eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzarnaWykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej kanalizacji sanitarnej realizowanej w ramach zadaniaUregulowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Czarna w miejscowo-ściachCzarna, Krzemienica, Pogwizdów, Wola Mała - Budowa sieci kanalizacyjne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-09

Czarna: Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej kanalizacji sanitarnej realizowanej w ramach zadania: Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Czarna w miejscowo-ściach: Czarna, Krzemienica, Pogwizdów, Wola Mała - Budowa sieci kanalizacyjnej w Czarnej PP1, PP2 , w Pogwizdowie i w Krzemienicy PK1
Numer ogłoszenia: 65578 - 2010; data zamieszczenia: 09.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czarna , Czarna 260, 37-125 Czarna, woj. podkarpackie, tel. 017 2262324, 017 2262606, faks 017 2262324 w. 232.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.gminaczarna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej kanalizacji sanitarnej realizowanej w ramach zadania: Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Czarna w miejscowo-ściach: Czarna, Krzemienica, Pogwizdów, Wola Mała - Budowa sieci kanalizacyjnej w Czarnej PP1, PP2 , w Pogwizdowie i w Krzemienicy PK1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej dla zadania pn.: Uregulowanie gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Czarna w miejscowościach: Czarna, Krzemienica, Pogwizdów, Wola Mała - Budowa sieci kana-lizacyjnej w Czarnej zlewnie PP1, PP2 , w Pogwizdowie i w Krzemienicy zlewnia PK1 Zakres prac obejmuje inwentaryzacje sieci o następujących parametrach: Sieć kanalizacyjna w Czarnej PP1, PP2: Lp. Opis j.m. Ilość 1. Rurociągi grawitacyjne Dn 160, 200 3091 m 2. Studzienki rewizyjne PVC Dn 425, włazowe Dn 1000, Dn 625 - 99szt 3. Rurociąg tłoczny z rur polietylenowych PE 100 Dn 110, Dn 90 - 861m 4. Przepompownie ścieków PP-1, PP-2 - 2kpl 5. Przyłącza domowe z rur PVC klasy N 160x4,0 - 27sztuk, 295m 6. Przyłącza energetyczne do przepompowni YAKY - 55mb Sieć kanalizacyjna w Pogwizdowie: Lp. Opis j.m. Ilość Rurociągi grawitacyjne Dn 160, Dn 200 - 1197m Rurociąg tłoczny z o90/5,4 mm z rur PE100, SDR17, PN 10 - 103m Studzienki z tworzyw sztucznych WAWIN o 200 mm z rurą trzonową o 400 mm - 41szt Przepompownia ścieków - 2kpl Przyłącza energetyczne do przepompowni YAKY - 142mb Sieć kanalizacyjna w Krzemienicy PK1: Lp. Opis j.m. Ilość Rurociągi grawitacyjne Dn 160 - 554m Studzienki rewizyjne Dn 425, Dn1000 - 23szt Rurociąg tłoczny z rur polietylenowych PE 100 Dn 110x10.0 mm - 161,5 m Odprowadzenie ścieków ze studni rozprężnej z rur PCV klasy N 160x4,0 - 19m Przepompownia ścieków PK-1 z kablem zasilającym YAKY L=3,0m - 1 kpl III PRZYKANALIKI Przyłącza domowe z rur PVC klasy N 160x4,0 - sztuk 5, 77m Wymagany zakres i forma inwentaryzacji powykonawczej. Wykonawca jest zobowiązany sporządzić inwentaryzację w 2-ch egz. dla zamawiają-cego, oraz po jednym egzemplarzu dla dysponentów sieci, z którymi występują kolizje, w miejscu ich występowania na mapie numerycznej w skali 1:1000 z zaznaczeniem sieci kanalizacyjnej kolorem brązowym oraz naniesieniem rzędnych studzienek, rzędnych rur osłonowych, sporządzić wykazy poszczególnych średnic sieci z podaniem ich długo-ści oraz wykaz przyłączonych budynków.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przedmiot działalności wykonawcy musi obejmować świadczenie usług w zakres których wchodzą usługi objęte przedmiotem zamówienia. Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca składa aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu podobnych zamówień; tj.: wykonali co najmniej 4 zamówienia, których przedmiotem było wykonanie inwentary-zacji kanalizacji sanitarnej w ciągi ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, o zakresie rze-czowym nie mniejsze niż 6 km każda, Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie załączonych do oferty nastę-pujących dokumentów: wykazu wykonanych robót za ostatnie 3 lata a jeżeli okres prowadze-nia działalności jest krótszy w tym okresie (wg załączonego do siwz wzoru), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdza-jącego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (referencje zamawiają-cych). Referencje nie posiadające w/w zapisów nie spełnią tego warunku udziału w postępo-waniu przetargowym.