eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławRoboty budowlane w zakresie remontu drogi wjazdowej, placu oraz kanalizacji deszczowej na terenie posesji Zarządu Cmentarzy Komunalnych przy pl. Strzeleckim 19/21 we Wrocławiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-13

Ogłoszenie nr 65449 - 2017 z dnia 2017-04-13 r.

Wrocław: Roboty budowlane w zakresie remontu drogi wjazdowej, placu oraz kanalizacji deszczowej na terenie posesji Zarządu Cmentarzy Komunalnych przy pl. Strzeleckim 19/21 we Wrocławiu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 30816


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Cmentarzy Komunalnych, krajowy numer identyfikacyjny 93058862500000, ul. pl. Strzelecki  , 50224   Wrocław, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. (0-71) 328 70 20, faks (0-71) 328 70 18, e-mail biuro@zck.wroc.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zck.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Roboty budowlane w zakresie remontu drogi wjazdowej, placu oraz kanalizacji deszczowej na terenie posesji Zarządu Cmentarzy Komunalnych przy pl. Strzeleckim 19/21 we Wrocławiu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

TT-28-02/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem postępowania są roboty budowlane w zakresie remontu drogi wjazdowej, placu oraz kanalizacji deszczowej na terenie posesji siedziby Zarządu Cmentarzy Komunalnych przy pl. Strzeleckim 19/21 we Wrocławiu. 2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą: 1) Roboty rozbiórkowe istniejącej nawierzchni wraz z podbudową; 2) Roboty rozbiórkowe istniejącej instalacji kanalizacji deszczowej; 3) Wywóz i utylizacja materiałów porozbiórkowych; 4) Roboty budowlane związane z: a) Wykonaniem instalacji kanalizacji deszczowej; b) Wykonaniem powierzchniowej izolacji cieplnej i przeciwilgociowej ścian zewnętrznych fundamentowych budynku nr 19-21 w obrębie wykonywanych robót nawierzchniowych (elewacja północna i wschodnia) c) Wykonaniem powierzchniowej izolacji przeciwwilgociowej ław i ścian fundamentowych budynku garażowego (z wyłączeniem trafostacji) oraz ogrodzenia murowanego od strony wschodniej placu w obrębie wykonywanych robót nawierzchniowych; d) Wykonaniem robót nawierzchniowych wraz z podbudową; e) Elementami małej architektury: o Osłona śmietnika; o Pergola wsparta na ścianie parterowej przybudówki; o Donice z nasadzeniami winobluszczu; o Ozdobne kule z betonu architektonicznego; 5) Inne prace w tym wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej wykonanych robót. 3. Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa opracowana przez Pracownię Projektową arch. Lidia Legięć z siedzibą przy ul. Oleśnickiej 15B we Wrocławiu wg poniższego wykazu: 1) projekty budowlane; 2) projekty wykonawcze; 3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót; 4. Roboty prowadzone będą zgodnie z m.in.: a) Zaświadczeniem 963/2017 z dnia 01.02.2017 wydanym przez Wydział Architektury i Budownictwa przy Urzędzie Miejskim we Wrocławiu o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu o którym mowa w art. 30 ust. 5 c ustawy Prawo budowlane; b) Opinią w zakresie ochrony zabytków archeologicznych z dnia 11 maja 2015 r. wydaną przez Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu; c) Decyzją nr 78/2017 z dnia 12.01.2017 r. Pozwolenie na prowadzenie prac archeologicznych Dolnośląskiego Konserwatora Zabytków; 5. Roboty będące przedmiotem zamówienia będą realizowane na czynnym obiekcie, tj. w czasie pracy biura Zarządu. Na czas trwania remontu teren budowy będzie wyłączony z normalnej eksploatacji. 6. Wszystkie wymienione w dokumentacji projektowej materiały konkretnych producentów należy traktować jako przykładowe z możliwością ich zamiany na inne o nie gorszych parametrach technicznych i jakościowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45110000-1, 45233200-1, 45233220-7, 45233222-1, 45233223-8, 45320000-6,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT388063.85
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Projektowo - Budowlane MACK-INWEST Maciej Kaleta,  biuro@mack-inwest.pl,  ul. Osobowicka 159/3 ,  51-004,  Wrocław,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 278850.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 197661.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 295268.88
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.