eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złotniki KujawskieZadanie 1 - Przebudowa drogi gminnej nr 0560018 na odcinku od drogi powiatowej nr 2503 do skrzyżowania z drogą gminną nr 0560008 w miejscowości Rucewo-Rucewko gm.Złotniki Kujawskie. Zadanie 2 - Przebudowa drogi gminnej nr 150102C w miejscowości Niszczewice gm.Złotniki Kujawskie (etap III) Zadanie 3 - Przebudowa ulicy Podgórnej w miejscowości Tuczno gm.Złotniki Kujawskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-27

Złotniki Kujawskie: Zadanie 1 - Przebudowa drogi gminnej nr 0560018 na odcinku od drogi powiatowej nr 2503 do skrzyżowania z drogą gminną nr 0560008 w miejscowości Rucewo-Rucewko gm.Złotniki Kujawskie. Zadanie 2 - Przebudowa drogi gminnej nr 150102C w miejscowości Niszczewice gm.Złotniki Kujawskie (etap III) Zadanie 3 - Przebudowa ulicy Podgórnej w miejscowości Tuczno gm.Złotniki Kujawskie
Numer ogłoszenia: 65533 - 2014; data zamieszczenia: 27.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Powstańców Wlkp. 6, 88-180 Złotniki Kujawskie, woj. kujawsko-pomorskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotnikikuj.ires.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie 1 - Przebudowa drogi gminnej nr 0560018 na odcinku od drogi powiatowej nr 2503 do skrzyżowania z drogą gminną nr 0560008 w miejscowości Rucewo-Rucewko gm.Złotniki Kujawskie. Zadanie 2 - Przebudowa drogi gminnej nr 150102C w miejscowości Niszczewice gm.Złotniki Kujawskie (etap III) Zadanie 3 - Przebudowa ulicy Podgórnej w miejscowości Tuczno gm.Złotniki Kujawskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 2.1.Zadanie 1- Przebudowa drogi gminnej nr 0560018 na odcinku od drogi powiatowej nr 2503 do skrzyżowania z drogą gminną nr 0560008 w miejscowości Rucewo-Rucewko gm.Złotniki Kujawskie. Droga objęta zamówieniem przebiega od skrzyżowania z drogą powiatową nr 2503 do skrzyżowania z drogą gminną nr 0560008 o długości 1920,97 m, szerokość nawierzchni bitumicznej 4,0 m na całej długości przebudowywanego odcinka drogi, obustronne pobocza o szer.1,0 m w tym na szer.0,5 m od krawędzi jezdni z kruszywa łamanego 0/31,5 mm /mieszanka optymalna/, na dalszej szerokości pobocza gruntowe, odwodnienie drogi powierzchniowe do rowu odparowującego, na odcinkach bez rowu - powierzchniowe na tereny przyległe. 2.1.2.Nawierzchnia bitumiczna jezdni o konstrukcji: - 4 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego, - 4 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego , - 20 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mech. 0/63, - 15 cm - warstwa odcinająca z piasku lub pospółki 2.1.3.Zjazdy konstrukcja zjazdu bitumicznego: - 5 cm- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego , -15 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mech. 0/31,5, - 10 cm - warstwa odcinająca z piasku lub pospółki. 2.1.4.Zjazdy na pola konstrukcja: - 15 cm - nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mech.0/31,5 - 10 cm - warstwa odcinająca z piasku lub pospółki. 2.1.5.Pobocza - na szerokości 0,5 m kruszywem łamanym 0/31,5 mm / mieszanka optymalna/ gr. 15 cm. 2.1.6.Odwodnienie drogi powierzchniowe do rowu odparowującego, na odcinkach bez rowu - powierzchniowe na tereny przyległe. Na skomunikowaniu z drogą powiatową nr 2503 pod konstrukcją projektowanej jezdni przewidziany jest przepust z rur betonowych fi 500 mm, wlot i wylot przepustu zakończyć ściankami czołowymi. 2.1.7.Roboty ziemne obejmują: - wykonanie koryta pod konstrukcję jezdni , poboczy i zjazdów, - roboty ziemne związane z wykonaniem przepustu, - wykonanie nasypów 2.1.8. Czasowa organizacja ruchu - oznakowanie zgodnie z Projektem Czasowej Organizacji Ruchu. 