eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PabianiceBUDOWA ŁĄCZNIKA KOMUNIKACYJNEGO ORAZ REMONT BUDYNKÓW - SZKOŁA PODSTAWOWA NR 5 W PABIANICACH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-13

Ogłoszenie nr 65655 - 2017 z dnia 2017-04-13 r.

Pabianice: BUDOWA ŁĄCZNIKA KOMUNIKACYJNEGO ORAZ REMONT BUDYNKÓW - SZKOŁA PODSTAWOWA NR 5 W PABIANICACH
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 25397


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 5 im. Grzegorza Piramowicza, krajowy numer identyfikacyjny 21149300000, ul. ul. Zamkowa  65, 95200   Pabianice, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 42 215 34 95, faks 42 215 34 95, e-mail sp5ugolygowska@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.sp5pabianice.szkoly.lodz.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

BUDOWA ŁĄCZNIKA KOMUNIKACYJNEGO ORAZ REMONT BUDYNKÓW - SZKOŁA PODSTAWOWA NR 5 W PABIANICACH

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

1/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Teren nieruchomości jest zabudowany budynkami szkoły podstawowej: - budynek główny szkoły, - budynek pomocniczy - stołówka, - budynki gospodarcze. Nieruchomość jest ogrodzona, obsługiwana jest komunikacyjnie dwoma istniejącymi zjazdami - jeden z ulicy Poniatowskiego i drugi z ulicy Zamkowej, podłączonymi do wewnętrznego układu podjazdów, miejsc parkingowych i dojść o nawierzchni utwardzonej. Budynek główny usytuowany jest po stronie wschodniej nieruchomości i biegnie od narożnika północno - wschodniego (skrzyżowania ul. Zamkowej z ul. Poniatowskiego) wzdłuż ulicy Poniatowskiego i kończy w odległości ok. 6,8 m od końca nieruchomości. Obiekt jest w części podpiwniczony, o różnej wysokości: części dydaktyczne są o dwóch kondygnacjach nadziemnych + poddasze nieużytkowe - strych, sala gimnastyczna jest jednokondygnacyjna. Wyposażony jest w instalacje wewnętrzne: wod-kan, elektryczną, c.o. i c.w.u. oraz gazu. Ponadto budynek posiada instalacje odgromową i telefoniczną. Budynek pomocniczy - stołówka usytuowana jest w linii regulacyjnej - zabudowy, wzdłuż ul. Zamkowej. Obiekt jest dwukondygnacyjny + poddasze nieużytkowe - strych, w 50% podpiwniczony. Budynek wyposażony jest w instalacje: wod-kan, elektryczną, c.o. i c.w.u. oraz gazu. Ponadto budynek posiada instalacje odgromową i telefoniczną. 2. Przedmiotem zamówienia jest realizacja n/w prac: a) Budowa łącznika komunikacyjnego pomiędzy budynkami głównym i stołówki wraz z zagospodarowaniem najbliższego otoczenia, b) Remont budynków szkoły w zakresie wymiany pokrycia dachu, ocieplenia stropów nad piętrem i malowanie elewacji budynków - głównego i stołówki. 3. Opis rozwiązań projektowych oraz zakresu prac do wykonania: 1) Projektuje się budowę łącznika komunikacyjnego w poziomie I piętra, łącząc spocznik klatki schodowej w budynku głównym ze spocznikiem klatki schodowej w budynku stołówki. W zakresie ochrony p.poż. stanowi odrębną strefę pożarową, wydzieloną od budynków głównego i stołówki ścianami o REI60 i drzwiami EI30. Z uwagi na czas powstania istniejących budynków, projektuje się budynek łącznika jako niezależną konstrukcję oddylatowaną od budynków istniejących. Uwzględniając wytyczne Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Łodzi łącznik projektuje się w nowoczesnym stylu z użyciem dużej ilości szkła. Budynek projektuje się w konstrukcji szkieletu żelbetowego ze ścianami osłonowymi murowanymi, z przeszkleniem oknami z aluminium.. Ściany zewnętrzne dwuwarstwowe - bloczki gazobetonowe gr. 24 cm + warstwa ocieplenia gr. 15 cm z wykończeniem gotowymi tynkami. Płyta stropowa nad przyziemiem i stropodach w postaci żelbetowej płyty monolitycznej, oparte na podciągach i słupach żelbetowych. Dach jednospadowy, ocieplony styropianem samo gasnącym z przekryciem papą termozgrzewalną i warstwą nawierzchniową z blachy dachówkowej. Budynek łącznika wyposażony zostanie w jedynie w instalacje elektryczne, będzie nieogrzewany. 2) Budynek główny: a) Wymiana pokrycia dachu poprzez: - Rozbiórkę istniejącego pokrycie z blachy płaskiej wraz z rozbiórką łacenia, obróbek blacharskich , rynien i rur spustowych. - Przeprowadzenie niezbędnych napraw i wzmocnień krokwi. - Zabezpieczenie całej drewnianej konstrukcji więźby dachu środkiem ogniochronnym i przeciwko korozji biologicznej poprzez pomalowanie lub natrysk. - Wykonanie nowego pokrycia blachą dachówkową wraz z wykonaniem nowych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych oraz montażem zaprojektowanych blaszanych wywietrzaków dachowych w celu wentylacji przestrzeni strychu. b) Wymiana istniejącego ocieplenia stropu nad I piętrem - w poziomie strychu poprzez: - Rozbiórkę istniejących podłóg z desek, polepy i wylewek betonowych wraz z demontażem ślepego pułapu od góry stropu - od strony strychu - bez naruszania istniejącej podsufitki i tynków na poziomie I piętra. - Odsłonięcie końcówek belek stropowych opartych na murach zewnętrznych, dokonanie bieżącej oceny stanu technicznego belek stropowych i zależnie od ich stanu dokonanie niezbędnych napraw i wzmocnień. - Zabezpieczenie całej drewnianej konstrukcji stropu środkiem ogniochronnym i przeciwko korozji biologicznej poprzez pomalowanie lub natrysk. - Wykonanie nowych warstw stropu. c) Malowanie elewacji. 