Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-22
Radom: Przebudowa drogi powiatowej nr 3528W Kiedrzyń - Radom
Numer ogłoszenia: 65439 - 2009; data zamieszczenia: 22.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Radomiu , ul. Graniczna 24, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3655801 w. 231.
- Adres strony internetowej zamawiającego: radompowiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 3528W Kiedrzyń - Radom.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi powiatowej nr 3528 W Kiedrzyń - Radom od km 0+100 do km 3+086 długości 2986 m W ramach robót należy wykonać: 1) roboty przygotowawcze(obsługa geodezyjna, mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem, rozebranie zjazdów), 2) roboty ziemne (renowacja rowów i koryta na poszerzenie drogi), 3) nawierzchnie z betonu asfaltowego, 4) zatoki autobusowe, 5) pobocza i zjazdy gospodarcze, 6) oznakowanie pionowe. W/w roboty drogowe należy wykonać zgodnie z : - dokumentacją projektową pn. Projekt przebudowy drogi powiatowej nr 3528 W Kiedrzyń - Radom od km 0+100 do km 3+086, - szczegółowymi specyfikacjami technicznymi, - przedmiarem robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości - 12.000,0 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych ). 2. Wadium należy wnieść na okres związania ofertą tj. od 15.05.2009r. do 14.06.2009r., w terminie do dnia 15.05.2009r. do godz. 1100.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ogólne . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy 1.1 Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych ( jednolity tekst z 2007r Dz. U. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058 ), 1.2 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ww Ustawy; 2. Warunki szczegółowe: 2.1. Wykonawca musi wykazać, że: a) dysponuje między innymi kadrą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń (wymagane przez Prawo budowlane) do pełnienia samodzielnych funkcji w zakresie kierowania i nadzorowania robót w specjalności drogowej min. 1 osoba, b) dysponuje niżej podanymi, w pełni sprawnymi i spełniającymi wymagania specyfikacji technicznej, jednostkami podstawowych narzędzi, urządzeń i sprzętu: 1. Wytwórnia mas bitumicznych o wydajności co najmniej 100 Mg h 1 szt 2. Układarka mas bitumicznych sterowana elektronicznie o szerokości układania co najmniej 6,0 metrów 1 szt. 3. Skrapiarka 1 szt 4. Koparka 1 szt 5. Walec stalowy gładki 1 szt. 6. Walec ogumiony 1 szt. 7 Laboratorium wyposażone co najmniej w sprzęt do wykonania następujących badań: - zagęszczenia, - wytrzymałości na ściskanie, - składu, stabilności i odkształcenia, - zagęszczenia mieszanek mineralno-asfaltowych. 1 komplet Wykonawca może także wymienić alternatywne porównywalne technicznie narzędzia i urządzenia proponowane przez siebie dla danych robót, dołączając uzasadnienie swoich propozycji. c) dysponuje własnymi środkami finansowymi ( dopuszczalne jest tu wykazanie środków kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500 tyś zł. ( słownie: pięćset tysięcy złotych ), d) zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej jedną robotę drogową w zakres której wchodziło wykonanie między innymi nawierzchni mineralno-asfaltowych o wartość co najmniej 1.000.000,- PLN). Wykonane roboty należy potwierdzić referencjami opinią Zamawiającego, iż zostały wykonane należycie. UWAGA! Zaleca się, aby przedstawione referencje opinie zawierały charakterystykę wykonanych robót oraz ich wartość. 3. Sposób spełniania warunków w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie ( spółki cywilne konsorcja) 3.1. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie wymagania określone w pkt 7.1 z wyjątkiem przesłanek wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy Pzp muszą być spełnione przez każdego z Wykonawców oferty wspólnej. Wymagania wymienione w art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy Pzp oraz określone w pkt 2. muszą być spełnione łącznie. 4. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków 4.1. Potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa w pkt. 1. i 2. nastąpi w oparciu o dokumenty i oświadczenia wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Wykonawca, który nie spełni chociażby jednego wymaganego od niego warunku zostanie wykluczony z postępowania przetargowego..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełniania warunków ogólnych określonych w pkt 1. Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: 1.1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych). 1.5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Dla potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych określonych w pkt 2. Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: 2.1. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z uprawnieniami budowlanymi i dokumentami potwierdzającymi przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa. 2.2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 2.1. Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 2.3. Wykaz narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. 2.4 Informację z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 2.3. Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 2.6. Wykaz ważniejszych robót drogowych wraz z referencjami - opiniami zamawiających. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt 1.1. oraz zobowiązanie wymienione w pkt 2.2. i w pkt 2.5. powinien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawców ustanowiony pełnomocnik(lider). b) dokumenty wymienione w pkt 1.2., 1.3., 1.4., 1.5. powinny być złożone przez każdego Wykonawcę (uczestnika oferty wspólnej). c) dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 2.1., 2.3., 2.4., 2.6 powinien złożyć ten Wykonawca, który w całości spełnia postawione warunki, lub ci Wykonawcy którzy spełniają poszczególne warunki. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelkie rozliczenia dotyczące realizowanego zamówienia będą dokonywane wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. od 1.2 do 1.5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości lub części wykonania decyzji właściwego organu; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem , właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty o których mowa w pkt. 5. powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt. 1.2; 1.3 ; 1.4 i 1.5. 6. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Komisja zastrzega sobie prawo zażądania od Wykonawcy, przedłożenia Komisji do wglądu, oryginałów wymienionych dokumentów..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://eurzad.spradom.finn.pl/serwis/przetargi.jsp.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Radomiu
ul. Graniczna 24, 26-600 Radom
pok. 104.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Radomiu ul. Graniczna 24, 26-600 Radom pok. 104.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przewiduje się, że zadanie zostanie dofinansowane z EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2007-2013 (RPO WM).
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Świadczenie usługi cateringowej dla 30 uczestników Dziennego Domu Pomocy, przy ul. Wyścigowej 16 26 - 600 Radom w 2025 roku.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pułaskiego.
- "Sukcesywna dostawa owoców i warzyw wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w okresie od dnia 01.01.2025 roku do dnia 30.06.2025 roku".
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu do CCTV dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego
- Zakup i dostawa urządzeń /narzędzi warsztatowych na potrzeby Stacji Obsługi KWP z siedzibą w Radomiu
- Dostawę wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi 675500P w miejscowości Nędzerzew
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
- Przebudowa ulicy Ceramicznej w Tolkmicku
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.