Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-10
Ostróda: Dostawa nowego samochodu specjalistycznego z urzadzeniem hakowym i HDS (urzadzenie dźwigowe - żuraw) dla Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 65632 - 2010; data zamieszczenia: 10.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Rudno Sp. z o.o. , ul. Stępowskiego 10, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 644 12 44, faks 089 648 41 82.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuokrudno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka komunalna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nowego samochodu specjalistycznego z urzadzeniem hakowym i HDS (urzadzenie dźwigowe - żuraw) dla Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: SAMOCHÓD SPECJALISTYCZNY Z URZĄDZENIEM HAKOWYM i HDS (urządzenie dźwigowe - żuraw). Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwuosiowego nowego samochodu zabudowanego urządzeniem hakowym i HDS. Dopuszcza się samochód wyprodukowany nie później aniżeli w 2008 roku. Przygotowany do rejestracji. ? CHARAKTERYSTYKA TECHNICZNA PODWOZIA Podwozie: -typ podwozia: dwuosiowy -silnik wysokoprężny o mocy max 150 KM wyposażony w przepływomierz paliwa -norma emisji spalin min. EURO 4 -regulowana kierownica (wysokość i pochylenie) -siatka ochronna przeciw owadom przed chłodnicą -hamulce tarczowe o dwóch niezależnych obwodach z ABS -hamulec ręczny na oś tylną sterowany mechanicznie -główny wyłącznik instalacji elektrycznej-akumulatorów -układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie -koła pojedyncze z przodu z osłonami, -z tyłu koła podwójne z plastikowymi błotnikami zaopatrzonymi w fartuchy przeciwbłotne -korek wlewu paliwa zamykany na klucz Zawieszenie z przodu: -Paraboliczne resory piórowe amortyzowane ze stabilizatorem. Zawieszenie tylne: - resory piórowe paraboliczne, wzmocnione amortyzowane ze stabilizatorem. Skrzynia biegów: -manualna -sześcio stopniowa + bieg wsteczny Przystawka odbioru mocy: -ze skrzyni biegów Tylny most: -z przełożeniem bezpośrednim -blokada mechanizmu różnicowego kół Kabina: -w tylniej ścianie kabiny szyba -fotel kierowcy z regulacją ustawienia -sygnalizator dźwiękowy dla biegu wstecznego -lusterka zewnętrzne i wewnętrzne, sterowane na ramionach -reflektory o regulowanym zasięgu -tachograf -pasy bezpieczeństwa -przednia pokrywa silnika unoszona -belka świetlna z napisem /ZUOK RUDNO/ -halogen - /szperacz/ z tyłu kabiny DANE URZĄDZENIA HAKOWEGO: -wysokość haka H=1200mm -nominalna moc załadunkowa 3 tony -masa własna urządzenia ok. 1020kg -środek rolki- koniec haka K=70mm -ciśnienie robocze - 15Mpa -maksymalna długość przewożonych kontenerów 3600mm -zbiornik oleju -ramie kontowe łamane -szerokie rolki zapewniające stabilność prowadzenia kontenera -uszczelnienia siłowników hydraulicznych -rozdzielacz hydrauliczny -blokada hydrauliczna -światła obrysowe URZĄDZENIE DŹWIGOWE-ŻURAW Podstawowe dane techniczne: -moment udźwigu, max.: -wysięg hydrauliczny: -min. wysięg/udźwig: -max wysięg/udźwig: 3,00 tm 4,70 m. 1,5 m.- 950 kg 4,50 m - 600 kg -zamontowana piąta funkcja rozdzielacza - otwieradło -zamontowany otwieracz pojemników typu /dzwon/ -zamontowany za kabiną podwozia samochodu ciężarowego -własny zbiornik oleju Wyposażenie dodatkowe : -koła zapasowe -gaśnica z atestem -apteczka -trójkąt ostrzegawczy z atestem -klin pod koła 2szt. -komplet kluczy -podnośnik hydrauliczny -kosz na siatkę -skrzynka narzędziowa -rejestracja urzędowa w UDT Wymagane dokumenty dostarczone wraz z samochodem w języku polskim: -deklarację zgodności dla urządzenia hakowego zgodnie z obowiązującymi przepisami -deklarację zgodności dla urządzenia dźwigowego zgodnie z obowiązującymi przepisami -książka pojazdu -książka gwarancyjna -świadectwo homologacji dla pojazdu kompletnego -instrukcja obsługi w języku