eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ozimek › Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dotyczących indywidualizacji nauczania uczniów i uczennic w klasach I-III szkół podstawowych na terenie Gminy Ozimek w ramach projektuIndywidualizacja szansą na lepszy start.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-18

Ozimek: Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dotyczących indywidualizacji nauczania uczniów i uczennic w klasach I-III szkół podstawowych na terenie Gminy Ozimek w ramach projektu: Indywidualizacja szansą na lepszy start.
Numer ogłoszenia: 65626 - 2013; data zamieszczenia: 18.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 10639 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Ozimka, ul. Ks. J. Dzierżona 4B, 46-040 Ozimek, woj. opolskie, tel. 77 46 22 869, faks 77 46 22 811.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dotyczących indywidualizacji nauczania uczniów i uczennic w klasach I-III szkół podstawowych na terenie Gminy Ozimek w ramach projektu: Indywidualizacja szansą na lepszy start..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dotyczących indywidualizacji nauczania uczniów i uczennic w klasach I - III szkół podstawowych na terenie Gminy Ozimek w ramach projektu: Indywidualizacja szansą na lepszy start. 2. Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 3. Celem projektu jest wsparcie indywidualnego rozwoju uczniów i uczennic klas I - III szkół podstawowych Gminy Ozimek dostosowanych do ich zdiagnozowanych potrzeb w okresie realizacji projektu poprzez indywidualizację nauczania. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Miejsce: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 w Ozimku. Część 1: zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, II semestr 2012/2013, I grupa - 7 osób - 30 godzin; Część 2: zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, II semestr 2012/2013, I grupa - 5 osób - 30 godzin; Miejsce: Szkoła Podstawowa w Krasiejowie. Część 3: zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, II semestr 2012/2013; I grupa - 3 osoby - 30 godzin; Część 4: zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, II semestr 2012/2013, I grupa - 4 osoby - 30 godzin; Miejsce: Szkoła Podstawowa nr 2 w Ozimku. Część 5: zajęcia dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, II semestr 2012/2013, I grupa - 6 osób - 15 godzin; Część 6: zajęcia dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, II semestr 2012/2013, I grupa - 6 osób - 15 godzin; Miejsce: Publiczna Szkoła Podstawowa w Szczedrzyku. Część 7: zajęcia dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, II semestr 2012/2013, I grupa - 2 osoby - 30 godzin; Miejsce: Publiczna Szkoła Podstawowa w Dylakach. Część 8: zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, II semestr 2012/2013, I grupa - 3 osoby - 30 godzin; Miejsce: Szkoła Podstawowa w Antoniowie. Część 9: zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, II semestr 2012/2013, I grupa - 4 osoby - 15 godzin; Część 10: zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, II semestr 2012/2013, I grupa - 4 osoby - 15 godzin; Miejsce: Publiczna Szkoła Podstawowa w Grodźcu. Część 11: zajęcia dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji dla 2 osób - 30 godzin. 5. W ramach prowadzenia zajęć, o których mowa w pkt. 1 Wykonawca zobowiązany jest również do: 1) współpracy z dyrektorem szkoły podstawowej oraz koordynatorem projektu, 2) przygotowania w formie pisemnej w terminie 2 dni od daty zawarcia umowy programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych(zajęcia prowadzone mogą być wyłącznie w czasie wolnym od lekcji obowiązkowych z wyłączeniem ferii i dni świątecznych), obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu Indywidualizacja szansą na lepszy start dla określonego typu zajęć i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły, a następnie koordynatorowi projektu, 3) realizacji zajęć zgodnie z opracowanym programem zaakceptowanym przez dyrektora szkoły i koordynatora projektu, 4) przekazywania konspektu zajęć koordynatorowi projektu, 5) realizacji zajęć zgodnie z celem głównym i celami szczegółowymi projektu, 6) przestrzegania obowiązków, zaleceń i terminów wynikających z realizacji umowy; opieka nad uczniami podczas zajęć, dbanie o bezpieczeństwo uczniów, 7) wspomagania promocji i ewaluacji projektu- w szczególności informowania o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpracy z dyrektorem szkoły i koordynatorem projektu w mierzeniu postępu uczniów w zakresie rezultatów projektu, 8) dbałości o stan pomieszczeń, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu, 9) zwiększenia motywacji do nauki przez uczniów uczestniczących w projekcie, 10) bieżącego monitorowania efektów zajęć i raportowanie o stanie realizacji zajęć, 11) umożliwienia