Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-09
Radecznica: Zakup produktów owocowo-warzywnych, olejów i tłuszczy, produktów przemiału ziarna oraz różnych produktów spożywczych
Numer ogłoszenia: 6554 - 2008; data zamieszczenia: 09.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Psychiatryczny w Radecznicy, ul. Klasztorna 4, 22-463 Radecznica, woj. lubelskie, tel. 0...84 6818002, fax 0...84 6818792.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spwszp.radecznica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup produktów owocowo-warzywnych, olejów i tłuszczy, produktów przemiału ziarna oraz różnych produktów spożywczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup produktów owocowo-warzywnych, olejów i tłuszczy, produktów przemiału ziarna oraz różnych produktów spożywczych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Radecznicy, 22-463 Radecznica, ul. Klasztorna 4, w asortymencie i ilościach podanych w Załączniku Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze Kod CPV wg słownika 2008: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze Oryginalny kod CPV: 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty Kod CPV wg słownika 2008: 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty Oryginalny kod CPV: 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne Kod CPV wg słownika 2008: 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne Oryginalny kod CPV: 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych Kod CPV wg słownika 2008: 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymienionych w ust. 1 na podstawie żądanych w pkt. VI dokumentów i oświadczeń, wg formuły (spełnia - nie spełnia). Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień Publicznych oraz dokona odrzucenia ofert zgodnie z art. 89 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3. W sytuacji, o której mowa w ust. 2 Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w ust. 2 zostanie wybrana Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: każdy z wykonawców musi spełniać warunek, o którym mowa w ust. 1 ppkt. 1, ppkt. 2 i ppkt. 4, warunek o którym mowa w ust.1 ppkt. 3 wykonawcy mogą spełniać wspólnie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 pkt.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 3, 3) oświadczenia Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 4, 4) oświadczenie Wykonawcy, którą część zamówienia powierzy podwykonawcom - Załącznik Nr 5 5) pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. 2. Dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (każda strona) przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 1, pkt. 1, 2 oraz 3 lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w ust. 1, pkt. 1, 2 oraz 3 zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. 4. Zamawiający może także, w wyznaczonym przez siebie terminie wezwać Wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1, pkt. 1 składa dokument , wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6. Zasady składania dokumentacji przez podmioty występujące wspólnie: 1) podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 2) Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w ust. 1, pkt. 1 i 3 powinny być złożone przez każdy podmiot. 7. W przypadku załączenia do ofert innych dokumentów niż wymagane przez Zamawiającego, dokumenty takie nie będą oceniane przez Zamawiającego i nie będą miały wpływu na wybór najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spwszp.radecznica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Psychiatryczny w Radecznicy ul. Klasztorna 4, 22-463 Radecznica.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2008 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Psychiatryczny w Radecznicy ul. Klasztorna 4, 22-463 Radecznica.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr I - Margaryny i oleje.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.40.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr II- Kawa, herbata.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr III- Przetwory owocowo-warzywne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1, 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr IV- Koncentraty spożywcze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr V- Przyprawy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie Nr VI- Przetwory zbożowe (kasze).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.60.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie Nr VII- Przetwory zbożowe (mąki).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.60.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie Nr VIII- Przetwory zbożowe (makarony).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie Nr IX- Cukier.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 w Głownie - 2025"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 w Głownie na 2025 rok
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 9 w Bytomiu
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W WARLUBIU W 2025 ROKU
- Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Legnicy w 2025 r.
- "Zakup i dostawa warzyw, kiszonek i owoców do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Marynarki Wojennej RP w Świnoujściu"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.