Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-27
Złotniki Kujawskie: Zadanie 1 - Przebudowa drogi gminnej nr 0560018 na odcinku od drogi powiatowej nr 2503 do skrzyżowania z drogą gminną nr 0560008 w miejscowości Rucewo-Rucewko gm.Złotniki Kujawskie.
Zadanie 2 - Przebudowa drogi gminnej nr 150102C w miejscowości Niszczewice
gm.Złotniki Kujawskie (etap III)
Zadanie 3 - Przebudowa ulicy Podgórnej w miejscowości Tuczno gm.Złotniki
Kujawskie
Numer ogłoszenia: 65533 - 2014; data zamieszczenia: 27.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Powstańców Wlkp. 6, 88-180 Złotniki Kujawskie, woj. kujawsko-pomorskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotnikikuj.ires.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie 1 - Przebudowa drogi gminnej nr 0560018 na odcinku od drogi powiatowej nr 2503 do skrzyżowania z drogą gminną nr 0560008 w miejscowości Rucewo-Rucewko gm.Złotniki Kujawskie. Zadanie 2 - Przebudowa drogi gminnej nr 150102C w miejscowości Niszczewice gm.Złotniki Kujawskie (etap III) Zadanie 3 - Przebudowa ulicy Podgórnej w miejscowości Tuczno gm.Złotniki Kujawskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 2.1.Zadanie 1- Przebudowa drogi gminnej nr 0560018 na odcinku od drogi powiatowej nr 2503 do skrzyżowania z drogą gminną nr 0560008 w miejscowości Rucewo-Rucewko gm.Złotniki Kujawskie. Droga objęta zamówieniem przebiega od skrzyżowania z drogą powiatową nr 2503 do skrzyżowania z drogą gminną nr 0560008 o długości 1920,97 m, szerokość nawierzchni bitumicznej 4,0 m na całej długości przebudowywanego odcinka drogi, obustronne pobocza o szer.1,0 m w tym na szer.0,5 m od krawędzi jezdni z kruszywa łamanego 0/31,5 mm /mieszanka optymalna/, na dalszej szerokości pobocza gruntowe, odwodnienie drogi powierzchniowe do rowu odparowującego, na odcinkach bez rowu - powierzchniowe na tereny przyległe. 2.1.2.Nawierzchnia bitumiczna jezdni o konstrukcji: - 4 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego, - 4 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego , - 20 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mech. 0/63, - 15 cm - warstwa odcinająca z piasku lub pospółki 2.1.3.Zjazdy konstrukcja zjazdu bitumicznego: - 5 cm- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego , -15 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mech. 0/31,5, - 10 cm - warstwa odcinająca z piasku lub pospółki. 2.1.4.Zjazdy na pola konstrukcja: - 15 cm - nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mech.0/31,5 - 10 cm - warstwa odcinająca z piasku lub pospółki. 2.1.5.Pobocza - na szerokości 0,5 m kruszywem łamanym 0/31,5 mm / mieszanka optymalna/ gr. 15 cm. 2.1.6.Odwodnienie drogi powierzchniowe do rowu odparowującego, na odcinkach bez rowu - powierzchniowe na tereny przyległe. Na skomunikowaniu z drogą powiatową nr 2503 pod konstrukcją projektowanej jezdni przewidziany jest przepust z rur betonowych fi 500 mm, wlot i wylot przepustu zakończyć ściankami czołowymi. 2.1.7.Roboty ziemne obejmują: - wykonanie koryta pod konstrukcję jezdni , poboczy i zjazdów, - roboty ziemne związane z wykonaniem przepustu, - wykonanie nasypów 2.1.8. Czasowa organizacja ruchu - oznakowanie zgodnie z Projektem Czasowej Organizacji Ruchu. 