uczestnictwa rodziców w zajęciach, informowania rodziców o postępach dziecka, ankietowania rodziców w trakcie trwania projektu w celu analizy postępów dzieci (treść ankiety zostanie uzgodniona wcześniej z koordynatorem projektu), 12) wystawienia opinii dla każdego ucznia dwa razy w semestrze nt. stopnia zaspokojenia zdiagnozowanych indywidualnych potrzeb edukacyjnych uczniów, 13) rzetelnego prowadzenia dokumentacji z realizowanych zajęć - dzienników zajęć i innych wymaganych dokumentów ( listy obecności, karty czasu pracy, dokumentacji zdjęciowej) 14) przygotowania materiałów do przeprowadzenia zajęć we własnym zakresie, 15) stosowania we wszystkich materiałach logotypów Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zgodnie z księgą wizualizacji znajdującej się na stronie internetowej www.pokl.opole.pl, 16) informowanie na bieżąco koordynatora projektu lub asystenta koordynatora projektu o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, 17) informowania dyrektora szkoły o każdym przypadku uniemożliwiającym realizację zajęć zgodnie z harmonogramem, 18) przeniesienia na rzecz zleceniodawcy praw autorskich majątkowych do opracowanych materiałów, 19) oznaczenia sal, w których prowadzone są zajęcia logotypami Unii Europejskiej, 20) niezwłocznego udostępnienia dokumentacji z zakresu realizacji umowy na żądanie uprawnionemu przedstawicielowi Zamawiającego, dyrektorowi szkoły, organowi kontrolującemu, 21) zaspokojenia potrzeb chłopców i dziewcząt bez ograniczeń wynikających z płci - obowiązek uwzględniania w trakcie zajęć zasady równości szans w przekazywanych treściach, 22) udostępniania całej dokumentacji z zakresu realizacji umowy (np. prac uczniów wytworzonych w trakcie powadzonych zajęć) na żądanie uprawnionemu przedstawicielowi Zamawiającego, Dyrektorowi Szkoły, organowi kontrolującemu, 23) przestrzegania przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024), 24) Jednostce lekcyjnej (1 godz. lekcyjna) używanej w SIWZ odpowiada czasowo - 45 minut dla: zajęć dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, zajęć dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, 25) Jednostce lekcyjnej (1 godz. lekcyjna) używanej w SIWZ odpowiada czasowo - 60 minut dla: zajęć logopedycznych dla uczniów z zaburzeniami rozwoju mowy, 6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za: 1) bezpieczeństwo uczniów w czasie trwania zajęć, 2) jakość i terminowość prowadzonych zajęć, 3) szkody wyrządzone przez swoje działania lub zaniechania podczas wykonywania przedmiotu umowy, 4) wykorzystanie materiałów dydaktycznych zakupionych przez Zamawiającego, w ramach projektu zgodnie z ich przeznaczeniem oraz dbałość o ich należyty stan, 5) należyte utrzymanie stanu nieodpłatnie udostępnionych przed Dyrektora Szkoły pracowni/sali, w której będą prowadzone zajęcia oraz użyczonego do prowadzenia zajęć sprzętu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Renata Krzyżowska, ul. Sikorskiego 29/15, 46-040 Ozimek, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1463,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2085,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Renata Krzyżowska, ul. Sikorskiego 29/15, 46-040 Ozimek, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1463,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2085,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Anna Wierna, ul. Tartaczna 21, 46-040 Grodziec, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 731,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 900,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Aleksandra Cybińska, ul. Sikorskiego 2c/7, 46-040 Ozimek, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 731,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 900,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jolanta Dziumak, ul. Sikorskiego 37c/9, 46-040 Ozimek, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1463,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1800,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Barbara Kloc, ul. Mickiewicza 7/13, 46-040 Ozimek, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1463,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2085,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Anna Lakota, ul. Krótka 1, 46-040 Ozimek, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 731,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1042,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marzena Pikos, Plac Wolności 2c/15, 46-040 Ozimek, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 731,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1042,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dorota Mrozek, ul. Sportowa 4, 46-042 Szczedrzyk, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1463,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.