eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DarłowoWykonanie projektów zagospodarowania miejskich terenów zielonych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-05

Darłowo: Wykonanie projektów zagospodarowania miejskich terenów zielonych
Numer ogłoszenia: 65684 - 2011; data zamieszczenia: 05.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Darłowo , Plac Tadeusza Kościuszki 9, 76-150 Darłowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3142223 do 26, faks 94 3142333.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.darlowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektów zagospodarowania miejskich terenów zielonych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania następujących projektów: Część I - Wykonanie projektu zagospodarowania terenu zielonego - Park Eryka. Powierzchnia zagospodarowania wynosi ok. 1,02 ha. Część II - Wykonanie projektu zagospodarowania terenu zielonego - Park za Szkołą Morską. Powierzchnia zagospodarowania wynosi ok. 5,00 ha. Część III - Wykonanie projektu zagospodarowania terenu zielonego - Park Conrada przy ul. Morskiej. Powierzchnia zagospodarowania wynosi ok. 7,95 ha. Część IV -Wykonanie projektu zagospodarowania terenu zielonego - Las przy Al. Parkowej. Powierzchnia zagospodarowania wynosi ok. 5,00 ha Wykonanie projektu zagospodarowania terenu obejmuje: 1)zagospodarowanie terenów zieleni wraz z nawodnieniem: -wykonanie inwentaryzacji zieleni dla całego terenu, -wykonanie projektu zieleni, -wykonanie projektu systemu nawadniania szaty roślinnej, 2)budowę oświetlenia terenu: -wykonanie projektu oświetlenia wraz z projektem sieci elektroenergetycznej dla oświetlenia terenu oraz zasilania urządzeń nawadniających, 3)budowę ścieżek, chodników, placów zabaw oraz plastycznych form przestrzennych -układy komunikacji pieszej, komunikacji dla obsługi terenu przez pojazdy służb technicznych i porządkowych wraz z wymianą nawierzchni (nawierzchnie mineralne utwardzone np.: żwirowe, z kostki kamiennej, płyt kamiennych lub inne), -wyznaczenie stref wejściowych oraz wjazdów dla pojazdów obsługi technicznej i służb porządkowych, 4)budowę elementów małej architektury: -ławki, kosze na śmieci, niskie wygrodzenie terenu, opaski zabezpieczające, drogowskazy, tablice informacyjne, elementy stylowe dobrane z katalogów elementów gotowych lub według własnego projektu, 5)uzyskanie dla sporządzonego projektu wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, 6)uzgodnienie koncepcji projektu z Zamawiającym, 7)propozycja etapowania realizacji inwestycji z podziałem na samoistne zadania inwestycyjne, uzgodniona i zaakceptowana przez Zamawiającego wraz z szacunkowymi kosztami ich realizacji, 8)projekt wizualizacji przestrzennej w formie cyfrowej, przedstawiony w różnych płaszczyznach, oparty o programy CAD lub podobne. UWAGA! Wizualizacje dołączone do dokumentacji przetargowej powinny być przedstawione w formie wydruku w minimalnym formacie A3 oraz nagrane na nośniku pamięci w formacie do odczytu (pliki pdf, JPEG, tiff)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.40.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest udokumentować w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, wykonał minimum jedno zamówienie zakresem i charakterem równoważne lub zbliżone do przedmiotu zamówienia, tzn. opracował minimum jeden projekt zagospodarowania miejskiego terenu zielonego (poparty stosownymi referencjami - minimum jedna referencja wystawiona przez Inwestora). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest udokumentować w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku potencjał kadrowy, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą wykaz osób, które będą realizować zamówienie wraz z przedstawieniem dokumentów świadczących o ich kwalifikacjach zawodowych, uprawnieniach, doświadczeniu i wykształceniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć przed publikacją ogłoszenia o przetargu: - przekształcenie lub zmiana siedziby którejkolwiek ze stron umowy, - zmiana osób reprezentujących strony oraz innych osób z nazwiska wymienionych w umowie, - zajdą inne okoliczności niezależne od Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.darlowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, Plac T. Kościuszki 9, 76-150 Darłowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2011 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Darłowie, Plac T. Kościuszki 9, 76-150 Darłowo, sekretariat pok. nr 21.