2.1.9. Stała Organizacja Ruchu: Na skrzyżowaniu z droga powiatową nr 2503: - ograniczenie prędkości do 50 km/h na wlocie w projektowaną drogę gminną / znak B-33/ - podporządkowanie projektowanej drogi gminnej / znak A-7/ względem drogi powiatowej / znak A6 i A6-c/ Na skrzyżowaniu z drogą gminną nr 0560008 - podporządkowanie projektowanego odcinka drogi gminnej nr 0560018 /znak A-7 z tabl. T6-c/ względem drogi gminnej nr 0560018 /znaki D-1 z tablicami T-6a/ - oznakowanie A-7 na wlocie odcinka drogi gminnej nr nr 0560008 / od skrzyżowania dróg gminnych do drogi krajowej nr 25/ nie objętego projektami przebudowy - ograniczenie prędkości do 50 km/h na wlocie w projektowany odcinek drogi gminnej /znak B-33/ Całośc zgodnie z projektem Stałej Organizacji Ruchu Szczegółowy zakres zamówienia zawiera: Projekt budowlany, Projekt czasowej organizacji ruchu, Projekt stałej organizacji ruchu, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, wymagania zawarte w siwz, natomiast przedmiar robót jest elementem pomocniczym. Przedmiary robót stanowią dokumenty pomocnicze do wyceny zadania. Załącznik do SIWZ: Projekt budowlany,Projekt czsowej organizacji ruchu, Projekt stałej organizacji ruchu Załączniki do SIWZ: Projekt budowlany, Projekt czasowej organizacji ruchu, Projekt stałej organizacji ruchu, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, Przedmiar robót 2.2. Zadanie 2 - Przebudowa drogi gminnej nr 150102C w miejscowości Niszczewice gm.Złotniki Kujawskie etap III Przebudowa drogi objęta tym postępowaniem /etap III/ obejmuje odcinek od km 0+425,00 do km 1+220,10. Jezdnia o szerokości 5,0 m z obustronnymi poboczami szer.0,75 m oraz prawostronnym rowem odparowującym i odwadniającym. 2.2.1. Nawierzchnia bitumiczna jezdni o konstrukcji: - 4 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego, - 4 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego , - 20 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mech. 0/31,5 - 15 cm - warstwa odcinająca z piasku lub pospółki 2.2.2. Zjazdy konstrukcja zjazdu bitumicznego: - 4 cm- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego , -20 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mech. 0/31,5, - 15 cm - warstwa odcinająca z piasku lub pospółki. 2.2.3.Pobocza - obustronne pobocza szerokości 0,75 m o spadkach poprzecznych 8 % za wyjątkiem łuku poziomego w km0+662,24÷0+702,04 w którym zaprojektowano wykonanie po stronie zewnętrznej poboczy o spadku 5 % w kierunku jezdni oraz po stronie wewnętrznej łuku spadek pobocza 8% w kierunku rowu. 2.2.4.Odwodnienie - odwodnienie drogi powierzchniowe, za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych do projektowanych rowów przydrożnych ze skarpami o spadkach 1:1,5. Rowy na odcinku realizowanym tj. od km 0+425,00 ÷0+702,04 będą miały charakter bezodpływowy na pozostałym odcinku rowy będą miały charakter odpływowy. Na odcinkach rowów odpływowych pod zjazdami należy wykonać przepusty z rur PEHD fi 40 cm z umocnieniem wlotu i wylotu przepustu narzutem kamiennym gr. 15 cm na podkładzie z chudego betonu gr.10 cm. 2.2.5. Roboty ziemne:- wykonanie koryta pod konstrukcję jezdni, skrzyżowań i zjazdów, - roboty związane z wykonaniem rowów i przepustów,- uzupełnienie poboczy,- usunięcie drzew i krzewów /uwaga: wycięte drzewa Wykonawca przekaże Zamawiającemu na teren działki w Mierzwinie/. 2.2.6. Czasowa organizacja ruchu - oznakowanie zgodnie z Projektem Czasowej Organizacji Ruchu. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Projekt budowlany, Projekt wykonawczy, Projekt czasowej organizacji ruchu, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, wymagania zawarte w siwz, natomiast przedmiar robót jest elementem pomocniczym. Przedmiary robót stanowią dokumenty pomocnicze do wyceny zadania. Załączniki do SIWZ:Projekt budowlany ,Projekt wykonawczy,Projekt czasowej organizacji ruchu,Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót , Przedmiar robót 2.3. Zadanie 3 - Przebudowa ulicy Podgórnej w miejscowości Tuczno gm.Złotniki Kujawskie jezdnia km 0+000,00 do km 0+215,80 Przedmiot zamówienia obejmuje budowę jezdni szerokości 5,0 m. o dł. 215,80 m oraz chodnik przyjezdniowy lewostronny w zakresie: 1/ Jezdnia: wykonanie nawierzchni ulicy Podgórnej w następującej konstrukcji: - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej, - w-wa górna podbudowy grubość 8 cm z tłucznia łamanego 16/31,5 mm z kamienia wapiennego, - warstwa dolna podbudowy grubość 23 cm z tłucznia łamanego 31,5/63 mm z kamienia wapiennego, - warstwa odsączająca z piasku grubość 20 cm, - wymiana gruntu po kanalizacji sanitarnej Spadek dwustronny przekroju ulicznego poprzecznego i=2proc. 2/ Wjazdy bramowe; - Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm na podsypce cem-piaskowej, - podbudowa zasadnicza z chudego betonu cementowego B 10, grubość podbudowy 12 cm, - warstwa odsączająca z piasku grubości 20 cm. - zwiększa się ilość wjazdów /dodatkowy wjazd do działki nr 218, 219, 222 i 224/ powierzchnia została ujęta w przedmiarze robót. 3/ Chodnik jednostronny - kostka brukowa gr. 6 cm, - podsypka piaskowa grub. 4 cm - w-wa odsączająca z piasku grub. 10 cm Spadki chodnika w sposób spełniający wymogi osób niepełnosprawnych. 4/ Odprowadzenie wód opadowych powierzchniowo do rowu przydrożnego chłonnego, w miejscu włączenia ulicy Podgórnej do drogi powiatowej przewidziany jest przepust z rur betonowych 40 cm na włączeniu przewiduje Si e po 2 studzienki ściekowe z wpustem i osadnikiem oraz studnię rewizyjna z kręgów d 1000 mm włączoną do przepustu kanałem PCV 250 mm. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Projekt budowlany, Projekt techniczny ,Projekt czasowej organizacji ruchu, Projekt stałej organizacji ruchu, wymagania zawarte w siwz, natomiast przedmiar robót jest elementem pomocniczym. Przedmiary robót stanowią dokumenty pomocnicze do wyceny zadania. Załączniki do SIWZ:Projekt budowlany,Projekt techniczny ,Projekt czasowej organizacji ruchu ,Projekt stałej organizacji ruchu,Przedmiar robót.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 04.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełnienie wykonawca zobowiązany jest udokumentować
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należyte wykonanie: 1) W zadaniu nr 1 - co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie i/lub, przebudowie i/ lub remoncie drogi z nawierzchnią bitumiczną o długości co najmniej 0,8 km. 2) W zadaniu nr 2 - co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie i/lub, przebudowie i/ lub remoncie drogi z nawierzchnią bitumiczną o długości co najmniej 0,4 km. 3) W zadaniu nr 3 - co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie i/lub, przebudowie i/ lub remoncie drogi z nawierzchnią z kostki betonowej o długości co najmniej 0,15 km.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w jego wykonaniu, w szczególności osobami posiadającymi , uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji: w zadaniu nr 1, zadaniu nr 2, zadaniu nr 3 - jedną osobą do kierowania budową w branży drogowej,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna posiadanie: a) opłaconej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego ,że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia: - w zadaniu 1 na kwotę nie mniejszą niż 400 000 PLN - w zadaniu 2 na kwotę nie mniejszą niż 200 000 PLN - w zadaniu 3 na kwotę nie mniejszą niż 100 000 PLN
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty potwierdzające posiadanie pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych, kosztorys ofertowy odrębny dla każdego zadania,wykaz podwykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza następujące możliwości zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty: 1) zmiany osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy, 2) zmiana adresu/siedziby/firmy Zamawiającego/Wykonawcy, 3) zmiana postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zajdzie którykolwiek z niżej wymienionych warunków: - zajdzie konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej