eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańWykonanie okresowych eksploatacyjnych badań i pomiarów instalacji elektrycznych w obiektach budowlanych administrowanych przez 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy nr sprawy19/z/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-30

Poznań: Wykonanie okresowych eksploatacyjnych badań i pomiarów instalacji elektrycznych w obiektach budowlanych administrowanych przez 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy nr sprawy: 19/z/2013
Numer ogłoszenia: 65481 - 2013; data zamieszczenia: 30.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 857 48 02, faks 61 857 72 04.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.14wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie okresowych eksploatacyjnych badań i pomiarów instalacji elektrycznych w obiektach budowlanych administrowanych przez 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy nr sprawy: 19/z/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie okresowych pomiarów i badań skuteczności ochrony przeciwporażeniowej oraz stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, rezystancji izolacji elektrycznej, urządzeń oraz uziemień instalacji i aparatów w obiektach administrowanych przez 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu ul. Bukowska 34 zgodnie z art.62.1.2. ustawy Prawo budowlane i normami PN - HD 60364 - 6 grudzień 2008 Instalacje elektryczne niskiego napięcia. Część 6: Sprawdzenie. 2.Zakres usługi obejmuje: -sprawdzenie i pomiar rezystancji izolacji 1-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia - 230 V -sprawdzenie i pomiar rezystancji izolacji 3-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia - 380 V -sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania (impedancja pętli zwarcia, zerowanie) -sprawdzenie i pomiar instalacji odgromowej (rezystancja uziemień, ciągłość połączeń naziemnych) -sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania - działanie wyłączników różnicowo-prądowych -sprawdzenie i pomiar rezystancji instalacji uziemienia (GSW, PEN i ZK) -sprawdzenie i pomiar izolacji obwodu elektrycznego niskiego napięcia 12 V - 60 V -opracowanie protokołów z pomiarów i oględzin instalacji bez jej demontażu (oddzielny na każdy obiekt budowlany) -protokół odbioru końcowego prac kontrolno-pomiarowych (załącznik nr 3 do umowy) -zbiorcze zestawienie uwag i zaleceń do usunięcia (załącznik nr 4 do umowy)-2 egz. Przy pomiarze skuteczności ochrony od porażeń gniazdo pojedyncze / podwójne 230 V i gniazdo 400 V, traktowane jest jako jeden pomiar. Przy pomiarze rezystancji izolacji instalacji elektrycznej należy szczegółowo zidentyfikować: - nazwę obwodu - przeznaczenie (obwód oświetleniowy, gniazd), - typ mierzonego obwodu i jego przekrój, - przy urządzeniach (nazwa, nr, typ, moc, napięcie).

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia zamówień uzupełniających o wartości do 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1, 71.35.60.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował min: jedną osobą która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacje i urządzenia elektryczne i elektroenergetyczne oraz min. 2 osobami posiadające kwalifikacje wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji oraz sieci energetycznych, tzn. świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji oraz sieci energetycznych na stanowisku E i D w zakresie kontrolno-pomiarowym do napięcia min. 1 kV.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    nie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. formularz oferty 2. kosztorysy ofertowe 3. pełnomocnictwo do złożenia oferty 4. Wybrany Wykonawca przed zawarciem umowy zobowiązany będzie do przedstawienia dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień i kwalifikacji zawodowych określonych w części II, rozdz. V, ust. 3, pkt 4 SIWZ. Nie dostarczenie dokumentów w terminie wyznaczonym na zawarcie umowy traktowane będzie jako uchylanie się od zawarcia umowy. Zamawiający zastosuje wówczas art. 94 ust. 3 ustawy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia aneksem zmian postanowień zawartej umowy w zakresie: a)Terminu wykonania zamówienia - w przypadku gdy w szczególności zmiana terminu wynika z uzasadnionego wniosku - siły wyższej, w tym warunków atmosferycznych uniemożliwiających zachowanie właściwego reżimu lub parametrów realizacji umowy lub wystąpienia prac dodatkowych warunkujących wykonanie robot podstawowych. b)Zmiany ceny jednostkowej wynagrodzenia - w przypadku gdy w trakcie realizacji umowy nastąpi zmiana podatku VAT, oraz gdy zawarta umowa zastrzega waloryzację świadczenia lub indeksację cen. c)Zmiany w zakresie osób reprezentujących strony umowy w szczególności w sytuacjach losowych, zmian organizacyjnych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 14 WOG, ul. Bukowska 34 w Poznaniu, budynek nr 5, wejście C, p. 7, od pon. do pt. w godz. 8:00-14:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Bud. nr 2, p. 17A parter - kancelaria WOG-u., w godz. 7:30-10:30 i 13:00-15:00. Wykonawca dla zachowania terminu składania ofert winien uwzględnić czas niezbędny na wystawienie przepustki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Grupa Poznań - obiekty w kompleksach wojskowych znajdujących się na terenie m. Poznania i Nowego Tomyśla.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1, 71.35.60.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Grupa Biedrusko - obiekty w kompleksach wojskowych znajdujących się na terenie Biedruska k./Poznania, Piły i Dolaszewa k. / Piły..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg SIWZ. Uwaga, pomiary w Dolaszewie należy wykonać w terminie 06/06/2013 - 28/06/2013..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1, 71.35.60.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.