2.1.9. Stała Organizacja Ruchu: Na skrzyżowaniu z droga powiatową nr 2503: - ograniczenie prędkości do 50 km/h na wlocie w projektowaną drogę gminną / znak B-33/ - podporządkowanie projektowanej drogi gminnej / znak A-7/ względem drogi powiatowej / znak A6 i A6-c/ Na skrzyżowaniu z drogą gminną nr 0560008 - podporządkowanie projektowanego odcinka drogi gminnej nr 0560018 /znak A-7 z tabl. T6-c/ względem drogi gminnej nr 0560018 /znaki D-1 z tablicami T-6a/ - oznakowanie A-7 na wlocie odcinka drogi gminnej nr nr 0560008 / od skrzyżowania dróg gminnych do drogi krajowej nr 25/ nie objętego projektami przebudowy - ograniczenie prędkości do 50 km/h na wlocie w projektowany odcinek drogi gminnej /znak B-33/ Całośc zgodnie z projektem Stałej Organizacji Ruchu Szczegółowy zakres zamówienia zawiera: Projekt budowlany, Projekt czasowej organizacji ruchu, Projekt stałej organizacji ruchu, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, wymagania zawarte w siwz, natomiast przedmiar robót jest elementem pomocniczym. Przedmiary robót stanowią dokumenty pomocnicze do wyceny zadania. Załącznik do SIWZ: Projekt budowlany,Projekt czsowej organizacji ruchu, Projekt stałej organizacji ruchu Załączniki do SIWZ: Projekt budowlany, Projekt czasowej organizacji ruchu, Projekt stałej organizacji ruchu, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, Przedmiar robót 2.2. Zadanie 2 - Przebudowa drogi gminnej nr 150102C w miejscowości Niszczewice gm.Złotniki Kujawskie etap III Przebudowa drogi objęta tym postępowaniem /etap III/ obejmuje odcinek od km 0+425,00 do km 1+220,10. Jezdnia o szerokości 5,0 m z obustronnymi poboczami szer.0,75 m oraz prawostronnym rowem odparowującym i odwadniającym. 2.2.1. Nawierzchnia bitumiczna jezdni o konstrukcji: - 4 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego, - 4 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego , - 20 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mech. 0/31,5 - 15 cm - warstwa odcinająca z piasku lub pospółki 2.2.2. Zjazdy konstrukcja zjazdu bitumicznego: - 4 cm- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego , -20 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mech. 0/31,5, - 15 cm - warstwa odcinająca z piasku lub pospółki. 2.2.3.Pobocza - obustronne pobocza szerokości 0,75 m o spadkach poprzecznych 8 % za wyjątkiem łuku poziomego w km0+662,24÷0+702,04 w którym zaprojektowano wykonanie po stronie zewnętrznej poboczy o spadku 5 % w kierunku jezdni oraz po stronie wewnętrznej łuku spadek pobocza 8% w kierunku rowu. 2.2.4.Odwodnienie - odwodnienie drogi powierzchniowe, za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych do projektowanych rowów przydrożnych ze skarpami o spadkach 1:1,5. Rowy na odcinku realizowanym tj. od km 0+425,00 ÷0+702,04 będą miały charakter bezodpływowy na pozostałym odcinku rowy będą miały charakter odpływowy. Na odcinkach rowów odpływowych pod zjazdami należy wykonać przepusty z rur PEHD fi 40 cm z umocnieniem wlotu i wylotu przepustu narzutem kamiennym gr. 15 cm na podkładzie z chudego betonu gr.10 cm. 2.2.5. Roboty ziemne:- wykonanie koryta pod konstrukcję jezdni, skrzyżowań i zjazdów, - roboty związane z wykonaniem rowów i przepustów,- uzupełnienie poboczy,- usunięcie drzew i krzewów /uwaga: wycięte drzewa Wykonawca przekaże Zamawiającemu na teren działki w Mierzwinie/. 2.2.6. Czasowa organizacja ruchu - oznakowanie zgodnie z Projektem Czasowej Organizacji Ruchu. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Projekt budowlany, Projekt wykonawczy, Projekt czasowej organizacji ruchu, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, wymagania zawarte w siwz, natomiast przedmiar robót jest elementem pomocniczym. Przedmiary robót stanowią dokumenty pomocnicze do wyceny zadania. Załączniki do SIWZ:Projekt budowlany ,Projekt wykonawczy,Projekt czasowej organizacji ruchu,Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót , Przedmiar robót 2.3. Zadanie 3 - Przebudowa ulicy Podgórnej w miejscowości Tuczno gm.Złotniki Kujawskie jezdnia km 0+000,00 do km 0+215,80 Przedmiot zamówienia obejmuje budowę jezdni szerokości 5,0 m. o dł. 215,80 m oraz chodnik przyjezdniowy lewostronny w zakresie: 1/ Jezdnia: wykonanie nawierzchni ulicy Podgórnej w następującej konstrukcji: - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej, - w-wa górna podbudowy grubość 8 cm z tłucznia łamanego 16/31,5 mm z kamienia wapiennego, - warstwa dolna podbudowy grubość 23 cm z tłucznia łamanego 31,5/63 mm z kamienia wapiennego, - warstwa odsączająca z piasku grubość 20 cm, - wymiana gruntu po kanalizacji sanitarnej Spadek dwustronny przekroju ulicznego poprzecznego i=2proc. 2/ Wjazdy bramowe; - Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm na podsypce cem-piaskowej, - podbudowa zasadnicza z chudego betonu cementowego B 10, grubość podbudowy 12 cm, - warstwa odsączająca z piasku grubości 20 cm. - zwiększa się ilość wjazdów /dodatkowy wjazd do działki nr 218, 219, 222 i 224/ powierzchnia została ujęta w przedmiarze robót. 3/ Chodnik jednostronny - kostka brukowa gr. 6 cm, - podsypka piaskowa grub. 4 cm - w-wa odsączająca z piasku grub. 10 cm Spadki chodnika w sposób spełniający wymogi osób niepełnosprawnych. 4/ Odprowadzenie wód opadowych powierzchniowo do rowu przydrożnego chłonnego, w miejscu włączenia ulicy Podgórnej do drogi powiatowej przewidziany jest przepust z rur betonowych 40 cm na włączeniu przewiduje Si e po 2 studzienki ściekowe z wpustem i osadnikiem oraz studnię rewizyjna z kręgów d 1000 mm włączoną do przepustu kanałem PCV 250 mm. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Projekt budowlany, Projekt techniczny ,Projekt czasowej organizacji ruchu, Projekt stałej organizacji ruchu, wymagania zawarte w siwz, natomiast przedmiar robót jest elementem pomocniczym. Przedmiary robót stanowią dokumenty pomocnicze do wyceny zadania. Załączniki do SIWZ:Projekt budowlany,Projekt techniczny ,Projekt czasowej organizacji ruchu ,Projekt stałej organizacji ruchu,Przedmiar robót.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 04.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełnienie wykonawca zobowiązany jest udokumentować

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należyte wykonanie: 1) W zadaniu nr 1 - co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie i/lub, przebudowie i/ lub remoncie drogi z nawierzchnią bitumiczną o długości co najmniej 0,8 km. 2) W zadaniu nr 2 - co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie i/lub, przebudowie i/ lub remoncie drogi z nawierzchnią bitumiczną o długości co najmniej 0,4 km. 3) W zadaniu nr 3 - co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie i/lub, przebudowie i/ lub remoncie drogi z nawierzchnią z kostki betonowej o długości co najmniej 0,15 km.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w jego wykonaniu, w szczególności osobami posiadającymi , uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji: w zadaniu nr 1, zadaniu nr 2, zadaniu nr 3 - jedną osobą do kierowania budową w branży drogowej,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna posiadanie: a) opłaconej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego ,że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia: - w zadaniu 1 na kwotę nie mniejszą niż 400 000 PLN - w zadaniu 2 na kwotę nie mniejszą niż 200 000 PLN - w zadaniu 3 na kwotę nie mniejszą niż 100 000 PLN