polskim(pojazd + urządzenie hakowe + urządzenie dźwigowe) -katalog części zamiennych dla pojazdu, urządzenia hakowego i urządzenia dźwigowego -wykaz punktów serwisowych -wymagana homologacja Gwarancja i serwis: -gwarancja na kompletny pojazd-24 m-ce (bez ograniczenia przebiegu) -serwis gwarancyjny i pogwarancyjny -zaopatrzenie w części zamienne(pełny serwis) -w okresie gwarancji usunięcie usterek niezwłocznie lub auto zastępcze -czas przybycia serwisu 24 godziny od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.10 - Pojazdy do transportu odpadów 34.14.45.11 - Pojazdy do zbierania odpadów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku wskazanego w rozdziale XI ust.1 pkt.1 SIWZ wykonawca Składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z załącznikiem Nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku w rozdziale XI ust. 1 pkt. 2 SIWZ wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z załącznikiem Nr 2 do SIWZ oraz wykaz wykonania co najmniej 1 (słownie: jednej) dostawy podobnej co do przedmiotu dostawy oraz jej wielkości (wartości) wraz z dokumentem potwierdzającymi, iż dostawy te wykonane zostały w sposób należyty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
. W zakresie warunku w rozdziale XI ust. 1 pkt. 3 SIWZ wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z załącznikiem Nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
. W zakresie warunku w rozdziale XI ust. 1 pkt. 3 SIWZ wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z załącznikiem Nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku w rozdziale XI ust. 1 pkt. 4 SIWZ wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z załącznikiem Nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-wykaz wykonania co najmniej 1 (słownie: jednej) dostawy podobnej co do przedmiotu dostawy oraz jej wielkości (wartości) wraz z dokumentem potwierdzającymi, iż dostawy te wykonane zostały w sposób należyty, -wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 3 do SIWZ, -zaakceptowany przez parafowanie każdej ze stron projektu umowy - załącznik nr 4 do SIWZ, -Oświadczenie o gwarancji - załącznik nr 5 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuokrudno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamawiającego: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o. ul. Stępowskiego 10, 14-100 Ostróda w godz. od 7.00 do 15.00.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2010 godzina 08:30, miejsce: Biuro Zamawiającego: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o. ul. Stępowskiego 10, 14-100 Ostróda.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- Modernizacja kompleksu Orlik 2012 przy Liceum Ogólnokształcącym im. Jana Bażyńskiego w Ostródzie
- Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 153121N
- Sukcesywna dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów do badań w zakresie hematologii.
- Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową z zastosowaniem mikrokul oraz miejsc dla pojazdów osób niepełnosprawnych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie w roku 2025
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa nowego pojazdu do przewozu kontenerów wyposażonego w fabrycznie nowe urządzenie hakowe"
- Dostawa używanego pojazdu do odbioru segregowanych odpadów komunalnych dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie.
- "Dostawa nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka o DMC do 13 ton"
- Zakup samochodu typu hakowiec wraz z przyczepą w ramach leasingu operacyjnego
- ZAKUP I DOSTAWA W RAMACH LEASINGU OPERACYJNEGO FABRYCZNIE NOWEGO POJAZDU SPECJALISTYCZNEGO TYPU ŚMIECIARKA
- "Dostawę fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego typu śmieciarka - rok produkcji 2025"
więcej: Pojazdy do transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.