eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lidzbark Warmińskiprzeprowadzenie grupowego szkolenia zawodowego o kierunkuSpawacz dla 9 osób w ramach projektu pt.Inwestuj w siebie Poddziałanie 6.1.1 PO KL

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-24

Lidzbark Warmiński: przeprowadzenie grupowego szkolenia zawodowego o kierunku: Spawacz dla 9 osób w ramach projektu pt.: Inwestuj w siebie Poddziałanie 6.1.1 PO KL
Numer ogłoszenia: 65580 - 2015; data zamieszczenia: 24.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim , ul. Dębowa 8, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7673339, 7673566, faks 089 7673566.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: pup.lidzbark.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przeprowadzenie grupowego szkolenia zawodowego o kierunku: Spawacz dla 9 osób w ramach projektu pt.: Inwestuj w siebie Poddziałanie 6.1.1 PO KL.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia grupowego o kierunku: Spawacz metodami TIG i MAG dla 9 osób bezrobotnych. 2. Szkolenie grupowe będzie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI. Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy, projekt pt. Inwestuj w siebie. 3. Głównym celem szkolenia grupowego jest wyposażenie uczestników w wiedzę i umiejętności niezbędne do pracy na stanowisku spawacza..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawca musi dołączyć do oferty: 1. oświadczenie dotyczące spełniania warunku udziału w postępowaniu (załącznik nr 2). 2. oświadczenie dotyczące posiadania wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (załącznik nr 2a). 3. dokument potwierdzający posiadanie Atestu Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach lub inny równorzędny. Jeżeli Wykonawca dołączy do oferty ww. dokumenty - spełni warunek.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawca musi dołączyć do oferty: 1. oświadczenie dotyczące spełniania warunku udziału w postępowaniu (załącznik nr 2). 2. wykaz zrealizowanych szkoleń (załącznik nr 2b). Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - przeszkolił co najmniej 9 osób na szkoleniu tematycznie zgodnym z przedmiotem zamówienia. 3. dokumenty (referencje) potwierdzające należyte przeprowadzenie wszystkich szkoleń wskazanych w załączniku nr 2b. Jeżeli Wykonawca dołączy do oferty ww. dokumenty - spełni warunek.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawca musi dołączyć do oferty: 1. oświadczenie dotyczące spełniania warunku udziału w postępowaniu (załącznik nr 2). 2. wykaz trenerów zaangażowanych w realizację przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2c). Kadra zaangażowana w realizację szkolenia musi posiadać łącznie co najmniej: a. minimum wykształcenie zasadnicze zawodowe, b. doświadczenie jako trener w prowadzeniu co najmniej trzech szkoleń zgodnych z kierunkiem szkolenia lub co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe zgodne z tematyką szkolenia, na które składana jest oferta. Wykonawca zapewni trenerów zaangażowanych w realizację zamówienia posiadających odpowiednie uprawnienia. Jeżeli Wykonawca dołączy do oferty ww. dokumenty - spełni warunek.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawca musi dołączyć do oferty: 1. oświadczenie dotyczące spełniania warunku udziału w postępowaniu (załącznik nr 2). 2. wykaz trenerów zaangażowanych w realizację przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2c). Kadra zaangażowana w realizację szkolenia musi posiadać łącznie co najmniej: a. minimum wykształcenie zasadnicze zawodowe, b. doświadczenie jako trener w prowadzeniu co najmniej trzech szkoleń zgodnych z kierunkiem szkolenia lub co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe zgodne z tematyką szkolenia, na które składana jest oferta. Wykonawca zapewni trenerów zaangażowanych w realizację zamówienia posiadających odpowiednie uprawnienia. Jeżeli Wykonawca dołączy do oferty ww. dokumenty - spełni warunek.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawca musi dołączyć do oferty: 1. oświadczenie dotyczące spełniania warunku udziału w postępowaniu (załącznik nr 2). Jeżeli Wykonawca dołączy do oferty ww. dokument - spełni warunek.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Doświadczenie instytucji szkoleniowej - 20
  • 3 - Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry - 20
  • 4 - Certyfikaty jakości usług - 5
  • 5 - Prowadzenie analiz skuteczności i efektywności - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Planowany termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w przypadkach: 1. przedłużenia rozstrzygnięcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 2. losowych zdarzeń nieprzewidzianych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, po wyrażeniu zgody przez każdą ze stron postępowania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pup.lidzbark.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim ul.Dębowa 8, 11-100 Lidzbark Warmiński, kancelaria (pok. 22).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim ul.Dębowa 8, 11-100 Lidzbark Warmiński, kancelaria (pok. 22).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt/program będzie współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI. Rynek Pracy otwarty dla wszystkich, Poddziałanie 6.1.1. Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy, projekt pt. Inwestuj w siebie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.