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty potwierdzające posiadanie pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych, kosztorys ofertowy odrębny dla każdego zadania,wykaz podwykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza następujące możliwości zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty: 1) zmiany osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy, 2) zmiana adresu/siedziby/firmy Zamawiającego/Wykonawcy, 3) zmiana postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zajdzie którykolwiek z niżej wymienionych warunków: - zajdzie konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej w sposobie lub technologii wykonania przedmiotu umowy, a co się z tym wiąże zastosowaniem robót zamiennych i zamiany materiałów i urządzeń przewidzianych do wykonania robót w stosunku do materiałów i urządzeń przewidzianych w dokumentacji projektowej, z zachowaniem wymogów technicznych i jakościowych, - gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, 4) przedłużenia terminu wykonania umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy i uwarunkowane jest: a) wstrzymaniem robót przez Zamawiającego w okolicznościach, za które nie ponosi Wykonawca żadnej odpowiedzialności; b) wykopaliskami uniemożliwiającymi wykonywanie robót; c) szczególnie niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi i gruntowymi uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedzą techniczną; d) koniecznością dokonania istotnych zmian w dokumentacji projektowej na wniosek stron; e) wystąpieniem siły wyższej; 5) konieczności usunięcia błędów w dokumentacji projektowej oraz konieczności przeprojektowania określonych zakresów obiektu w trakcie realizacji inwestycji, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy; 6) wystąpienie innych szczególnych okoliczności, za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny, 7) nastąpi zmiana podatku od towarów i usług VAT, kiedy wynagrodzenie brutto zostanie dostosowane do aktualnie obowiązujących przepisów w tym zakresie. Warunki dokonania zmian: a) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, b) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy: - opisze zaistniałe okoliczności, - uzasadni, udokumentuje zaistnienie powyższych okoliczności, - opisze wpływ zmian na termin wykonania umowy. c) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zlotnikikuj.ires.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Złotniki Kujawskie ul.Powstańcó Wielkopolskich 6, 88-180 Złotniki Kujawskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Złotniki Kujawskie ul. Powstańców Wielkopolskich 6 88-180 Złotniki Kujawskie Pokój nr 27 , I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Przebudowa drogi gminnej nr 0560018 na odcinku od drogi powiatowej nr 2503 do skrzyżowania z drogą gminną nr 0560008 w miejscowości Rucewo-Rucewko gm.Złotniki Kujawskie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1.Zadanie 1- Przebudowa drogi gminnej nr 0560018 na odcinku od drogi powiatowej nr 2503 do skrzyżowania z drogą gminną nr 0560008 w miejscowości Rucewo-Rucewko gm.Złotniki Kujawskie. Droga objęta zamówieniem przebiega od skrzyżowania z drogą powiatową nr 2503 do skrzyżowania z drogą gminną nr 0560008 o długości 1920,97 m, szerokość nawierzchni bitumicznej 4,0 m na całej długości przebudowywanego odcinka drogi, obustronne pobocza o szer.1,0 m w tym na szer.0,5 m od krawędzi jezdni z kruszywa łamanego 0/31,5 mm (mieszanka optymalna), na dalszej szerokości pobocza gruntowe, odwodnienie drogi powierzchniowe do rowu odparowującego, na odcinkach bez rowu - powierzchniowe na tereny przyległe. 