Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2017-04-13
Og³oszenie nr 65530 - 2017 z dnia 2017-04-13 r.
Ustrzyki Dolne: Remont budynku Szko³y Podstawowej w miejscowo¶ci Wojtkowa.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ustrzyki Dolne, krajowy numer identyfikacyjny
37044007000000, ul.
ul. Miko³aja Kopernika
1,
38700
Ustrzyki Dolne, woj.
podkarpackie, pañstwo
Polska, tel.
013 460-80-00, e-mail
igp@ustrzyki-dolne.pl, faks
013 460-80-16.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.ustrzyki-dolne.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
tak
www.bip.ustrzyki-dolne.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
ww.bip.ustrzyki-dolne.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
za po¶rednictwem poczty, poczty kuriersiej lub osobi¶cie
Adres:
ul. Kopernika 1, 38-700 Ustrzyi Dolne
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont budynku Szko³y Podstawowej w miejscowo¶ci Wojtkowa.
Numer referencyjny: ZP-271.20.2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) Roboty rozbiórkowe 16,20 m3 2) ¦cianki dzia³owe 51,57 m2 3) Sufity podwieszane 35,46 m2 4) Roboty tynkowe 108,82 m2 5) Roboty posadzkowe 110,88 m2 6) Roboty malarskie 1 051,03 m2 7) Stolarka okienna i drzwiowa 24,18 m2 8) Roboty remontowe instalacji elektrycznej wraz z pomiarami - 1,00 kpl Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia z rozwiniêciem elementów zawiera: za³±cznik nr 8 do S I W Z - przedmiar robót 9) Sporz±dzenie operatu kolaudacyjnego, który ma zawieraæ: umowy z ewentualnymi podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, protokó³ przekazania terenu budowy, protoko³y odbioru robót, komplet atestów, certyfikatów i aprobat technicznych na wbudowane materia³y budowlane, koñcowy protokó³ odbioru, o¶wiadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami oraz wszystkie niezbêdne dokumenty do przekazania obiektu do u¿ytkowania. 10) Przywrócenia przyleg³ego do placu budowy terenu do stanu poprzedzaj±cego rozpoczêcie robót budowalnych
II.5) G³ówny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków
Dodatkowe kody CPV:45262500-6
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakoñczenia: 17/08/2017
II.9) Informacje dodatkowe: Wykonawca wy³oniony w drodze przetargu zobowi±zany jest do : o oznakowania utrudnieñ w ruchu oraz utrzymania oznakowania w czasie prowadzenia robót w nale¿ytym stanie, o zapewnienia i zabezpieczenia doj¶æ w trakcie realizacji robót, o zabezpieczenia mienia przed kradzie¿± w czasie trwania budowy, o uporz±dkowania terenu po wykonaniu zamówienia. Za bezpieczeñstwo publiczne ludzi i mienia zwi±zane z prowadzonymi robotami odpowiada Wykonawca robót. 3B. Zamawiaj±cy wymaga, aby ni¿ej wymienione czynno¶ci w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia wykonywa³y osoby, które bêd± zatrudnione przez wykonawcê lub podwykonawcê (w przypadku realizacji zamówienia przy udziale podwykonawców) za wynagrodzeniem na podstawie umowy o pracê okre¶lonej w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2015 r. poz. 1066, z pó¼n. zm.): Prowadzenie robót budowlanych przez osobê/y posiadaj±c±/e wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej. Na ¿±danie Zamawiaj±cego Wykonawca przed³o¿y dowód zatrudnienia w/w osoby. 3C. Forma wynagrodzenia - wynagrodzenie kosztorysowe.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie stawia specjalnych warunków.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie stawia specjalnych warunków.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
a) Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawcy wykazali, ¿e wykonali nale¿ycie w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedno (1) zamówienie odpowiadaj±ce robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia warto¶ci nie mniejszej ni¿ 60 000,00 z³ brutto.
b) Warto¶æ robót w walucie innej ni¿ PLN, Wykonawca powinien przeliczyæ na PLN wg ¶redniego kursu NBP z dnia publikacji og³oszenia o niniejszym zamówieniu, natomiast w przypadku braku przeliczenia przez Wykonawcê
Zamawiaj±cy dokona przeliczenia na PLN wg kursu ¶redniego NBP na dzieñ,
w którym opublikowano og³oszenie o niniejszym zamówieniu.
3. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawcy dysponowali:
a) osob±/ami, która/e bêdzie/bêd± skierowane przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, umo¿liwiaj±ce realizacjê zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci, posiadaj±c±/ymi wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej - min. 1 osoba.
b) Uprawnienia wydane zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 290) oraz Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) albo odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. Zamawiaj±cy, okre¶laj±c wymogi dla ka¿dej osoby w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych dopuszcza odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich
UE (Dz. U. z 2016 r. poz. 65).
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u
w postêpowaniu polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych
lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie
od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków;
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie
1. Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.; 2. O¶wiadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumenty potwierdzaj±ce dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci (wg Za³±cznika Nr 3 do SIWZ); 3. O¶wiadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê o zamówienia publiczne (wg Za³±cznika Nr 3 do SIWZ); 4. O¶wiadczenie wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku s±du skazuj±cego za wykroczenie na karê ograniczenia wolno¶ci lub grzywny w zakresie okre¶lonym przez zamawiaj±cego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp (wg Za³±cznika Nr 3 do SIWZ); 5. O¶wiadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowi±zków wynikaj±cych z przepisów prawa pracy, prawa ochrony ¶rodowiska lub przepisów o zabezpieczeniu spo³ecznym w zakresie okre¶lonym przez zamawiaj±cego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp (wg Za³±cznika Nr 3 do SIWZ); 6. O¶wiadczenie wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716) (wg Za³±cznika Nr 3 do SIWZ); 7. Wykonawca zobligowany jest do przekazana Zamawiaj±cemu o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do grupy kapita³owej (wg Za³±cznika Nr 6 do SIWZ) w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiaj±cego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, tj. informacji która zawiera w szczególno¶ci firmy oraz adresy Wykonawców, którzy z³o¿yli oferty w terminie okre¶lonym w SIWZ. 8. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 9. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 7A.7 sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. 10. O¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 7A.7 winno byæ z³o¿one w oryginale. 11. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp, zobligowany bêdzie przedstawiæ w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt. 7A. a) O¶wiadczenia, o których mowa w pkt 7, dotycz±ce wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolno¶ciach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy nale¿y z³o¿yæ w oryginale; b) Dokumenty o których mowa w pkt 7, inne ni¿ o¶wiadczenia, nale¿y z³o¿yæ w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em; c) Po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które ka¿dego z nich dotycz±; d) Po¶wiadczenie za zgodno¶æ z orygina³em nastêpuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej; e) Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym nale¿y sk³adaæ wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (wg Za³±cznika Nr 4 do SIWZ) z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty;
2. o¶wiadczenie na temat wykszta³cenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy (wg Za³±cznika Nr 5 do SIWZ);
8B. O¶wiadczenia, o których mowa w pkt 8 dotycz±ce wykonawcy i innych
podmiotów, na których zdolno¶ciach lub sytuacji polega wykonawca na
zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp nale¿y z³o¿yæ w oryginale;
8C. Dokumenty o których mowa w pkt 8, inne ni¿ o¶wiadczenia, nale¿y z³o¿yæ
w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em;
8D. Po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em dokonuje odpowiednio wykonawca,
podmiot, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy
wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie
dokumentów, które ka¿dego z nich dotycz±;
8E. Po¶wiadczenie za zgodno¶æ z orygina³em nastêpuje w formie pisemnej lub
w formie elektronicznej;
8F. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym nale¿y sk³adaæ wraz z t³umaczeniem
na jêzyk polski.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (wg Za³±cznika Nr 4 do SIWZ) z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty; 2. o¶wiadczenie na temat wykszta³cenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy (wg Za³±cznika Nr 5 do SIWZ); 8B. O¶wiadczenia, o których mowa w pkt 8 dotycz±ce wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolno¶ciach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp nale¿y z³o¿yæ w oryginale; 8C. Dokumenty o których mowa w pkt 8, inne ni¿ o¶wiadczenia, nale¿y z³o¿yæ w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em; 8D. Po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które ka¿dego z nich dotycz±; 8E. Po¶wiadczenie za zgodno¶æ z orygina³em nastêpuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej; 8F. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym nale¿y sk³adaæ wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)6A. O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (wg Za³±cznika Nr 2 do SIWZ); 1. O¶wiadczenia, o których mowa w pkt 6A dotycz±ce wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolno¶ciach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy nale¿y z³o¿yæ w oryginale. 6B. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie; 6C. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków, musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; zobowi±zanie o którym mowa w pkt. 6 C nale¿y z³o¿yæ w oryginale.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
Sk³adaj±cy ofertê powinien wnie¶æ wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert w wysoko¶ci 2 000,00z³ (s³ownie: dwa tysi±ce z³).
