Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-24
Środa Śląska: Termomodernizacja obiektu- etap I- WYMIANA OKIEN I DRZWI W BUDYNKU SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO -
Numer ogłoszenia: 65567 - 2010; data zamieszczenia: 24.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Średzki , ul. Wrocławska 2, 55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3175646(7), faks 0-71 3175649.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.sredzki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja obiektu- etap I- WYMIANA OKIEN I DRZWI W BUDYNKU SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO -.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi robota budowlana polegająca na wymianie okien i drzwi w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Środzie Śląskiej. Jest to I etap termomodernizacji obiektu w ramach projektu pn.Modernizacja (przebudowa) Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Środzie Śląskiej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ: projekt budowlany, STWiOR. Zamawiający załącza także przedmiar robót jako dokument pomocniczy przy ustaleniu ceny. 3. Wykonawca ustala i oferuję cenę, która obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją tego zamówienia Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: - organizację, zabezpieczenie i zagospodarowanie terenu budowy, - po zakończeniu robót doprowadzenie placu budowy do należytego stanu i porządku. 4.Inwestor nie będzie wskazywał miejsca wywozu i składowania gruzu, wykonawca we własnym zakresie zagospodaruje gruz i odpady zgodnie z obowiązującymi przepisami i skalkuluje koszty. 5.Oferent (przyszły wykonawca) musi uwzględnić fakt, iż remont będzie prowadzony w obiekcie o szczególnym przeznaczeniu (Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w którym przebywają dzieci upośledzone umysłowo i/lub fizycznie w różnym stopniu upośledzenia), w którym wychowankowie przebywają w sposób ciągły, również w okresie letnim i w związku z powyższym należy uwzględnić ten fakt przy kalkulacji zabezpieczenia miejsca prowadzenia robót i miejsca składowania materiałów i maszyn. 6.Oferta powinna zawierać wszystkie koszty niezbędne (które można przewidzieć) do należytego wykonania przedmiotu zadania nawet jeżeli nie zostały one uwzględnione w przedmiarze robót jak np. wykonanie obróbek tynkarskich po osadzeniu okien wraz z zagruntowaniem emulsją, gdyż przedmiar jest dokumentem pomocniczym, który ma pomóc przy kalkulacji a ponadto ceny jednostkowe materiałów i sprzętu zawartych w kosztorysie będą stanowić podstawę do wyceny ewentualnego zamówienia dodatkowego. 7.W celu sprawnej organizacji robót i sprawnego funkcjonowaniu placówki wykonawca będzie zobowiązany do etapowania robót i uzgadniania na piśmie z dyrekcją placówki poszczególnych etapów robót . Uzgodnienie to ma nastąpić co najmniej na pięć dni roboczych przed planowanym przystąpieniem do kolejnego etapu (w celu zachowania ciągłości prac należy następne etapy uzgadniać w trakcie realizacji bieżącego etapu). Przez jeden etap rozumie się wymianę w jednym czasie okien w maksymalnie 3 (trzech) pomieszczeniach w ciągu jednej doby o ile dyrekcja nie zezwoli w poszczególnych przypadkach na zwiększenie frontu prac..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.07.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 6.433,31 PLN (słownie: sześć tysięcy czterysta trzydzieści trzy złote 31/100).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. oświadczenie o spełnieniu warunków z art.22 ust.1 ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. oświadczenie o spełnieniu warunków z art.22 ust.1 ustawy Pzp, 2.2. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone , z tym, że wykażą przynajmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i zbliżona zakresem jak robota stanowiąca przedmiot zamówienia .
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. oświadczenie o spełnieniu warunków z art.22 ust.1 ustawy Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. oświadczenie o spełnieniu warunków z art.22 ust.1 ustawy Pzp 2. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami n.t. ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego dla wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz musi zawierać: - kierownika budowy w specjalności ogólnobudowlanej , 3 oświadczenie , że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia , jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. oświadczenie o spełnieniu warunków z art.22 ust.1 ustawy Pzp 2. opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia .
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: 1. wypełniony druk oferty 2. oświadczenie o zapoznaniu się z placem budowy 3. zaakceptowany projekt umowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy jeżeli: - wystąpiła konieczność realizacji robót dodatkowych lub robót zamiennych skutkująca koniecznością wydłużenia terminu, - wystąpiły niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające terminową realizację zamówienia. b)zmiany w zakresie technologii: - w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych, które na etapie przygotowywania dokumentacji projektowej nie były możliwe do przewidzenia, - wynikające z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, które na etapie przygotowywania dokumentacji projektowej nie były możliwe do przewidzenia c)możliwość dokonania zmiany osób , wyznaczonych przez Wykonawcę do wykonania zamówienia, w przypadku: - choroby lub innych zdarzeń losowych, - niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy, - jeżeli zmiana tych osób stanie się konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od Wykonawcy, - Zamawiający może żądać od Wykonawcy zmiany osób, jeżeli uzna, że nie wykonują należycie swoich obowiązków wynikających z umowy . W przypadku zmiany osób, nowe osoby powołane do pełnienia wyznaczonych obowiązków muszą spełniać wymagania określone w SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: powiat.sredzki.slaski.sisco.info (zakl.przetargi)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: j/w.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2010 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego: Starostwo Powiatowe ul.Wroclawska 2, 55-300 Środa Ślaska Ip. pok.40 - sekretariat-.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn.Modernizacja (przebudowa) Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Środzie Śląskiej współfinansowany jest przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wsparcie schroniska dla bezdomnych zwierząt
- "Remont pomieszczeń budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Hrubieszowie w celu podniesienia gotowości operacyjno-bojowej jednostki."
- "Utworzenie 16 nowych miejsc opieki w ramach programu Maluch+ 2022-2029 w Gminnym Żłobku w Oporowie - Oporów 57a, 99-322 Oporów"
- Przebudowa w celu dostosowania do aktualnych warunków ochrony przeciwpożarowej budynku B Zespołu Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego w Raciborzu - Etap 1
- Modernizacja bloku sportowego w Zespole Szkolno Przedszkolnym w Tykocinie.
- Adaptacja pomieszczeń na potrzeby kompleksu zabiegowego Oddziału Urologicznego Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach w ramach w ramach projektu pn. LeanHealthcare
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.