Ogłoszenie z dnia 2009-03-17
Olsztyn: Przebudowa szybu windowego i wejścia głównego do przychodni wraz z pochylnią dla osób niepełnosprawnych w budynku nr 30
Numer ogłoszenia: 65674 - 2009; data zamieszczenia: 17.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 103 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Warszawska 30, 10-082 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5423202, faks 089 5423214.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa szybu windowego i wejścia głównego do przychodni wraz z pochylnią dla osób niepełnosprawnych w budynku nr 30.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa szybu windowego i wejścia głównego do przychodni wraz z pochylnią dla osób niepełnosprawnych w budynku nr 30: 1.Przebudowa istniejącego szybu windowego w budynku nr 30 - Przychodnia, na terenie kompleksu wojskowego nr 266 w Olsztynie przy ul. Warszawskiej 30, 2.Pochylnia dla niepełnosprawnych przy wejściu głównym do budynku nr 30 - Przychodnia, wymiana istniejących drzwi wejściowych, zewnętrznych głównego wejścia do budynku nr 30 na drzwi rozsuwane automatycznie z kurtyną powietrzną.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.42.11.10 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych 45.43.21.12 - Kładzenie nawierzchni 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.22.31.10 - Instalowanie konstrukcji metalowych 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.35.60.00 - 45.35.60.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.05.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 złotych (słownie : pięć tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. W przypadku, kiedy wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem z dopiskiem: Przebudowa szybu windowego wraz z pochylnią dla niepełnosprawnych - budynek nr 30 - przychodnia na wskazany rachunek bankowy : Kredyt Bank S. A. 57 1500 1562 1215 6001 6752 0000. 5. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków na konto Zamawiającego. 6. W przypadku wnoszenia wadium w innych środkach niż pieniądze należy w ofercie złożyć kopię dokumentu.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych. 2. Wykonali w ciągu ostatnich 5 (pięciu) lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 (jedno) zamówienie o wartości nie mniejszej niż ofertowa cena brutto za realizację przedmiotu zamówienia, odpowiadającego swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot niniejszego postępowania. 3. Udzielą, co najmniej 3-letniej gwarancji na wszystkie prace ogólnobudowlane i instalacyjne a na materiały i urządzenia - zgodnie z kartą gwarancyjną producenta. 4. Osoby z kierownictwa i dozoru muszą posiadać: 4.1. stosowne uprawnienia budowlane oraz legitymować się aktualną przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa, 4.2. legitymować się uprawnieniami do instalacji, uruchomienia i serwisowania urządzeń : dźwig hydrauliczny, kurtyna powietrzna drzwi wejściowych zewnętrznych, drzwi wejściowe - zewnętrzne otwierane automatycznie, 4.3. Uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika montażu dźwigu, odpowiedzialnego za montaż urządzenia oraz za sporządzenie powykonawczej dokumentacji projektowej dźwigu i za odbiór dźwigu przez Urząd Dozoru Technicznego. 5. Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn. Wykonawca posiada na koncie kwotę równoważną cenie ofertowej brutto na realizację przedmiotu zamówienia lub będzie miał udzielony, potwierdzony kredyt na tę kwotę. 6. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu złoży następujące dokumenty lub oświadczenia: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 2. 2. Oświadczenie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3. 3. Wykaz robót budowlanych, o których mowa w pkt. V ppkt. 2 wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 4. 4. Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 5. 5. Wykaz osób, kierownictwa, które zostaną zatrudnione przy realizacji zamówienia, z podaniem nr uprawnień - załącznik nr 6. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 7 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 8 (oba dokumenty spięte jako całość), 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 9 9. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 10 10. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Z dokumentu musi wynikać, że Wykonawca posiada na koncie kwotę nie mniejszą niż cena ofertowa brutto na realizację przedmiotu zamówienia lub zostanie mu udzielony kredyt na tę kwotę zapewniającą realizację zamówienia. - załącznik nr 11 11. Dowód wpłacenia, wniesienia wadium - załącznik nr 12 12. Szczegółowy kosztorys ofertowy, sporządzony na podstawie przedmiarów robót, zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną wraz z harmonogramem, tabelą elementów do fakturowania oraz wypisanymi wskaźnikami cenotwórczymi - załącznik nr 13 13. Oświadczenie, że Wykonawca zapewni przez minimum 10 lat od daty realizacji przedmiotu zamówienia dostęp do części zamiennych i zużywalnych w trakcie eksploatacji wbudowanych urządzeń: dźwig, kurtyna powietrzna - załącznik nr 18 14. Zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy - złącznik nr 23 15. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - załącznik nr 24..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.propubilco.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 103 Szpital Wojskowy z Przychodnia SPZOZ ul. Warszawska 30 10-082 Olsztyn, budynek administracji, Zamówienia Publiczne i Zaopatrzenie - I piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2009 godzina 11:00, miejsce: 103 Szpital Wojskowy z Przychodnia SPZOZ ul. Warszawska 30 10-082 Olsztyn, budynek administracji, Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki w Szkole Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Olsztynie w 2025 r.
- Dostawa jednorazowa szklanych naczyń laboratoryjnych oraz szklanych akcesoriów do jednostek Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa fabrycznie nowego komputera z zastosowaniem 0% stawki podatku VAT do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Utrzymanie czystości pomieszczeń oraz terenu przyległego obiektu Hali Widowiskowo - Sportowej URANIA w Olsztynie
- "Dostawa produktów głęboko mrożonych"
- Licencje MS SQL Server
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa świetlicy wiejskiej - w ramach zadania pn.: Raj na ziemi / budowa świetlicy w sołectwie Skórzewa w miejscowości Raj"
- Wzmocnienie stropu nad pomieszczeniami czytelni i biblioteki w budynku Muzeum Archeologicznego w Poznaniu przy ul. Wodnej
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w mieście i gminie Działoszyn
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Otrocz"
- "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej oraz zastosowanie retencji na terenie Gminy Sulików" w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Chrzanów Pierwszy"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.