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie projektu zagospodarowania terenu zielonego - Park Eryka. Powierzchnia zagospodarowania wynosi ok. 1,02 ha zgodnie z załącznikiem graficznym Nr 1 do s.i.w.z..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektu zagospodarowania terenu obejmuje: 1)zagospodarowanie terenów zieleni wraz z nawodnieniem: -wykonanie inwentaryzacji zieleni dla całego terenu, -wykonanie projektu zieleni, -wykonanie projektu systemu nawadniania szaty roślinnej, 2)budowę oświetlenia terenu: -wykonanie projektu oświetlenia wraz z projektem sieci elektroenergetycznej dla oświetlenia terenu oraz zasilania urządzeń nawadniających, 3)budowę ścieżek, chodników, placów zabaw oraz plastycznych form przestrzennych -układy komunikacji pieszej, komunikacji dla obsługi terenu przez pojazdy służb technicznych i porządkowych wraz z wymianą nawierzchni (nawierzchnie mineralne utwardzone np.: żwirowe, z kostki kamiennej, płyt kamiennych lub inne), -wyznaczenie stref wejściowych oraz wjazdów dla pojazdów obsługi technicznej i służb porządkowych, 4)budowę elementów małej architektury: -ławki, kosze na śmieci, niskie wygrodzenie terenu, opaski zabezpieczające, drogowskazy, tablice informacyjne, elementy stylowe dobrane z katalogów elementów gotowych lub według własnego projektu, 5)uzyskanie dla sporządzonego projektu wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, 6)uzgodnienie koncepcji projektu z Zamawiającym, 7)propozycja etapowania realizacji inwestycji z podziałem na samoistne zadania inwestycyjne, uzgodniona i zaakceptowana przez Zamawiającego wraz z szacunkowymi kosztami ich realizacji, 8)projekt wizualizacji przestrzennej w formie cyfrowej, przedstawiony w różnych płaszczyznach, oparty o programy CAD lub podobne. UWAGA! Wizualizacje dołączone do dokumentacji przetargowej powinny być przedstawione w formie wydruku w minimalnym formacie A3 oraz nagrane na nośniku pamięci w formacie do odczytu (pliki pdf, JPEG, tiff)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.40.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie projektu zagospodarowania terenu zielonego - Park za Szkołą Morską. Powierzchnia zagospodarowania wynosi ok. 5,00 ha zgodnie z załącznikiem graficznym Nr 2 do s.i.w.z..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektu zagospodarowania terenu obejmuje: 1)zagospodarowanie terenów zieleni wraz z nawodnieniem: -wykonanie inwentaryzacji zieleni dla całego terenu, -wykonanie projektu zieleni, -wykonanie projektu systemu nawadniania szaty roślinnej, 2)budowę oświetlenia terenu: -wykonanie projektu oświetlenia wraz z projektem sieci elektroenergetycznej dla oświetlenia terenu oraz zasilania urządzeń nawadniających, 3)budowę ścieżek, chodników, placów zabaw oraz plastycznych form przestrzennych -układy komunikacji pieszej, komunikacji dla obsługi terenu przez pojazdy służb technicznych i porządkowych wraz z wymianą nawierzchni (nawierzchnie mineralne utwardzone np.: żwirowe, z kostki kamiennej, płyt kamiennych lub inne), -wyznaczenie stref wejściowych oraz wjazdów dla pojazdów obsługi technicznej i służb porządkowych, 4)budowę elementów małej architektury: -ławki, kosze na śmieci, niskie wygrodzenie terenu, opaski zabezpieczające, drogowskazy, tablice informacyjne, elementy stylowe dobrane z katalogów elementów gotowych lub według własnego projektu, 5)uzyskanie dla sporządzonego projektu wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, 6)uzgodnienie koncepcji projektu z Zamawiającym, 7)propozycja etapowania realizacji inwestycji z podziałem na samoistne zadania inwestycyjne, uzgodniona i zaakceptowana przez Zamawiającego wraz z szacunkowymi kosztami ich realizacji, 8)projekt wizualizacji przestrzennej w formie cyfrowej, przedstawiony w różnych płaszczyznach, oparty o programy CAD lub podobne. UWAGA! Wizualizacje dołączone do dokumentacji przetargowej powinny być przedstawione w formie wydruku w minimalnym formacie A3 oraz nagrane na nośniku pamięci w formacie do odczytu (pliki pdf, JPEG, tiff)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.40.