Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-25
Sosnowiec: Dostawa produktów leczniczych
Numer ogłoszenia: 65452 - 2014; data zamieszczenia: 25.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sosnowiecki Szpital Miejski Spółka z o.o. , ul. Szpitalna 1, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 41 30 111, faks 32 41 30 112.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.sosnowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów leczniczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych. Zamówienie składa się z 3 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia: Pakiet nr 1 - leki p.bakteryjne i p.wirusowe, Pakiet nr 2 - Immunoglobuliny anty Hbs, Pakiet nr 3 - Formalina..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ, - Zezwolenie na obrót produktami leczniczymi zgodnie z ustawą Prawo Farmaceutyczne z dnia 06.09.2001r. (t.j. Dz. U. z 2008r. Nr 45, poz. 271 z późn. zm.). 1) ważne zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej, 2) ważne zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) na wytwarzanie produktów leczniczych, jeżeli Wykonawca jest wytwórcą; 3) w przypadku Wykonawcy prowadzącego skład konsygnacyjny - zezwolenie na prowadzenie składu konsygnacyjnego zawierające uprawnienie przyznane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego w zakresie obrotu produktami leczniczymi.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
- oświadczenie według załącznika nr 1 do SIWZ, - a na wezwanie Zamawiającego w trakcie procedury przetargowej dostarczyć dokumenty potwierdzające, że oferowane, produkty farmaceutyczne/leki są zarejestrowane w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo Farmaceutyczne z dnia 06.09.2001r. (t.j. Dz. U. z 2008r. Nr 45, poz. 271 z późn. zm.) lub posiadają odpowiednie świadectwa jakościowe, atesty i są dopuszczone do obrotu zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. nr 107 poz. 679 z 20.05.2010r.), oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
4. Wartość, o której mowa w § 2 ust. 1 może ulec zmianie wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, zmian cen urzędowych leków (asortymentu) wprowadzonych rozporządzeniem odpowiedniego Ministra lub w przypadku korzystnych zmian cenowych dla Zamawiającego. 5. W przypadku, gdy w rezultacie zmiany cen urzędowych leków (asortymentu) objętych umową, cena danego leku (asortymentu) określona w niniejszej umowie, będzie wyższa od obowiązującej urzędowej ceny zbytu, zmiana ceny umownej tego leku (asortymentu) następuje z dniem wejścia w życie odpowiedniego aktu prawnego zmieniającego cenę urzędową w taki sposób, że urzędowa cena zbytu staje się ceną obowiązującą w ramach niniejszej umowy, a obowiązkiem Wykonawcy jest niezwłoczne powiadomienie Zamawiającego o zaistniałych zmianach cen i podpisanie z Zamawiającym stosownego aneksu do umowy pod rygorem prawa Zamawiającego jednostronnego wypowiedzenia umowy z winy Wykonawcy. 6. Wynagrodzenie należne Wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji (bez obowiązku wprowadzenia aneksem) odpowiednio o kwotę podatku VAT, wynikającą ze stawki tego podatku, obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego. 7. Strony zastrzegają prawo do negocjacji cen jednostkowych w przypadku konieczności zapłaty Wykonawcy ceny wyższej, powstałej w wyniku zmiany stawki podatku VAT. 12. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienie asortymentu objętego umową, asortymentem równoważnym w przypadku: a. zaprzestania wytwarzania asortymentu objętego umową, b. wygaśnięcia pozwolenia dopuszczającego do obrotu, c. zmiany numeru katalogowego produktu, d. zmiany nazwy handlowej produktu, e. zmiany producenta, f. w sytuacji gdy zostanie wprowadzony do sprzedaży przez Producenta zmodyfikowany/udoskonalony produkt powodując wycofanie dotychczasowego, lub nastąpi przerwa w produkcji albo wycofanie produktu z rynku. 13. W wyjątkowych sytuacjach wynikających z zaprzestania produkcji leku Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć lek o tej samej nazwie międzynarodowej w cenie nie wyższej niż cena leku oferowanego. 14. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększeniem wartości umowy, podwyższeniem cen jednostkowych i być niekorzystne dla Zamawiającego. 15. Obniżenie cen jednostkowych i wartości umowy jest dopuszczalne. 16. Zmiana, o której mowa w pkt. 13 niniejszego paragrafu będzie dopuszczona za zgodą Zamawiającego, pod warunkiem, iż asortyment równoważny będzie oparty na tych samych właściwościach i parametrach użytkowych, co asortyment objęty umową i przy cenie nie wyższej niż cena asortymentu objętego umową. 17. Dopuszcza się zmiany ilości asortymentu określonego w załączniku do umowy - formularzu asortymentowo-cenowym, w obrębie poszczególnych pakietów, przy zachowaniu cen jednostkowych zgodnych z ofertą Wykonawcy oraz wartości brutto danego pakietu. (dotyczy Pakietu nr 1)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Sosnowieckim Szpitalu Miejskim sp. z o.o., 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1 - Dział zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2014 godzina 10:00, miejsce: 1. Oferty należy złożyć w Sosnowieckim Szpitalu Miejskim sp. z o.o., 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1, Sekretariat III piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET NR 1 leki p/bakteryjne i p/wirusowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Aciclovir liof. inj. doż.0,25g x 5 fiol 100 2 Ganciclovir 500mg x 1fiol 20 3 Gentamicin inj.doż/dom.i i.v.0.08g/2ml 10amp 380 4 Imipenem + cylastyna inj.doż.(0,5g+0,5g) x 5fiol 80 5 Norfloxacin 0,4g 20tabl. 50 6 Nystatyna sub.do zaw. 2 400 000 j.m./5g 24ml 20 7 Nystatyna tabl. pow. 500 000j.m. x 16 tabl 2 8 Piperacylinum+Tazobactam i.v 4,5g x 1fiol 5 9 Sulfametoxazolum+Trimethoprimum 480mg x 20tabl 20 10 Sulfametoxazolum+Trimethoprimum 960mg x 10tabl 270 11 Vancomycin 500mg x 1fiol 50 12 Vancomycin 1000mg x 1fiol 220.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR 2 Immunoglobuliny anty Hbs.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Hepatitis B immunoglobulin 200j.m. 1 amp typu Gamma anty Hbs 200j.m. 23.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET NR 3 Interferon beta-1b.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rp.Formaldehydum 10% 1000ml 200.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Opieka serwisowa i nadzór autorski nad systemem Mediqus firmy Gabos Software Sp. z o.o.
- "Zakup wyposażenia meblowego na potrzeby Centrum Zdrowia Dziecka i Rodziny"
- "Zakup paliwa ON, Pb 95, AdBlue"
- "Sukcesywna dostawa i sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem odzieży roboczej i ochronnej, obuwia roboczego dla pracowników Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu"
- Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu/Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn.: "Instalacja odnawialnych źródeł energii na budynkach użyteczności publicznej w Sosnowcu".
- ZP-2200-49/24 Usługa transportowa specjalistycznym samochodem sanitarnym typu "T", typu ,,S'', typu ,,P''
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 10 PAKIETÓW
- Dostawy środków farmaceutycznych w ramach programów lekowych
- Dostawa produktów leczniczych stosowanych w programie lekowym leczenia uogólnionej miastenii dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J.Strusia w Poznaniu
- Dostawa leków - znak sprawy Adm 17A/2024
- Dostawa leków do siedziby Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Krośnie.
- dostawy produktów leczniczych
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.