2.1.2.Nawierzchnia bitumiczna jezdni o konstrukcji: - 4 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego, - 4 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego , - 20 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mech. 0/63, - 15 cm - warstwa odcinająca z piasku lub pospółki 2.1.3.Zjazdy konstrukcja zjazdu bitumicznego: - 5 cm- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego , -15 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mech. 0/31,5, - 10 cm - warstwa odcinająca z piasku lub pospółki. 2.1.4.Zjazdy na pola konstrukcja: - 15 cm - nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mech.0/31,5 - 10 cm - warstwa odcinająca z piasku lub pospółki. 2.1.5.Pobocza - na szerokości 0,5 m kruszywem łamanym 0/31,5 mm ( mieszanka optymalna ) gr. 15 cm. 2.1.6.Odwodnienie drogi powierzchniowe do rowu odparowującego, na odcinkach bez rowu - powierzchniowe na tereny przyległe. Na skomunikowaniu z drogą powiatową nr 2503 pod konstrukcją projektowanej jezdni przewidziany jest przepust z rur betonowych O 500 mm, wlot i wylot przepustu zakończyć ściankami czołowymi. 2.1.7.Roboty ziemne obejmują: - wykonanie koryta pod konstrukcję jezdni , poboczy i zjazdów, - roboty ziemne związane z wykonaniem przepustu, - wykonanie nasypów 2.1.8. Czasowa organizacja ruchu - oznakowanie zgodnie z Projektem Czasowej Organizacji Ruchu. 2.1.9. Stała Organizacja Ruchu: Na skrzyżowaniu z droga powiatową nr 2503: - ograniczenie prędkości do 50 km/h na wlocie w projektowaną drogę gminną ( znak B-33) - podporządkowanie projektowanej drogi gmionnejn ( znak A-7) względem drogi powiatowej ( znak A6 i A6-c) Na skrzyżowaniu z drogą gminną nr 0560008 - podporządkowanie projektowanego odcinka drogi gminnej nr 0560018 (znak A-7 z tabl. T6-c) względem drogi gminnej nr 0560018 (znaki D-1 z tablicami T-6a) - oznakowanie A-7 na wlocie odcinka drogi gminnej nr nr 0560008 ( od skrzyżowania dróg gminnych do drogi krajowej nr 25) nie objętego projektami przebudowy - ograniczenie prędkości do 50 km/h na wlocie w projektowany odcinek drogi gminnej (znak B-33) Całośc zgodnie z projektem Stałej Organizacji Ruchu Szczegółowy zakres zamówienia zawiera: Projekt budowlany, Projekt czasowej organizacji ruchu, Projekt stałej organizacji ruchu, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, wymagania zawarte w siwz, natomiast przedmiar robót jest elementem pomocniczym. Przedmiary robót stanowią dokumenty pomocnicze do wyceny zadania. Załączniki do SIWZ:Projekt budowlany,Projekt czasowej organizacji ruchu,Projekt stałej organizacji ruchu, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót,Przedmiar robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Przebudowa drogi gminnej nr 150102C w miejscowości Niszczewice gm.Złotniki Kujawskie etap III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.2. Zadanie 2 - Przebudowa drogi gminnej nr 150102C w miejscowości Niszczewice gm.Złotniki Kujawskie etap III Przebudowa drogi objęta tym postępowaniem etap III obejmuje odcinek od km 0+425,00 do km 1+220,10.Jezdnia o szerokości 5,0 m z obustronnymi poboczami szer.0,75 m oraz prawostronnym rowem odparowującym i odwadniającym. 2.2.1. Nawierzchnia bitumiczna jezdni o konstrukcji: - 4 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego, - 4 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego, - 20 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mech. 0/31,5 - 15 cm - warstwa odcinająca z piasku lub pospółki 2.2.2. Zjazdy konstrukcja zjazdu bitumicznego: - 4 cm- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego, -20 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mech. 0/31,5, - 15 cm - warstwa odcinająca z piasku lub pospółki. 