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie projektu zagospodarowania terenu zielonego - Park Conrada przy ul. Morskiej. Powierzchnia zagospodarowania wynosi ok. 7,95 ha zgodnie z załącznikiem graficznym Nr 3 do s.i.w.z..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektu zagospodarowania terenu obejmuje: 1)zagospodarowanie terenów zieleni wraz z nawodnieniem: -wykonanie inwentaryzacji zieleni dla całego terenu, -wykonanie projektu zieleni, -wykonanie projektu systemu nawadniania szaty roślinnej, 2)budowę oświetlenia terenu: -wykonanie projektu oświetlenia wraz z projektem sieci elektroenergetycznej dla oświetlenia terenu oraz zasilania urządzeń nawadniających, 3)budowę ścieżek, chodników, placów zabaw oraz plastycznych form przestrzennych -układy komunikacji pieszej, komunikacji dla obsługi terenu przez pojazdy służb technicznych i porządkowych wraz z wymianą nawierzchni (nawierzchnie mineralne utwardzone np.: żwirowe, z kostki kamiennej, płyt kamiennych lub inne), -wyznaczenie stref wejściowych oraz wjazdów dla pojazdów obsługi technicznej i służb porządkowych, 4)budowę elementów małej architektury: -ławki, kosze na śmieci, niskie wygrodzenie terenu, opaski zabezpieczające, drogowskazy, tablice informacyjne, elementy stylowe dobrane z katalogów elementów gotowych lub według własnego projektu, 5)uzyskanie dla sporządzonego projektu wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, 6)uzgodnienie koncepcji projektu z Zamawiającym, 7)propozycja etapowania realizacji inwestycji z podziałem na samoistne zadania inwestycyjne, uzgodniona i zaakceptowana przez Zamawiającego wraz z szacunkowymi kosztami ich realizacji, 8)projekt wizualizacji przestrzennej w formie cyfrowej, przedstawiony w różnych płaszczyznach, oparty o programy CAD lub podobne. UWAGA! Wizualizacje dołączone do dokumentacji przetargowej powinny być przedstawione w formie wydruku w minimalnym formacie A3 oraz nagrane na nośniku pamięci w formacie do odczytu (pliki pdf, JPEG, tiff)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.40.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie projektu zagospodarowania terenu zielonego - Las przy Al. Parkowej. Powierzchnia zagospodarowania wynosi ok. 5,00 ha zgodnie z załącznikiem graficznym Nr 4 do s.i.w.z..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektu zagospodarowania terenu obejmuje: 1)zagospodarowanie terenów zieleni wraz z nawodnieniem: -wykonanie inwentaryzacji zieleni dla całego terenu, -wykonanie projektu zieleni, -wykonanie projektu systemu nawadniania szaty roślinnej, 2)budowę oświetlenia terenu: -wykonanie projektu oświetlenia wraz z projektem sieci elektroenergetycznej dla oświetlenia terenu oraz zasilania urządzeń nawadniających, 3)budowę ścieżek, chodników, placów zabaw oraz plastycznych form przestrzennych -układy komunikacji pieszej, komunikacji dla obsługi terenu przez pojazdy służb technicznych i porządkowych wraz z wymianą nawierzchni (nawierzchnie mineralne utwardzone np.: żwirowe, z kostki kamiennej, płyt kamiennych lub inne), -wyznaczenie stref wejściowych oraz wjazdów dla pojazdów obsługi technicznej i służb porządkowych, 4)budowę elementów małej architektury: -ławki, kosze na śmieci, niskie wygrodzenie terenu, opaski zabezpieczające, drogowskazy, tablice informacyjne, elementy stylowe dobrane z katalogów elementów gotowych lub według własnego projektu, 5)uzyskanie dla sporządzonego projektu wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, 6)uzgodnienie koncepcji projektu z Zamawiającym, 7)propozycja etapowania realizacji inwestycji z podziałem na samoistne zadania inwestycyjne, uzgodniona i zaakceptowana przez Zamawiającego wraz z szacunkowymi kosztami ich realizacji, 8)projekt wizualizacji przestrzennej w formie cyfrowej, przedstawiony w różnych płaszczyznach, oparty o programy CAD lub podobne. UWAGA! Wizualizacje dołączone do dokumentacji przetargowej powinny być przedstawione w formie wydruku w minimalnym formacie A3 oraz nagrane na nośniku pamięci w formacie do odczytu (pliki pdf, JPEG, tiff)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.40.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.