Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-09
Warszawa: Zakup i dostawa odczynników, materiałów zużywalnych, kontrolnych i kalibratorów, wraz z dzierżawą automatycznego analizatora
Numer ogłoszenia: 6551 - 2008; data zamieszczenia: 09.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Otwartego Warszawa - Ursynów, ul. Zamiany 13, 02-786 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 641-74-44, fax 022 641-52-14.
- Adres strony internetowej zamawiającego: spzlo.ursynow@neostrada.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa odczynników, materiałów zużywalnych, kontrolnych i kalibratorów, wraz z dzierżawą automatycznego analizatora.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a)dzierżawa analizatora immunodiagnostycznego b)dostawa odczynników do badań c)dostawa kalibratorów do planowanej ilości oznaczeń/rok pracy d)dostawa materiałów zużywalnych niezbędnych do pracy z oferowanym analizatorem e)dostawa materiałów kontrolnych na rok pracy
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Oryginalny kod CPV: 33.25.34.58 - Analizatory testów immunologicznych Kod CPV wg słownika 2008: 38.43.45.80 - Analizatory testów immunologicznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy: spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, a także warunki dodatkowe określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie wraz z ofertą mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną przez Zamawiającego, - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożone w trybie art.22 ust.1 ustawy PZP, - oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - PZP, - formularz asortymentowo - cenowy na dostawę odczynników, - formularz asortymentowo - cenowy na dostawę kalibratorów, - formularz asortymentowo -cenowy na dostawę materiałów zużywalnych, niezbędnych do pracy z oferowanym analizatorem, - formularz asortymentowo- cenowy na dostawę materiałów kontrolnych, - parafowane wzory umów jako akceptacja jej treści i warunków, - wpis lub zgłoszenie do rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE, dla którego wystawiono deklarację zgodności,jeśli jest wymagana - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do wypis do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia wymagane jest załączenie do oferty dokumentu pełnomocnictwa - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginale przez osobę udzielającą pełnomocnictwa lub poświadczone notarialnie- określającego zakres umocowania pełnomocnika stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy - PZP, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w tym postępowaniu; - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - pełnomocnictwo do reprezentowania i podpisywania przez osobę upoważnioną wszystkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, o ile nie wynika to z innego złożonego dokumentu; koncesje, zezwolenia lub licencje na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek; Zamawiający dokona oceny spełnienia stawianych warunków na podstawie weryfikacji złożonych dokumentów załączonych od oferty. Wykaz dokumentów odnoszących się do przedmiotu zamówienia, jakie Wykonawca winien dołączyć do oferty: - wpis lub zgłoszenie do rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE, dla którego wystawiono deklarację zgodności,jeśli jest wymagana - tabela określająca obligatoryjne parametry medyczno - techniczne dla dzierżawy analizatora immunodiagnostycznego, - tabela określająca pożądane parametry dla dzierżawy analizatora immunodiagnostycznego w celu oceny kryterium jakości,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: spzlo.ursynow@neostrada.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, ul. Zamiany 13, pokój 20.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2008 godzina 08:30, miejsce: Warszawa, ul. Zamiany 13, pokój nr 1 - sekretariat Dyrektora.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa artykułów spożywczych, nabiału i przetworów mlecznych oraz warzyw i owoców do jednostek obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3 w Warszawie na rok 2025.
- Roboty remontowo-budowlane, konserwacyjne w obiektach ZDM
- 964/2024 Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wsparcie techniczne dla oprogramowania IBM SPSS - PS IMAGO PRO
- Dostawa i montaż verticali
- Świadczenie usług monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynku internatowym w Pruszczu Gdańskim.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa końcówek do pipet, wody do reakcji PCR, materiałów laboratoryjnych jednorazowego użytku, materiałów zużywalnych do termocyklera CroBEE Real-Time PCR System, płynów, pożywek, zestawu do...
- Żele, testy do diagnostyki alergii i chorób autoimmunologicznych wraz z najmem sprzętu, odczynniki, paski testowe i akcesoria, najem analizatora do parametrów fizyko-chemicznych moczu.
- Sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych i chemicznych stosowanych w pracach naukowo-badawczych
- Dostawy zestawów diagnostycznych do automatycznej izolacji DNA wirusa ASF kompatybilnych z aparatami MagNa Pure ROCHE
- "Sukcesywna dostawa odczynników, materiałów kontrolnych oraz kalibratorów do analizatora Phadia 200 ThermoFisher wraz z obsługą serwisową na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli
- SUKCESYWNE DOSTAWY PODŁOŻY DO IDENTYFIKACJI I OZNACZANIA LEKOWRAŻLIWOŚCI MYCOBACTERII W SYSTEMIE AUTOMATYCZNYM, MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO APARATU WRAZ Z DZIERŻAWĄ APARATU DO LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.