, załącznik nr 4.3 do SIWZ - dla części III zamówienia, Specyfikacja Techniczna Przedmiotu załącznik nr 4.4 do SIWZ - dla części IV zamówienia, Specyfikacja Techniczna Przedmiotu załącznik nr 4.5 do SIWZ - dla części V zamówienia. 4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia wraz z rozładunkiem i wniesieniem na koszt Wykonawcy do magazynu RZI Szczecin przy ul. Ostrawickiej 16 w Szczecinie. Magazyn czynny od godz. 8:00 do godz. 13:00 w dni powszednie. Odległość z miejsc rozładunku do miejsc docelowych w magazynach do 30,00 m. W miejscach dostaw nie występują rampy do rozładunku samochodów. Nie zastosowanie się do zasad dotyczących rozładunku eliminuje dostawę. UWAGA Nie zastosowanie się do powyższych zasad dotyczących rozładunku eliminuje dostawę. 5. Sprzęt wymieniony w części I, III zamówienia przeznaczony jest na doposażenie Wojskowych Straży Pożarnych, których zadania realizowane są na cele ochrony przeciwpożarowej. 6. Dostarczony sprzęt powinien być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2016 r., wolny od wad fizycznych i prawnych oraz spełniać wszelkie wymogi odpowiednich krajowych i światowych norm i standardów jakościowych. Sprzęt posiadający świadectwa dopuszczenia musi być oznaczony znakiem jednostki dopuszczającej do użytkowania. 7. Do każdego rodzaju materiałów wymienionych w części IV zamówienia poz. 1 do 4 i w części V zamówienia poz. 27-30 dołączyć do dostawy należy Kartę charakterystyki preparatu niebezpiecznego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia (Dz. U. nr 140, poz. 1171 z dnia 03.07.2002 r.) 8. Wykonawca na 7 dni przed każdą planowaną dostawą prześle przedstawicielowi Zamawiającego pismo potwierdzające gotowość realizacji dostaw do magazynu Zamawiającego. 9. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany kodem kreskowym zgodnie z wytycznymi określającymi wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczonych do Resortu Obrony Narodowej - Dziennik Urzędowy Ministra Obrony Narodowej z 07.01.2014 r. - Decyzja Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 03.01.2014 r. Brak właściwego oznaczenia spowoduje odrzucenie dostawy. 10. Zamawiający zobowiązuje wykonawcę do wypełnienia i przekazania w postaci elektronicznej karty wyrobu (część B, C, D) do Zamawiającego na 14 dni przed planowaną dostawą zgodnie z załącznikiem nr 12 do SIWZ. Dane Jednostkowego Indeksu Materiałowego (JIM) zostaną przekazane wykonawcy przez Zamawiającego po rozpatrzeniu karty wyrobu. 11. Wartość szacunkowa zamówienia: Część I zamówienia - 239 735,75 zł, Część II zamówienia - 32 390,18 zł, Część III zamówienia - 92 523,32 zł, Część IV zamówienia - 30 140,76 zł, Część V zamówienia - 19 954,73 zł..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.48.00.00 - Różny sprzęt gaśniczy 35.11.15.10 - Ręczne narzędzia do tłumienia ognia 18.13.00.00 - Specjalna odzież robocza 24.95.12.10 - Proszek gaśniczy 24.95.12.20 - Środki gaśnicze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zakup armatury pożarniczej i wyposażenia.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Kadimex S.A., ul. Wólczyńska 290, 01-919 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 239735,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 264294,76
Oferta z najniższą ceną: 231004,82 / Oferta z najwyższą ceną: 264294,76
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Zakup wyposażenia do punktów przeciwpożarowych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE "SUPRON 3" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno usługowo Handlowe SUPRON 3, ul. Sadownicza 6, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32390,18 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26885,37
Oferta z najniższą ceną: 26885,37 / Oferta z najwyższą ceną: 29765,00
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Zakup przedmiotów odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej strażaka.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Milena Bis Sp. z o.o., ul. Cmentarna 6, 62-025 Kostrzyn, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 92523,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 104202,64
Oferta z najniższą ceną: 103399,72 / Oferta z najwyższą ceną: 111138,89
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Zakup proszku gaśniczy do konserwacji podręcznego sprzętu gaśniczego w warsztatach RZI.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE "SUPRON 3" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno usługowo Handlowe SUPRON 3, ul. Sadownicza 6, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30140,76 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27443,09
Oferta z najniższą ceną: 27443,09 / Oferta z najwyższą ceną: 27443,09
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Zakup części zamiennych i materiałów do konserwacji podręcznego sprzętu gaśniczego w warsztatach RZI.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE "SUPRON 3" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno usługowo Handlowe SUPRON 3, ul. Sadownicza 6, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19954,73 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15245,45
Oferta z najniższą ceną: 15245,45 / Oferta z najwyższą ceną: 15245,45
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- "Termomodernizacja budynku Kapitanatu Portu Szczecin: ocieplenie ścian zewnętrznych"
- Przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej w budynkach mieszkalnych przy ul. Edmunda Bałuki 21 oficyna lewa, ul. Bohaterów Getta Warszawskiego 17 oficyna prawa i oficyna na wprost w Szczecinie
- Budowa parkingu wraz z kanalizacją deszczową przy ul. Podbórzańskiej w Szczecinie - etap II
- Remont budynków nr 39 i 40, zlokalizowanych na ternie Składu Mosty.
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń w formie online z 3 obszarów tematycznych.
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw pojazdów eksploatowanych w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie wraz z Laboratorium Drogowym.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- (16) Sukcesywne dostawy odzieży, obuwia roboczego i ochronnego, rękawic roboczych i ochronnych, ochron indywidualnych
- Sukcesywny zakup i dostawa odzieży roboczej
- Zakup i dostawa elementów umundurowania i ekwipunku dla Straży Miejskiej Wrocławia
- Zakup środków pianotwórczych na zaopatrzenie Wojskowych Straży pożarnych w obszarze działania Stołecznego Zarządu Infrastruktury
- Dostawa 80000 litrów środka pianotwórczego.
więcej: Specjalna odzież robocza »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.