eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowogród BobrzańskiDostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego, materiałów biurowych, drobnego sprzętu informatycznego i łączności

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-01

Nowogród Bobrzański: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego, materiałów biurowych, drobnego sprzętu informatycznego i łączności
Numer ogłoszenia: 65425 - 2008; data zamieszczenia: 01.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 3036, Zawiszy Czarnego, 66-011 Nowogród Bobrzański, woj. lubuskie, tel. 068 3276555 w. 108, 167, fax 068 3216201.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego, materiałów biurowych, drobnego sprzętu informatycznego i łączności.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - dostawa materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń ksero w łącznej ilości 3.294 szt., Zadanie nr 2 - dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego w łącznej ilości 828 szt. Zadanie nr 3 - dostawa art. biurowych w łącznej ilości 6.638 szt., Zadanie nr 4 - dostawa drobnego sprzętu informatycznego w łącznej ilości 324 szt., Zadanie nr 5 - dostawa sprzętu i materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego w łącznej ilości 97 szt., Zadania nr 6 - dostawa sprzętu łączności w łącznej ilości 97 szt.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.52.22.00 - Drobny sprzęt biurowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy Oryginalny kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Oryginalny kod CPV: 21.12.54.00 - Papier do drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.30 - Papier do drukowania .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 7.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne A. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; B. Zamawiający odrzuca ofertę (zgodnie z art. 89 ustawy), która: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia; - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert; - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny; - w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny; - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: a) formularz ofertowy - załącznik nr 1; arkusz kalkulacyjny - załącznik nr 2. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; d) oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy (są zawarte w formularzu ofertowym); 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, iż: 1) nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Każdy z w/w wymienionych dokumentów musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Wszystkie wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/y uprawnioną/e do podpisania oferty z dopiskiem -Za zgodność z oryginałem.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa nr 3036 ul. Zawiszy Czarnego 66-011 Nowogród Bobrzański budynek nr 745, pomieszczenie nr 15 (Sekcja zamówień publicznych).

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2008 godzina 11:30, miejsce: siedziba zamawiającego - budynek nr 735, kancelaria jednostki..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: 09.05.2008.

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń ksero w łącznej ilości 3.294 szt.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń ksero w łącznej ilości 3.294 szt.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.52.22.00-9, 30.19.00.00-7, 21.12.54.00-9.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego w łącznej ilości 828 szt..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego w łącznej ilości 828 szt..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.52.22.00-9, 30.19.00.00-7, 21.12.54.00-9.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa art. biurowych w łącznej ilości 6.638 szt..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa art. biurowych w łącznej ilości 6.638 szt..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.52.22.00-9, 30.19.00.00-7, 21.12.54.00-9.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa drobnego sprzętu informatycznego w łącznej ilości 324 szt.,.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa drobnego sprzętu informatycznego w łącznej ilości 324 szt.,.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.52.22.00-9, 30.19.00.00-7, 21.12.54.00-9.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa sprzętu i materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego w łącznej ilości 97 szt..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu i materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego w łącznej ilości 97 szt..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.52.22.00-9, 30.19.00.00-7, 21.12.54.00-9.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawa sprzętu łączności w łącznej ilości 97 szt..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu łączności w łącznej ilości 97 szt..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.52.22.00-9, 30.19.00.00-7, 21.12.54.00-9.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.