w sposobie lub technologii wykonania przedmiotu umowy, a co się z tym wiąże zastosowaniem robót zamiennych i zamiany materiałów i urządzeń przewidzianych do wykonania robót w stosunku do materiałów i urządzeń przewidzianych w dokumentacji projektowej, z zachowaniem wymogów technicznych i jakościowych, - gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, 4) przedłużenia terminu wykonania umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy i uwarunkowane jest: a) wstrzymaniem robót przez Zamawiającego w okolicznościach, za które nie ponosi Wykonawca żadnej odpowiedzialności; b) wykopaliskami uniemożliwiającymi wykonywanie robót; c) szczególnie niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi i gruntowymi uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedzą techniczną; d) koniecznością dokonania istotnych zmian w dokumentacji projektowej na wniosek stron; e) wystąpieniem siły wyższej; 5) konieczności usunięcia błędów w dokumentacji projektowej oraz konieczności przeprojektowania określonych zakresów obiektu w trakcie realizacji inwestycji, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy; 6) wystąpienie innych szczególnych okoliczności, za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny, 7) nastąpi zmiana podatku od towarów i usług VAT, kiedy wynagrodzenie brutto zostanie dostosowane do aktualnie obowiązujących przepisów w tym zakresie. Warunki dokonania zmian: a) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, b) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy: - opisze zaistniałe okoliczności, - uzasadni, udokumentuje zaistnienie powyższych okoliczności, - opisze wpływ zmian na termin wykonania umowy. c) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zlotnikikuj.ires.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Złotniki Kujawskie ul.Powstańcó Wielkopolskich 6, 88-180 Złotniki Kujawskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Złotniki Kujawskie ul. Powstańców Wielkopolskich 6 88-180 Złotniki Kujawskie Pokój nr 27 , I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Przebudowa drogi gminnej nr 0560018 na odcinku od drogi powiatowej nr 2503 do skrzyżowania z drogą gminną nr 0560008 w miejscowości Rucewo-Rucewko gm.Złotniki Kujawskie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1.Zadanie 1- Przebudowa drogi gminnej nr 0560018 na odcinku od drogi powiatowej nr 2503 do skrzyżowania z drogą gminną nr 0560008 w miejscowości Rucewo-Rucewko gm.Złotniki Kujawskie. Droga objęta zamówieniem przebiega od skrzyżowania z drogą powiatową nr 2503 do skrzyżowania z drogą gminną nr 0560008 o długości 1920,97 m, szerokość nawierzchni bitumicznej 4,0 m na całej długości przebudowywanego odcinka drogi, obustronne pobocza o szer.1,0 m w tym na szer.0,5 m od krawędzi jezdni z kruszywa łamanego 0/31,5 mm (mieszanka optymalna), na dalszej szerokości pobocza gruntowe, odwodnienie drogi powierzchniowe do rowu odparowującego, na odcinkach bez rowu - powierzchniowe na tereny przyległe. 2.1.2.Nawierzchnia bitumiczna jezdni o konstrukcji: - 4 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego, - 4 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego , - 20 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mech. 0/63, - 15 cm - warstwa odcinająca z piasku lub pospółki 2.1.3.Zjazdy konstrukcja zjazdu bitumicznego: - 5 cm- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego , -15 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mech. 0/31,5, - 10 cm - warstwa odcinająca z piasku lub pospółki. 2.1.4.Zjazdy na pola konstrukcja: - 15 cm - nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mech.0/31,5 - 10 cm - warstwa odcinająca z piasku lub pospółki. 