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • złożenie oświadczenia w trybie art. 22 ust.1.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - dysponują dwoma zespołami pomiarowymi dwuosobowymi, które będą realizować zamówienie (4-ch pracowników), każdy z nich musi posiadać uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie geodezyjne pomiary sytuacyjno - wysoko-ściowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne oraz minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe od daty uzyskania uprawnień. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podsta-wie załączonych do ofert następujących dokumentów: - świadectwa o nadaniu uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii; - wykazu pracowników sporządzonego wg. wzoru załączonego do niniejszej siwz, uwzględ-niającego wymagane kwalifikacje pracowników i doświadczenie zawodowe; W przypadku niedostarczenia powyższych dokumentów zawierających wyszczegól-nione informacje Zamawiający uzna, że w/w warunek udziału w postępowaniu przetargowym nie został spełniony. W przypadku braku własnej kadry pracowniczej spełniającej ww wymagania dopusz-cza się złożenie pisemnego zobowiązania innych podmiotów gospodarczych do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • złożenie oświadczenia w trybie art. 22 ust.1.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    5. Wykaz wykonanych usług, odpowiadających rodzajem niniejszemu zamówieniu, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający warunkom określonych pkt VIII ppkt 8.1 lit a) niniejszej siwz, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykony-wane należycie. 6. Referencje do powyższego wykazu zawierające następujące dane: datę realizacji zamówienia, wartość zrealizowanych usług, przedmiot i miejsce realizacji zamówienia, odbiorców oraz stwierdzenia dotyczące terminowości i jakości wykonanych usług, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 3. Oświadczenie w trybie art. 26 ust.2b - złożyć tylko w przypadku zaistnienia okoliczności o których mowa w art. 26 ust. 2b. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Dokumenty stwierdzające kwalifikacje zawodowe pracowników: a) świadectwo nadania uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii, 8. Wykaz osób lub podmiotów, którzy będą realizować zamówienie zgodnie z załączonym do siwz wzorem z podaniem stażu pracy dokumentującym 3-letnie doświadczenie przy realizacji usług zgodnych z przedmiotem zamówienia. W przypadku braku własnej kadry pracowniczej spełniającej wymagania określone w pkt VIII ppkt 8.1 lit b) dopuszcza się złożenie pisemnego zobowiązania innych podmiotów gospodarczych do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. W przypadku wyboru oferty zawierającej pisemne zobowiązanie innych podmiotów gospodarczych do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia stosownej umowy z tym podmiotem o udostępnieniu pracowników.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

5. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następnych okolicznościach: 5.1. wydłużenie terminu wykonania zamówienia o czas równoważny czasowi wystąpienia okoliczności wyszczególnionych poniżej: a) nie zakończenia przez wykonawcę sieci robót budowlanych w terminie do 30.06.2010 (dotyczy zlewni PP1, PP2 w Czarnej) oraz w terminie do 30.10.2010 (dotyczy zlewni PK1 w Krzemienicy oraz sieci kan. w Pogwizdowie) b) wystąpienia anomali pogodowych utrzymujących się przez okres dłuższy niż 7 dni. c) konieczności dokonania zamian w dokumentacji projektowej; 5.2. W przypadku zmiany obowiązujących przepisów w trakcie związania umową w zakresie mającym wpływ na przedmiot zamówienia. 5.3. W przypadku zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaczarna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 3. Specyfikację istotnych warunków zamówienia publicznego można uzyskać: - w Urzędzie Gminy w Czarnej, 37-125 Czarna 260, tel. 17 2262606, pok. nr l - opłata30zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Czarnej Czarna 260 37-125 Czarna Sekretariat, pokój nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach programu: Pod-stawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej. Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.