3) Budynek stołówki: a) Wymiana pokrycia dachu poprzez: - Rozbiórkę istniejącego pokrycia z blachy płaskiej wraz z rozbiórką łacenia, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych. - Przeprowadzenie niezbędnych napraw i wzmocnień krokwi. - Zabezpieczenie całej drewnianej konstrukcji więźby dachu środkiem ogniochronnym i przeciwko korozji biologicznej poprzez pomalowanie lub natrysk. - Wykonanie nowego pokrycia blachą dachówkową wraz z wykonaniem nowych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych oraz montażem zaprojektowanych blaszanych wywietrzaków dachowych w celu wentylacji przestrzeni strychu. b) Wymiana istniejącego ocieplenia stropu nad I piętrem - w poziomie strychu poprzez: - Rozbiórkę istniejących podłóg z desek, polepy, wylewek betonowych i płyty wiórowo-cementowej (suprema) wraz z demontażem ślepego pułapu od góry stropu - od strony strychu - bez naruszania istniejącej podsufitki i tynków na poziomie I piętra. - Odsłonięcie końcówek belek stropowych opartych na murach zewnętrznych, dokonanie bieżącej oceny stanu technicznego belek stropowych i zależnie od ich stanu dokonanie niezbędnych napraw i wzmocnień. - Zabezpieczenie całej drewnianej konstrukcji stropu środkiem ogniochronnym i przeciwko korozji biologicznej poprzez pomalowanie lub natrysk. - Wykonanie nowych warstw stropu . c) Malowanie elewacji: 4. Zakres prac szczegółowo określa dokumentacja projektowo - kosztorysowa, na którą składają się: a) Projekt budowlano - wykonawczy - załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) Kosztorys nakładczy (przedmiar robót) - załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Pabianice, ul. Zamkowa 65. 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia, datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania końcowego bezusterkowego protokołu odbioru końcowego, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego. Ostateczny termin gwarancji zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość terminu gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty - vide kryterium oceny ofert. 7. Termin realizacji zamówienia: w ciągu 120 dni począwszy od dnia 01.05.2017 roku. Ostateczny termin realizacji zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty - vide kryterium oceny ofert. Zakres prowadzonych przez Wykonawcę prac nie może uniemożliwiać Zamawiającemu prowadzenia działalności dydaktyczno - wychowawczej (dotyczy to w szczególności okresu od 01.05 do 23.06.2017 roku). 8. Uwagi realizacyjne: a) Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia z należytą starannością m.in. informując projektantów o celu przygotowywanej dokumentacji projektowej, i wprost wymagając od nich przygotowania opisu przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami ustawy Pzp, w szczególności jej art. 29. b) Konsekwentnie, wszelkie użyte w wyniku niedopatrzenia w dokumentacji projektowej i STWiOR opis przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę nie ma charakteru wiążącego dla Wykonawców i należy go traktować jedynie jako egzemplifikacje (ilustracje) możliwych do użycia produktów i metod wykonania. W każdym przypadku, Zamawiający dopuści inny produkt spełniający wymogi SIWZ, pozwalający na wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną założonymi celami związanymi z termomodernizacją i obowiązującymi przepisami. Wszędzie tam, gdzie w przedmiarze robót występują nazwy materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych do opisanych o cechach nie gorszych od wymaganych w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót. c) Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być nowe, oznakowane znakiem CE/B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek oraz spełniać standardy jakościowe wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy Prawo Budowlane. 9. Warunki finansowe rozliczeń: a) Zamawiający informuje, że rozliczenie nastąpi na podstawie faktur, dopuszcza się fakturowanie etapowe w systemie miesięcznym. b) podstawą wystawienia faktury będzie obustronnie podpisany protokół odbioru robót - częściowy lub końcowy, c) wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty każdorazowego otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury. d) podane w ofercie wynagrodzenie ryczałtowe jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. 10. Kody CPV: - 45.00.00.00-7 - Roboty budowlane, - 45.21.42.00-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem, - 45.40.00.00-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, - 45.44.00.00-3 - Roboty malarskie, - 45.26.00.00-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne. Uwaga: 1. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 2. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty. 3. Wykonawca po protokolarnym przekazaniu placu budowy ponosi pełną odpowiedzialność za plac budowy oraz prace wykonane, aż do dnia protokolarnego sporządzenia i podpisania końcowego protokołu odbioru prac.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45214200-2, 45400000-1, 45440000-3, 45260000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT686958.36
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Budowlane PAGMA-BUD Paweł Siminiak,  ,  ul. Wólczańska 128/134,  90-527,  Łódź,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1023369.52
Oferta z najniższą ceną/kosztem 949335.46
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1.125354.93
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.