Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-05-07
Gorzów Wielkopolski: DOSTAWĘ SPECJALISTYCZNEGO WYPOSAŻENIA NA POTRZEBY LABORATORIUM ŚRODOWISKOWEGO PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ im. JAKUBA Z PARADYŻA W GORZOWIE WIELKOPOLSKIM
Numer ogłoszenia: 65637 - 2015; data zamieszczenia: 07.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim , ul. Teatralna 25, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 7216012, faks 95 7216012.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWĘ SPECJALISTYCZNEGO WYPOSAŻENIA NA POTRZEBY LABORATORIUM ŚRODOWISKOWEGO PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ im. JAKUBA Z PARADYŻA W GORZOWIE WIELKOPOLSKIM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznego wyposażenia na potrzeby Laboratorium Środowiskowego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim. Zadanie nr 1 - Dostawa i wyposażenie Laboratorium Inżynierii Materiałowej; Stanowisko badania parametrów powierzchni i kształtów - 1 kpl Stanowisko galwanizacji - 1 kpl Stanowisko badania struktury materiałów - 1 kpl Zadanie nr 2 - Dostawa i wyposażenie Laboratorium modelowania i nadzorowania procesów Kamera termowizyjna - 1 kpl. Zadanie nr 3 - Dostawa komputerów przenośnych - pozostałe niezbędne wyposażenie. Komputer przenośny KP1 10 szt. Komputer przenośny KP2 4 szt. Komputer przenośny KP3 3 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.40.00.00-9, 38.50.00.00-0, 38.54.00.00-2, 30.20.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.07.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: Zadanie nr 1 - Dostawa i wyposażenie Laboratorium Inżynierii Materiałowej - 4.000,00 zł Zadanie nr 2 - Dostawa i wyposażenie Laboratorium modelowania i nadzorowania procesów - 500,00 zł Zadanie nr 3 - Dostawa komputerów przenośnych - pozostałe niezbędne wyposażenie - 2.500,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie zadania nr 1: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje z należytą starannością co najmniej 1 dostawę z zakresu wyposażenia Laboratorium Inżynierii Materiałowej o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto. W zakresie zadania nr 2: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje z należytą starannością co najmniej 1 dostawę z zakresu wyposażenia Laboratorium Modelowania i Nadzorowania Procesów o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł brutto. W zakresie zadania nr 3: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje z należytą starannością co najmniej 1 dostawę z zakresu dostawy komputerów przenośnych o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 zł brutto. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego wykazu zrealizowanych dostaw. Wykonawca winien wykazać, iż powyższe warunki udziału w postępowaniu spełnia dla każdego zadania oddzielnie na które składa ofertę tzn. wykonawca dla wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia dla zadania nr 1, nie może posługiwać się doświadczeniem w wykonaniu dostaw dla zadania nr 2. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, winien wykazać spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia na wartość łączną tych części zamówienia, na które składa ofertę. W przypadku przedłożenia przez Wykonawcę tych samych dokumentów celem wykazania spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia dla kilku zadań Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru zaliczenia przedłożonych dowodów świadczących o spełnieniu warunku na rzecz jednego zadania.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
dowód wpłaty wadium, formularz cenowy,formularz ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - oferowany okres gwarancji - 20
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jakuba z Paradyża, 66-400 Gorzów Wielkopolski., ul. Teatralna 25, pok. nr 18.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jakuba z Paradyża, 66-400 Gorzów Wielkopolski., ul. Teatralna 25 Kancelaria Główna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja prowadzona jest w ramach realizacji projektu pt. Laboratorium Środowiskowe, który współfinansowany jest z Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013; Priorytetu IV: Rozwój i modernizacja infrastruktury społecznej, Działania 4.2: Rozwój i modernizacja infrastruktury edukacyjnej, Poddziałania 4.2.1: Rozwój i modernizacja regionalnej infrastruktury edukacyjnej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i wyposażenie Laboratorium Inżynierii Materiałowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i wyposażanie Laboratorium Inżynierii Materiałowej 1 kpl. Stanowisko badania parametrów powierzchni i kształtów 1kpl. - Przyrząd współrzędnościowy - 1 kpl - Mikroskop warsztatowy - 1 kpl. - Polerko-szlifierka stołowa - 1 szt. Stanowisko galwanizacji 1kpl. - Stanowisko do badania powłok galwanicznych - 1 szt. Stanowisko badania struktury materiałów 1kpl. - Mikroskop metalograficzny z kamerą - 1 kpl. - Kamera 3MP. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.40.00.00-9, 38.54.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.07.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. oferowany okres gwarancji - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i wyposażenie Laboratorium modelowania i nadzorowania procesów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i wyposażenie Laboratorium Modelowania i Nadzorowania Procesów Kamera termowizyjna 1kpl. Rozdzielczość det. 240 x 180 px Ilość detektorów 43200 Czułość termiczna <= 0,05 st. C Regulacja ostrości Ręczna Wielkość wyświetlacza 3,5 Kamera: Kamera cyfrowa wbudowana 3,1 Mpx z lampą LED, Zoom x 1-4, Stół laboratoryjny:Wymiary należy dostosować do oferowane przyrządu, Dostawa urządzenia (urządzenie, transport, montaż, uruchomienie, szkolenie), pod wskazanym przez zamawiającego adresem (Gorzów Wielkopolski, ul. Chopina 52 - teren uczelni). Szkolenie należy wykonać w miejscu instalacji urządzenia, przeszkolić minimum 3 użytkowników (po zakończeniu należy wystawić imienne certyfikaty ukończenia szkolenia z zakresu obsługi urządzenia). Stół laboratoryjny: Wymiary należy dostosować do oferowane przyrządu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.07.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. oferowany okres gwarancji - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa komputerów przenośnych - pozostałe niezbędne wyposażenie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputerów przenośnych - pozostałe niezbędne wyposażenie: Komputer przenośny KP 1 - 10 szt. Komputer przenośny KP 2 4 szt. Komputer przenośny KP 3 3 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. oferowany okres gwarancji - 20
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Usługa ochrony osób i mienia oraz konwój kasjerki z gotówką dla Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp.
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-3
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-5
- Zakup wraz z dostawą środków czystości, środków ochrony indywidulanej dla Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp.
- Dostawa, instalacja i uruchomienie aparatu OCT.
- Sukcesywna dostawa środków pomocniczych refundowanych dla Domu Pomocy Społecznej Nr.1 im. Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- Dostawa sprzętu komputerowego według 2 części
- Dostawa urządzenia do automatycznej elektroforezy kapilarnej, umożliwiającego automatyczną elektroforezę żelową DNA i RNA wraz z oprogramowaniem i niezbędnym zestawem komputerowym
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych i szklanych dla Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.