To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-13
Ogłoszenie nr 65655 - 2017 z dnia 2017-04-13 r.
Pabianice: BUDOWA ŁĄCZNIKA KOMUNIKACYJNEGO ORAZ REMONT BUDYNKÓW - SZKOŁA PODSTAWOWA NR 5 W PABIANICACH
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 25397
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 5 im. Grzegorza Piramowicza, krajowy numer identyfikacyjny
21149300000, ul.
ul. Zamkowa
65,
95200
Pabianice, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
42 215 34 95, faks
42 215 34 95, e-mail
sp5ugolygowska@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.sp5pabianice.szkoly.lodz.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BUDOWA ŁĄCZNIKA KOMUNIKACYJNEGO ORAZ REMONT BUDYNKÓW - SZKOŁA PODSTAWOWA NR 5 W PABIANICACH
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):1/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Teren nieruchomości jest zabudowany budynkami szkoły podstawowej: - budynek główny szkoły, - budynek pomocniczy - stołówka, - budynki gospodarcze. Nieruchomość jest ogrodzona, obsługiwana jest komunikacyjnie dwoma istniejącymi zjazdami - jeden z ulicy Poniatowskiego i drugi z ulicy Zamkowej, podłączonymi do wewnętrznego układu podjazdów, miejsc parkingowych i dojść o nawierzchni utwardzonej. Budynek główny usytuowany jest po stronie wschodniej nieruchomości i biegnie od narożnika północno - wschodniego (skrzyżowania ul. Zamkowej z ul. Poniatowskiego) wzdłuż ulicy Poniatowskiego i kończy w odległości ok. 6,8 m od końca nieruchomości. Obiekt jest w części podpiwniczony, o różnej wysokości: części dydaktyczne są o dwóch kondygnacjach nadziemnych + poddasze nieużytkowe - strych, sala gimnastyczna jest jednokondygnacyjna. Wyposażony jest w instalacje wewnętrzne: wod-kan, elektryczną, c.o. i c.w.u. oraz gazu. Ponadto budynek posiada instalacje odgromową i telefoniczną. Budynek pomocniczy - stołówka usytuowana jest w linii regulacyjnej - zabudowy, wzdłuż ul. Zamkowej. Obiekt jest dwukondygnacyjny + poddasze nieużytkowe - strych, w 50% podpiwniczony. Budynek wyposażony jest w instalacje: wod-kan, elektryczną, c.o. i c.w.u. oraz gazu. Ponadto budynek posiada instalacje odgromową i telefoniczną. 2. Przedmiotem zamówienia jest realizacja n/w prac: a) Budowa łącznika komunikacyjnego pomiędzy budynkami głównym i stołówki wraz z zagospodarowaniem najbliższego otoczenia, b) Remont budynków szkoły w zakresie wymiany pokrycia dachu, ocieplenia stropów nad piętrem i malowanie elewacji budynków - głównego i stołówki. 3. Opis rozwiązań projektowych oraz zakresu prac do wykonania: 1) Projektuje się budowę łącznika komunikacyjnego w poziomie I piętra, łącząc spocznik klatki schodowej w budynku głównym ze spocznikiem klatki schodowej w budynku stołówki. W zakresie ochrony p.poż. stanowi odrębną strefę pożarową, wydzieloną od budynków głównego i stołówki ścianami o REI60 i drzwiami EI30. Z uwagi na czas powstania istniejących budynków, projektuje się budynek łącznika jako niezależną konstrukcję oddylatowaną od budynków istniejących. Uwzględniając wytyczne Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Łodzi łącznik projektuje się w nowoczesnym stylu z użyciem dużej ilości szkła. Budynek projektuje się w konstrukcji szkieletu żelbetowego ze ścianami osłonowymi murowanymi, z przeszkleniem oknami z aluminium.. Ściany zewnętrzne dwuwarstwowe - bloczki gazobetonowe gr. 24 cm + warstwa ocieplenia gr. 15 cm z wykończeniem gotowymi tynkami. Płyta stropowa nad przyziemiem i stropodach w postaci żelbetowej płyty monolitycznej, oparte na podciągach i słupach żelbetowych. Dach jednospadowy, ocieplony styropianem samo gasnącym z przekryciem papą termozgrzewalną i warstwą nawierzchniową z blachy dachówkowej. Budynek łącznika wyposażony zostanie w jedynie w instalacje elektryczne, będzie nieogrzewany. 2) Budynek główny: a) Wymiana pokrycia dachu poprzez: - Rozbiórkę istniejącego pokrycie z blachy płaskiej wraz z rozbiórką łacenia, obróbek blacharskich , rynien i rur spustowych. - Przeprowadzenie niezbędnych napraw i wzmocnień krokwi. - Zabezpieczenie całej drewnianej konstrukcji więźby dachu środkiem ogniochronnym i przeciwko korozji biologicznej poprzez pomalowanie lub natrysk. - Wykonanie nowego pokrycia blachą dachówkową wraz z wykonaniem nowych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych oraz montażem zaprojektowanych blaszanych wywietrzaków dachowych w celu wentylacji przestrzeni strychu. b) Wymiana istniejącego ocieplenia stropu nad I piętrem - w poziomie strychu poprzez: - Rozbiórkę istniejących podłóg z desek, polepy i wylewek betonowych wraz z demontażem ślepego pułapu od góry stropu - od strony strychu - bez naruszania istniejącej podsufitki i tynków na poziomie I piętra. - Odsłonięcie końcówek belek stropowych opartych na murach zewnętrznych, dokonanie bieżącej oceny stanu technicznego belek stropowych i zależnie od ich stanu dokonanie niezbędnych napraw i wzmocnień. - Zabezpieczenie całej drewnianej konstrukcji stropu środkiem ogniochronnym i przeciwko korozji biologicznej poprzez pomalowanie lub natrysk. - Wykonanie nowych warstw stropu. c) Malowanie elewacji. 