2.1.5.Pobocza - na szerokości 0,5 m kruszywem łamanym 0/31,5 mm ( mieszanka optymalna ) gr. 15 cm. 2.1.6.Odwodnienie drogi powierzchniowe do rowu odparowującego, na odcinkach bez rowu - powierzchniowe na tereny przyległe. Na skomunikowaniu z drogą powiatową nr 2503 pod konstrukcją projektowanej jezdni przewidziany jest przepust z rur betonowych O 500 mm, wlot i wylot przepustu zakończyć ściankami czołowymi. 2.1.7.Roboty ziemne obejmują: - wykonanie koryta pod konstrukcję jezdni , poboczy i zjazdów, - roboty ziemne związane z wykonaniem przepustu, - wykonanie nasypów 2.1.8. Czasowa organizacja ruchu - oznakowanie zgodnie z Projektem Czasowej Organizacji Ruchu. 2.1.9. Stała Organizacja Ruchu: Na skrzyżowaniu z droga powiatową nr 2503: - ograniczenie prędkości do 50 km/h na wlocie w projektowaną drogę gminną ( znak B-33) - podporządkowanie projektowanej drogi gmionnejn ( znak A-7) względem drogi powiatowej ( znak A6 i A6-c) Na skrzyżowaniu z drogą gminną nr 0560008 - podporządkowanie projektowanego odcinka drogi gminnej nr 0560018 (znak A-7 z tabl. T6-c) względem drogi gminnej nr 0560018 (znaki D-1 z tablicami T-6a) - oznakowanie A-7 na wlocie odcinka drogi gminnej nr nr 0560008 ( od skrzyżowania dróg gminnych do drogi krajowej nr 25) nie objętego projektami przebudowy - ograniczenie prędkości do 50 km/h na wlocie w projektowany odcinek drogi gminnej (znak B-33) Całośc zgodnie z projektem Stałej Organizacji Ruchu Szczegółowy zakres zamówienia zawiera: Projekt budowlany, Projekt czasowej organizacji ruchu, Projekt stałej organizacji ruchu, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, wymagania zawarte w siwz, natomiast przedmiar robót jest elementem pomocniczym. Przedmiary robót stanowią dokumenty pomocnicze do wyceny zadania. Załączniki do SIWZ:Projekt budowlany,Projekt czasowej organizacji ruchu,Projekt stałej organizacji ruchu, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót,Przedmiar robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Przebudowa drogi gminnej nr 150102C w miejscowości Niszczewice gm.Złotniki Kujawskie etap III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.2. Zadanie 2 - Przebudowa drogi gminnej nr 150102C w miejscowości Niszczewice gm.Złotniki Kujawskie etap III Przebudowa drogi objęta tym postępowaniem etap III obejmuje odcinek od km 0+425,00 do km 1+220,10.Jezdnia o szerokości 5,0 m z obustronnymi poboczami szer.0,75 m oraz prawostronnym rowem odparowującym i odwadniającym. 2.2.1. Nawierzchnia bitumiczna jezdni o konstrukcji: - 4 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego, - 4 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego, - 20 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mech. 0/31,5 - 15 cm - warstwa odcinająca z piasku lub pospółki 2.2.2. Zjazdy konstrukcja zjazdu bitumicznego: - 4 cm- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego, -20 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mech. 0/31,5, - 15 cm - warstwa odcinająca z piasku lub pospółki. 2.2.3.Pobocza obustronne pobocza szerokości 0,75 m o spadkach poprzecznych 8% za wyjątkiem łuku poziomego w km0+662,24÷0+702,04 w którym zaprojektowano wykonanie po stronie zewnętrznej poboczy o spadku 5% w kierunku jezdni oraz po stronie wewnętrznej łuku spadek pobocza 8% w kierunku rowu. 2.2.4.Odwodnienie:- odwodnienie drogi powierzchniowe, za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych do projektowanych rowów przydrożnych ze skarpami o spadkach 1:1,5. Rowy na odcinku realizowanym tj. od km 0+425,00 ÷0+702,04 będą miały charakter bezodpływowy na pozostałym odcinku rowy będą miały charakter odpływowy.Na odcinkach rowów odpływowych pod zjazdami należy wykonać przepusty z rur PEHD O 40 cm z umocnieniem wlotu i wylotu przepustu narzutem kamiennym gr. 15 cm na podkładzie z chudego betonu gr.10 cm. 2.2.5. Roboty ziemne:- wykonanie koryta pod konstrukcję jezdni, skrzyżowań i zjazdów, - roboty związane z wykonaniem rowów i przepustów,- uzupełnienie poboczy,- usunięcie drzew i krzewów (uwaga: wycięte drzewa Wykonawca przekaże Zamawiającemu na teren działki w Mierzwinie). 