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Gwarancja | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wzór umowy stanowi Za³±cznik nr 9 do niniejszej specyfikacji. Z³o¿enie oferty jest równoznaczne z zaakceptowaniem umowy wg za³±czonego wzoru oraz akceptacj± zawartych we wzorze umowy klauzul. 2. Zakazuje siê istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, za wyj±tkiem okoliczno¶ci przewidzianych art.144 Ustawy Pzp. i w niniejszej SIWZ. 3. Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany postanowieñ zawartej umowy w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy w nastêpuj±cych przypadkach: a) zmiany kluczowego personelu Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, w tym zmiana kierownika budowy - spe³niaj±cego wymagania zawarte w SIWZ po uzgodnieniu z Zamawiaj±cym, b) wyst±pienia niekorzystnych warunków atmosferycznych powoduj±cych konieczno¶æ przerwania robót, potwierdzon± przez Inspektora nadzoru wpisem do dziennika budowy lub w oparciu o sporz±dzon± notatkê s³u¿bow±. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przed³u¿enia terminu przewidzianego na realizacjê zamówienia, o ilo¶æ dni w których te warunki wyst±pi± (opady, zbyt niskie temperatury), c) zmiany warunków realizacji zamówienia z przyczyn, których nie mo¿na by³o przewidzieæ przed zawarciem umowy, wyst±pienia w czasie realizacji i na terenie objêtym czynno¶ciami wykonawcy robót klêski ¿ywio³owej oraz zmian w zasadach finansowania. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przed³u¿enia tego terminu o okres niezbêdny do realizacji tych robót. d) zmiana podwykonawcy - na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza siê zmianê podwykonawcy, wprowadzenie nowego podwykonawcy lub rezygnacjê z udzia³u podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana mo¿e nast±piæ wy³±cznie po przedstawieniu przez Wykonawcê o¶wiadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udzia³u w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeñ podwykonawcy wobec Wykonawcy z tytu³u realizacji robót. e) wstrzymania robót lub przerw w pracach powsta³ych z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego lub osób trzecich ( w tym równie¿ trudnej sytuacji finansowej Zamawiaj±cego spowodowanej mniejszymi ni¿ planowane dochodami bud¿etowymi); f) konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych na skutek sytuacji niemo¿liwej wcze¶niej do przewidzenia, g) opó¼nieñ w realizacji zamówienia bêd±cych nastêpstwem wad zawartych w dostarczonej przez zamawiaj±cego dokumentacji projektowej lub w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, h) dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia umownego w okoliczno¶ciach w przypadku urzêdowej zmiany stawki podatku VAT, 4. Wskazane powy¿ej zmiany mog± byæ wprowadzone, jedynie w przypadku je¿eli obydwie strony umowy zgodnie uznaj±, ¿e zasz³y wskazane okoliczno¶ci oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawid³owej realizacji zamówienia. W/w zmiany wymagaj± sporz±dzenia i zawarcia aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 27/04/2017, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI USTRZYKI DOLNE
wiêcej: przetargi USTRZYKI DOLNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SVA/4620-179/2025: Budowa kot³owni olejowej wraz z instalacj± c.o. w budynku nr 59 na terenie kompleksu wojskowego w m. Warszawa przy ul. Marsa 80
- Budowa budynku gara¿owego z przeznaczeniem dla wozu bojowego Stra¿y Po¿arnej w Stodo³ach
- Przebudowa budynku S±du Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. S±dowej 2
- Zaprojektowanie i wykonanie robót w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Utworzenie i rozwój Centrum Wsparcia Badañ Klinicznych w ramach struktury 1 WSzKzP SPZOZ w Lublinie - czê¶æ badawcza"
- "Budynek przy ul. Ko¶ciuszki 43 - wykonanie instalacji co i cwu".
- Przebudowa elewacji frontowej budynku przy ulicy Lipowej 51 w Bia³ymstoku, w obrêbie wej¶cia g³ównego.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.