Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-09
Siedlce: ŚWIADCZENIE USŁUG DRUKOWANIA, SKŁADU, ŁAMANIA TEKSTU, PROJEKTÓW GRAFICZNYCH, WYKONYWANIE PRAC INTROLIGATORSKICH ORAZ WYKAŃCZALNICZYCH DLA AKADEMII PODLASKIEJ
Numer ogłoszenia: 6567 - 2008; data zamieszczenia: 09.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Podlaska w Siedlcach, ul. Konarskiego 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6442095, fax 025 6442045.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ap.siedlce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG DRUKOWANIA, SKŁADU, ŁAMANIA TEKSTU, PROJEKTÓW GRAFICZNYCH, WYKONYWANIE PRAC INTROLIGATORSKICH ORAZ WYKAŃCZALNICZYCH DLA AKADEMII PODLASKIEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: poniżej progu 206 000 euro
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.11.00.00 - Usługi w zakresie drukowania książek Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania Oryginalny kod CPV: 78.19.00.00 - Usługi w zakresie drukowania plakatów Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiąjący nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z art. 22 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia; -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia; -nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy. 2.Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy -Załącznik Nr 3 do SIWZ; 3.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: a)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)wykazu oprogramowania, sprzętu komputerowego oraz urządzeń sporządzonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ niezbędnego do wykonania zamówienia, będącego w dyspozycji Wykonawcy, w tym co najmniej: -programów graficznych do pełnej obróbki materiałów ilustracyjnych i łamania tekstu (Corel Draw, PhotoShop, Page Maker) -drukarki laserowej z opcją postscript; -skanera o rozdzielczości minimum 1200 dpi; -naświetlarki do filmów; -maszyny do druku offsetowego z możliwością wykonania pełnego koloru; -maszyny introligatorskiej do oprawy książek; -urządzenia do druku cyfrowego; -urządzenia do foliowania; -zszywarki; 4.Zamawiający oceni spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 5.Ocena spełnienia wymaganych warunków zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1.Formularz Ofertowy, sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ; 2.Formularz Cenowy, sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; 3.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ; 4.Zaakceptowany przez Osoby Uprawnione Wzór Umowy, stanowiący Załącznik Nr 4 do SIWZ; 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.wykazu oprogramowania oraz sprzętu komputerowego oraz innych urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, będącego w dyspozycji Wykonawcy; 7.Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę w przypadku osób nie wymienionych w rejestrze lub zaświadczeniu o prowadzeniu działalności gospodarczej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ap.siedlce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można otrzymać w siedzibie Zamawiającego w Siedlcach przy ul. Konarskiego 2, pok. 57 (Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia), (tel. 25/643-19-41).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2008 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Akademii Podlaskiej , I piętro, ul. Konarskiego 2, 08-110 Siedlce.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 20.02.2008.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Szkolenia pracowników (1) z podziałem na trzy części
- Dostawa 15 sztuk fabrycznie nowych samochodów osobowych do przeprowadzania egzaminów państwowych w zakresie kategorii B prawa jazdy w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego w Siedlcach (...)
- Asfaltowanie dróg gminnych
- Asfaltowanie dróg gminnych na terenie Gminy Siedlce, część II
- Dostawa asortymentu do zabiegów endoskopowych jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb Zakładu Endoskopii Przewodu Pokarmowego
- Usługa kons., ser., nap. i usu. aw. urz. bram i dr. przes., garaż., szlab. i bram wj., br. obr., zapór antyt., dźw. nożyc. i platf. przeł. znaj. się na ter. komp. woj. będą. na zao. 28 WOG w 2025 r.
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa druku i oprawy 5 tomików poetyckich, cz. 2.
- Usługa druku i oprawy 2 tytułów książek w miękkiej oprawie, cz. 1.
- Druk i dostawa słowników: astronomów, geologów i chemików polskich.
- Usługa przygotowania i drukowania broszur oraz ulotek w ramach operacji pn.: "Kompendium wiedzy dla rolnika"
- "Usługa druku książek - 4 części"
- Wykonanie materiałów promocyjnych w ramach operacji pn. ,,Upowszechnianie informacji o PS WPR 2023-2027 w województwie łódzkim'', wpisanej do Planu Operacyjnego KSOW+ na rok 2025
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.