To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-03-09
Katowice: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWE ZESTAWÓW DO POBIERANIA KRWI W SYSTEMIE ZAMKNIETYM WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA DO ZAUTOMATYZOWANEGO SYSTEMU ODCZYTU OB. ORAZ DOSTAWĘ DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO DLA POTRZEB CENTRALNEGO LABORATORIUM ANALITYCZNEGO
W KATOWICACH -SPRAWA NR 3/D/2009
Numer ogłoszenia: 65574 - 2010; data zamieszczenia: 09.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 24724 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia", ul. PCK 1, 40-057 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 251 64 35, faks 032 250 37 69.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWE ZESTAWÓW DO POBIERANIA KRWI W SYSTEMIE ZAMKNIETYM WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA DO ZAUTOMATYZOWANEGO SYSTEMU ODCZYTU OB. ORAZ DOSTAWĘ DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO DLA POTRZEB CENTRALNEGO LABORATORIUM ANALITYCZNEGO W KATOWICACH -SPRAWA NR 3/D/2009.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów do pobierania krwi w systemie zamkniętym wraz z dzierżawą analizatora do zautomatyzowanego systemu odczytu OB. oraz dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Centralnego Laboratorium Analitycznego SPZLA w Katowicach. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa się w formularzach asortymentowo cenowych stanowiących Załącznik nr 1 do siwz, który zawiera 5 Pakietów. 3.Oznaczenie wg CPV: 26.15.23.39-3, 33.14.13.00-3..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.39-3, 33.14.14.30-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: PAKIET 1 DOSTAWA ZESTAWÓW DO POBIERANIA KRWI W SYSTEMIE ZAMKNIĘTYM WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA DO ZAUTOMATYZOWANEGO SYSTEMU ODCZYTU OB
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ECLIPSE Sp. z o. o. Spółka Komandytowa, ul. Olszańska 5, 31-513 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 58130,00
Oferta z najniższą ceną: 58130,00 / Oferta z najwyższą ceną: 58130,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: PAKIET 2 DROBNY SPRZĘT LABORATORYJNY
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDAN Andrzej Hędrzak, ul. Grodowa 1, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19074,00
Oferta z najniższą ceną: 19074,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23089,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: PAKIET 3 - PROBÓWKI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Zaopatrzenia Medycznego i Weterynaryjnego CENTROWET-CEZAL Sp. z o.o, ul. Dąbrowskiego 133/135, 60-543 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2164,77
Oferta z najniższą ceną: 2164,77 / Oferta z najwyższą ceną: 2330,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: PAKIET 4- KOŃCÓWKI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDAN Andrzej Hędrzak, ul. Grodowa 1, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 250,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 254,00
Oferta z najniższą ceną: 254,00 / Oferta z najwyższą ceną: 515,60
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: PAKIET 5- WYMAZÓWKI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PROFILAB S.C, ul. Bohaterów Września 9, 02-389 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2550,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2870,00
Oferta z najniższą ceną: 2870,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4416,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Przeglądy okresowe oraz serwisy klimatyzacji w samochodach służbowych GDDKiA Oddział w Katowicach
- Świadczenie usługi pralniczej dla OSK w Katowicach
- "Wynajem i serwis odzieży do pomieszczeń typu "cleanroom"
- Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach
- "Modernizacja miejskiego placu zabaw przy MDK Koszutka filia Dąb w Katowicach"
- Usługi przeglądów technicznych aparatury medycznej
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- NZ.261.22.2025. Sukcesywne dostawy specjalistycznego asortymentu stosowanego w chirurgii ogólnej
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego oraz wielorazowego użytku
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego z podziałem na pakiety
- Sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 wyrobów medycznych, środków biobójczych-12 części
- Produkty lecznicze: 420 085 euro, odczynniki: 56 835 euro, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne: 22 240 euro, cement: 14 426 euro.
- produkty lecznicze: 681 669.42 EURO, odczynniki: 104642.30 EURO, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 46628.69 EURO, cementy 24176.57 EURO.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.