3) Budynek stołówki: a) Wymiana pokrycia dachu poprzez: - Rozbiórkę istniejącego pokrycia z blachy płaskiej wraz z rozbiórką łacenia, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych. - Przeprowadzenie niezbędnych napraw i wzmocnień krokwi. - Zabezpieczenie całej drewnianej konstrukcji więźby dachu środkiem ogniochronnym i przeciwko korozji biologicznej poprzez pomalowanie lub natrysk. - Wykonanie nowego pokrycia blachą dachówkową wraz z wykonaniem nowych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych oraz montażem zaprojektowanych blaszanych wywietrzaków dachowych w celu wentylacji przestrzeni strychu. b) Wymiana istniejącego ocieplenia stropu nad I piętrem - w poziomie strychu poprzez: - Rozbiórkę istniejących podłóg z desek, polepy, wylewek betonowych i płyty wiórowo-cementowej (suprema) wraz z demontażem ślepego pułapu od góry stropu - od strony strychu - bez naruszania istniejącej podsufitki i tynków na poziomie I piętra. - Odsłonięcie końcówek belek stropowych opartych na murach zewnętrznych, dokonanie bieżącej oceny stanu technicznego belek stropowych i zależnie od ich stanu dokonanie niezbędnych napraw i wzmocnień. - Zabezpieczenie całej drewnianej konstrukcji stropu środkiem ogniochronnym i przeciwko korozji biologicznej poprzez pomalowanie lub natrysk. - Wykonanie nowych warstw stropu . c) Malowanie elewacji: 4. Zakres prac szczegółowo określa dokumentacja projektowo - kosztorysowa, na którą składają się: a) Projekt budowlano - wykonawczy - załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) Kosztorys nakładczy (przedmiar robót) - załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Pabianice, ul. Zamkowa 65. 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia, datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania końcowego bezusterkowego protokołu odbioru końcowego, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego. Ostateczny termin gwarancji zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość terminu gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty - vide kryterium oceny ofert. 7. Termin realizacji zamówienia: w ciągu 120 dni począwszy od dnia 01.05.2017 roku. Ostateczny termin realizacji zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty - vide kryterium oceny ofert. Zakres prowadzonych przez Wykonawcę prac nie może uniemożliwiać Zamawiającemu prowadzenia działalności dydaktyczno - wychowawczej (dotyczy to w szczególności okresu od 01.05 do 23.06.2017 roku). 8. Uwagi realizacyjne: a) Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia z należytą starannością m.in. informując projektantów o celu przygotowywanej dokumentacji projektowej, i wprost wymagając od nich przygotowania opisu przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami ustawy Pzp, w szczególności jej art. 29. b) Konsekwentnie, wszelkie użyte w wyniku niedopatrzenia w dokumentacji projektowej i STWiOR opis przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę nie ma charakteru wiążącego dla Wykonawców i należy go traktować jedynie jako egzemplifikacje (ilustracje) możliwych do użycia produktów i metod wykonania. W każdym przypadku, Zamawiający dopuści inny produkt spełniający wymogi SIWZ, pozwalający na wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną założonymi celami związanymi z termomodernizacją i obowiązującymi przepisami. Wszędzie tam, gdzie w przedmiarze robót występują nazwy materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych do opisanych o cechach nie gorszych od wymaganych w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót. c) Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być nowe, oznakowane znakiem CE/B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek oraz spełniać standardy jakościowe wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy Prawo Budowlane. 9. Warunki finansowe rozliczeń: a) Zamawiający informuje, że rozliczenie nastąpi na podstawie faktur, dopuszcza się fakturowanie etapowe w systemie miesięcznym. b) podstawą wystawienia faktury będzie obustronnie podpisany protokół odbioru robót - częściowy lub końcowy, c) wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty każdorazowego otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury. d) podane w ofercie wynagrodzenie ryczałtowe jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. 10. Kody CPV: - 45.00.00.00-7 - Roboty budowlane, - 45.21.42.00-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem, - 45.40.00.00-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, - 45.44.00.00-3 - Roboty malarskie, - 45.26.00.00-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne. Uwaga: 1. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 2. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty. 3. Wykonawca po protokolarnym przekazaniu placu budowy ponosi pełną odpowiedzialność za plac budowy oraz prace wykonane, aż do dnia protokolarnego sporządzenia i podpisania końcowego protokołu odbioru prac.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45214200-2,
45400000-1,
45440000-3,
45260000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT686958.36 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 1023369.52 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Całodobowa usługa transportu sanitarnego dla PCM Sp. z o.o.
- Zorganizowanie wyjazdu (przejazd, zakwaterowanie i wyżywienie) w ramach 9 dniowego wyjazdu na terenie Polski dla 96 osób w ramach projektu: "Zdrowa Rodzina"
- Świadczenie obsługi prawnej dla Urzędu Miejskiego w Pabianicach
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.