2.2.5. Czasowa organizacja ruchu - oznakowanie zgodnie z Projektem Czasowej Organizacji Ruchu. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Projekt budowlany, Projekt wykonawczy, Projekt czasowej organizacji ruchu, Projekt stałej organizacji ruchu, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,wymagania zawarte w siwz,natomiast przedmiar robót jest elementem pomocniczym.Przedmiary robót stanowią dokumenty pomocnicze do wyceny zadania. Załączniki do SIWZ:Projekt budowlany,Projekt wykonawczy,Projekt czasowej organizacji ruchu, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót,Przedmiar robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 2.3. Zadanie 3 - Przebudowa ulicy Podgórnej w miejscowości Tuczno gm.Złotniki Kujawskie jezdnia km 0+000,00 do km 0+215,80.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje budowę jezdni szerokości 5,0 m. o dł. 215,80 m oraz chodnik przyjezdniowy lewostronny w zakresie: 1) Jezdnia:wykonanie nawierzchni ulicy Podgórnej w następującej konstrukcji: nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej,- w-wa górna podbudowy grubość 8 cm z tłucznia łamanego 16/31,5 mm z kamienia wapiennego,- warstwa dolna podbudowy grubość 23 cm z tłucznia łamanego 31,5/63 mm z kamienia wapiennego,- warstwa odsączająca z piasku grubość 20 cm,- wymiana gruntu po kanalizacji sanitarnej.Spadek dwustronny przekroju ulicznego poprzecznego i 2%. 3) Wjazdy bramowe: - Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm na podsypce cem-piaskowej, - podbudowa zasadnicza z chudego betonu cementowego B 10, grubość podbudowy 12 cm, - warstwa odsączająca z piasku grubości 20 cm, - zwiększa się ilość wjazdów /dodatkowy wjazd do działki nr 218, 219, 222 i 224/ powierzchnia została ujęta w przedmiarze robót. 4) Chodnik jednostronny: - kostka brukowa gr. 6 cm, - podsypka piaskowa grub. 4 cm - w-wa odsączająca z piasku grub. 10 cm Spadki chodnika w sposób spełniający wymogi osób niepełnosprawnych. 5) Odprowadzenie wód opadowych powierzchniowo do rowu przydrożnego chłonnego,w miejscu włączenia ulicy Podgórnej do drogi powiatowej przewidziany jest przepust z rur betonowych 40 cm na włączeniu przewiduje się po 2 studzienki ściekowe z wpustem i osadnikiem oraz studnię rewizyjna z kręgów d1000 mm włączoną do przepustu kanałem PCV250 mm. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Projekt budowlany, Projekt techniczny,Projekt czasowej organizacji ruchu, Projekt stałej organizacji ruchu,wymagania zawarte w siwz, natomiast przedmiar robót jest elementem pomocniczym. Przedmiary robót stanowią dokumenty pomocnicze do wyceny zadania. Załączniki do SIWZ:Projekt budowlany,Projekt techniczny,Projekt czasowej organizacji ruchu, Projekt stałej organizacji ruchu, Przedmiar robót..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi łączącej ul. Na Lotnisko z planowanym Centrum Szkolenia załóg Ryanair
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej polegająca na budowie ciągu pieszo - rowerowego wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 905 w miejscowości Boronów - ul. Wolności wraz z oświetleniem
- Przebudowa mostu nad Kanałem Młynówka w ciągu ul. Zamkowej - dokumentacja projektowa wraz z realizacją zadania
- "Zakup i montaż wiat przystankowych z OZE"
- ROZBUDOWA SKRZYŻOWANIA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 786 Z UL. SADOWĄ (DROGA POWIATOWA NR 1060 S) W MIEJSCOWOŚCI WANCERZÓW.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.