Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-30
Łowicz: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 65445 - 2013; data zamieszczenia: 30.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Ułańska 28, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 8375368 w. 250, faks 046 8375991.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.pol.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy kontraktu obejmuje dostarczanie do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łowiczu sprzętu komputerowego i oprogramowania Wykaz sprzętu będacego przedmiotem zamówienia: 1.Skaner - 1 szt 2.Zasilacz awaryjny UPS 700VA- 3 szt. 3.Zasilacz awaryjny 19cali 1U UPS 1500VA - 1 szt. 4.Komputer stacjonarny - 2 szt. 5.Monitor komputerowy - 19 szt. 6.Rzutnik multimedialny z ekranem - 1 szt. 7.Drukarka laserowa- 3 szt. 8.Urządzenie laserowe wielofunkcyjne - 3 szt. 9.Serwer - 20szt. 10.Serwerowe systemy operacyjne wraz z oprogramowaniem terminalowym. 11.Karty mikroprocesorowe - 15 szt. 12.Terminal bezsystemowy - 15 szt. 13.Szafa dystrybucyjna wisząca 19cali - 2 szt. 14.Przełącznik programowalny (switch) - 7 szt. 15.Panel krosowy ekranowany 48P5e - 2 szt. 16.Listwa zasilająca rackowa - 2 szt. 17.Kabel logiczny ekranowany kat 5e - 10 szt. 18.Blok biurowy -15 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w tabeli asortymentowo -ilościowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ. Przedstawione w załączniku nr 4 parametry wymaganego sprzętu są parametrami granicznymi, które muszą być bezwzględnie spełnione. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania sprzętu o parametrach lepszych niż wymagane..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.10.00 - Ekrany i konsole komputerowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 48.82.20.00 - Serwery komputerowe 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 30.23.11.00 - Terminale komputerowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, gdy wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed uplywem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy, których przedmiotem były dostawy terminali bezsystemowych (nie posiadających procesora ani pamięci operacyjnej, bez możliwości instalacji systemu operacyjnego) wraz z instalacją systemu HIS i konfiguracją środowiska terminalowego serwerowego o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 PLN brutto każda.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, ze oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom karty katalogowe dla każdego oferowanego sprzętu w formie papierowej lub elektronicznej (na nośniku dołączonym do oferty)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.pol.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej 99-400 Łowicz, ul. Ułańska 28 (budynek adminisatrcji - pokój 111).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2013 godzina 12:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej 99-400 Łowicz, ul. Ułańska 28 (budynek adminisatrcji - pokój 213- sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁOWICZA
- Dostawa samochodu dostawczego typu VAN, furgon brygadowy na potrzeby Zakładu Karnego w Łowiczu
- DOSTAWA ABONAMENTU WRAZ Z DOSTĘPEM DO NOWYCH WERSJI SYSTEMU INFORMATYCZNEGO SZPITALA - ESKULAP ORAZ SIMPLE ERP WRAZ Z OBSŁUGĄ WDROŻENIOWO- SERWISOWĄ
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Jamnie
- Zakup masy mineralno-asfaltowej do stosowania na gorąco.
- Zakup masy mineralno-asfaltowej do stosowania na gorąco.
- Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach projektu pn.: "Mali Odkrywcy"
więcej: przetargi w Łowiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania" na potrzeby realizacji zadania pn.:"Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie techniki dentystycznej" -II
- "DOSTAWA Z INSTALACJĄ ORAZ KONFIGURACJĄ SERWERA BAZODANOWEGO Z SYSTEMEM OPERACYJNYM W RAMACH PROJEKTU "BEZPIECZNA GMINA CIĘZKOWICE: CYBERBEZPIECZEŃSTWO W SAMORZĄDZIE"
- Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Urzędu Miasta Ząbki
- Dostawy sprzętu i oprogramowania związane z realizacją projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" oraz budżetem dla Gminy Miasta Brodnica
- Dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania - 6 części
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego do pracowni komputerowej w ramach modernizacji infrastruktury teleinformatycznej wraz z wymianą sprzętu komputerowego - 2 części
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.