2.2.3.Pobocza obustronne pobocza szerokości 0,75 m o spadkach poprzecznych 8% za wyjątkiem łuku poziomego w km0+662,24÷0+702,04 w którym zaprojektowano wykonanie po stronie zewnętrznej poboczy o spadku 5% w kierunku jezdni oraz po stronie wewnętrznej łuku spadek pobocza 8% w kierunku rowu. 2.2.4.Odwodnienie:- odwodnienie drogi powierzchniowe, za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych do projektowanych rowów przydrożnych ze skarpami o spadkach 1:1,5. Rowy na odcinku realizowanym tj. od km 0+425,00 ÷0+702,04 będą miały charakter bezodpływowy na pozostałym odcinku rowy będą miały charakter odpływowy.Na odcinkach rowów odpływowych pod zjazdami należy wykonać przepusty z rur PEHD O 40 cm z umocnieniem wlotu i wylotu przepustu narzutem kamiennym gr. 15 cm na podkładzie z chudego betonu gr.10 cm. 2.2.5. Roboty ziemne:- wykonanie koryta pod konstrukcję jezdni, skrzyżowań i zjazdów, - roboty związane z wykonaniem rowów i przepustów,- uzupełnienie poboczy,- usunięcie drzew i krzewów (uwaga: wycięte drzewa Wykonawca przekaże Zamawiającemu na teren działki w Mierzwinie). 2.2.5. Czasowa organizacja ruchu - oznakowanie zgodnie z Projektem Czasowej Organizacji Ruchu. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Projekt budowlany, Projekt wykonawczy, Projekt czasowej organizacji ruchu, Projekt stałej organizacji ruchu, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,wymagania zawarte w siwz,natomiast przedmiar robót jest elementem pomocniczym.Przedmiary robót stanowią dokumenty pomocnicze do wyceny zadania. Załączniki do SIWZ:Projekt budowlany,Projekt wykonawczy,Projekt czasowej organizacji ruchu, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót,Przedmiar robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 2.3. Zadanie 3 - Przebudowa ulicy Podgórnej w miejscowości Tuczno gm.Złotniki Kujawskie jezdnia km 0+000,00 do km 0+215,80.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje budowę jezdni szerokości 5,0 m. o dł. 215,80 m oraz chodnik przyjezdniowy lewostronny w zakresie: 1) Jezdnia:wykonanie nawierzchni ulicy Podgórnej w następującej konstrukcji: nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej,- w-wa górna podbudowy grubość 8 cm z tłucznia łamanego 16/31,5 mm z kamienia wapiennego,- warstwa dolna podbudowy grubość 23 cm z tłucznia łamanego 31,5/63 mm z kamienia wapiennego,- warstwa odsączająca z piasku grubość 20 cm,- wymiana gruntu po kanalizacji sanitarnej.Spadek dwustronny przekroju ulicznego poprzecznego i 2%. 3) Wjazdy bramowe: - Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm na podsypce cem-piaskowej, - podbudowa zasadnicza z chudego betonu cementowego B 10, grubość podbudowy 12 cm, - warstwa odsączająca z piasku grubości 20 cm, - zwiększa się ilość wjazdów /dodatkowy wjazd do działki nr 218, 219, 222 i 224/ powierzchnia została ujęta w przedmiarze robót. 4) Chodnik jednostronny: - kostka brukowa gr. 6 cm, - podsypka piaskowa grub. 4 cm - w-wa odsączająca z piasku grub. 10 cm Spadki chodnika w sposób spełniający wymogi osób niepełnosprawnych. 5) Odprowadzenie wód opadowych powierzchniowo do rowu przydrożnego chłonnego,w miejscu włączenia ulicy Podgórnej do drogi powiatowej przewidziany jest przepust z rur betonowych 40 cm na włączeniu przewiduje się po 2 studzienki ściekowe z wpustem i osadnikiem oraz studnię rewizyjna z kręgów d1000 mm włączoną do przepustu kanałem PCV250 mm. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Projekt budowlany, Projekt techniczny,Projekt czasowej organizacji ruchu, Projekt stałej organizacji ruchu,wymagania zawarte w siwz, natomiast przedmiar robót jest elementem pomocniczym. Przedmiary robót stanowią dokumenty pomocnicze do wyceny zadania. Załączniki do SIWZ:Projekt budowlany,Projekt techniczny,Projekt czasowej organizacji ruchu, Projekt stałej organizacji ruchu, Przedmiar robót..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.