eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-03-17

Krosno: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek
Numer ogłoszenia: 65470 - 2009; data zamieszczenia: 17.03.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 20108 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Krośnie Sp. z o.o., ul. Fredry 12, Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4368311, faks 013 4368678.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek w okresie od dnia podpisania umowy do 31-12-2009 na potrzeby Grupy Zakupowej złożonej z następujących podmiotów: 1. Urząd Miejski w Krośnie 2. Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Krośnie Sp. z o.o. 3. Miejska Komunikacja Samochodowa Sp. z o.o. w Krośnie 4. Centrum Usług Komunalnych w KROEKO Sp. z o.o. 5. Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Krośnie 6. Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Krośnie 7. Szkoła Podstawowa nr 6 w Krośnie 8. Szkoła Podstawowa nr 4 w Krośnie, reprezentowanej przez: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Krośnie Sp. z o.o. Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia odrębnych umów z każdym członkiem Grupy Zakupowej, wartość każdej umowy zostanie określona na podstawie indywidualnych zapotrzebowań każdego z tych podmiotów (załącznik nr 2) i oferty Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączniki nr 1, będący jednocześnie formularzem cenowym przeznaczonym do wypełnienia przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga złożenia oferty załącznik nr 1 także w formie elektronicznej. 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) poszczególne dostawy będą realizowane przez Wykonawcę w oparciu o zamówienie złożone przez członka Grupy Zakupowej przy użyciu Internetowej Platformy Handlowej. W indywidualnych przypadkach dopuszcza się inny sposób składania zamówień. b) czas realizacji dostawy - do 2 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. c) miejscem dostawy materiałów objętych zamówieniami będzie siedziba członka Grupy Zakupowej albo inne wskazane przez niego miejsce. d) Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zamówienia na poszczególne materiały w ilości mniejszej niż zaplanowane w specyfikacji ilości, bez roszczeń ze strony Wykonawcy. e) Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia utrzymania stałej ceny na dany produkt przez cały okres realizacji zamówienia. f) za realizację zamówienia odpowiada w całości Wykonawca. g) Wykonawca dostarcza produkty fabrycznie nowe, pochodzące z bieżącej produkcji, z licencjonowanej sieci dystrybucyjnej. Produkty są oryginalne, oznaczone logiem producenta oraz odpowiednimi banderolami lub znakami holograficznymi stwierdzającymi ich autentyczność. h) wymagany okres gwarancji wynosi minimum 12 miesięcy. i) Zamawiający dopuszcza składanie ofert na produkty równoważne. j) za produkty równoważne Zamawiający uznaje te produkty i towary, które posiadają własności i parametry techniczno-jakościowe nie gorsze, niż produkty wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do specyfikacji. k) w przypadku zaproponowania przez Wykonawcę produktu równoważnego, obowiązek udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy, na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych. l) w przypadku powzięcia wątpliwości co do równoważności produktów równoważnych bądź jakości tych produktów, dla których Zamawiający nie wskazał odniesienia jakościowego, Zamawiający wezwie Wykonawców do przedstawienia próbek oraz dowodów potwierdzających jakość lub równoważność, w terminie do 3 dni roboczych od daty wezwania, przesłanej faksem. Nie złożenie próbek i dowodów potwierdzających jakość lub równoważność będzie skutkowało odrzuceniem oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1pkt 2) Pzp. ł) za oryginalne produkty - materiały eksploatacyjne do drukarek i kopiarek, Zamawiający uznaje produkty nie regenerowane w ogóle, nie poddane procesowi ponownego napełniania, wymiany jakichkolwiek elementów, a także produkty, których zastosowanie nie może spowodować utraty gwarancji producenta, również w przypadku kiedy awaria sprzętu nastąpi z powodu zastosowania produktu innego niż producenta sprzętu. Wykonawca przedłoży aktualne dokumenty, zaświadczające o dopuszczeniu produktu do stosowania wraz z klauzulą o zachowaniu gwarancji w przypadku kiedy awaria sprzętu nastąpi z powodu zastosowania produktu innego niż producenta sprzętu, wystawione przez producenta sprzętu którego dotyczy. m) w przypadku gdy Zamawiający nie określił w specyfikacji producenta towaru lub materiału oraz dla wszystkich produktów równoważnych Wykonawca poda w ofercie nazwę i producenta tego towaru lub materiału..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.18.92.00 - 30.18.92.00 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 30.23.40.00 - Nośniki do przechowywania .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 281257.06 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.03.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Rersgraph p. z o.o., ul. Boya - Żeleńskiego 19, 35-105 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 281257.06
  • Oferta z najniższą ceną: 281257.06 oferta z najwyższą ceną: 321971.82
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.