To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-03-23
Gorzów Wielkopolski: Zakup z dostawą - ciągnika siodłowego oraz naczepy do transportu paliwa RDF
Numer ogłoszenia: 65700 - 2016; data zamieszczenia: 23.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 43386 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Utylizacji Odpadów Spółka z o.o., ul. Teatralna 49, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7225385 w. 36, faks 095 7225385.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup z dostawą - ciągnika siodłowego oraz naczepy do transportu paliwa RDF.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup z dostawą - ciągnika siodłowego oraz naczepy do transportu paliwa RDF Część I - przedmiotem zamówienia jest zakup nowego lub używanego ciągnika siodłowego na potrzeby zewnętrznego transportu, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 7 - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. Część II - przedmiotem zamówienia jest zakup nowej lub używanej naczepy, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 7 - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34 13 30 00-8 Pojazdy ciężarowe z przyczepą 34 22 30 00-6 Przyczepy i naczepy 2. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania zamówienia zgodnie z minimalnymi parametrami określonymi w złączniku nr 7 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiącymi jednocześnie zestawienia minimalnych parametrów wymaganych przez Zamawiającego, dla części I i II. 3. Podstawowe parametry zamówienia: a) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet realizacji zamówienia. b) Wykonawca jest zobowiązany do wykonania zamówienia wg Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), jej załączników i złożonej oferty, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. d) Wykonawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne przedmiotu umowy istniejące w czasie dokonywania czynności odbioru. h) Wykonawca nie może uwolnić się od odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady powstałe na skutek wad rozwiązań, które sam wprowadził. l) Wykonawca zapewni, że przedmiot zamówienia dostarczony Zamawiającemu będzie, wolny od wad fizycznych. m) W przypadku, gdy przedmiot zamówienia jest fabrycznie nowy musi być objęty gwarancją. Okres gwarancji liczony będzie od dnia podpisania (bez zastrzeżeń) przez obie strony protokołu odbioru dotyczy części I i II. Gwarancja na fabrycznie nowy przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące. n) W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do dokonywania przeglądów gwarancyjnych, konserwacji, w tym wymiany odpowiednich elementów urządzenia, niezbędnych dla zapewnienia prawidłowej pracy urządzenia, w miejscu użytkowania i zgodnych z zaleceniami Producenta i przez okres udzielonej przez niego gwarancji. o) Wykonawca ponosi koszty transportu związane z naprawami gwarancyjnymi. p) Wszystkie systemy sprawne używanego urządzenia będą sprawdzane przy odbiorze. Dokonany zostanie przegląd techniczny na wybranej przez Zamawiającego stacji diagnostycznej. W wyniku negatywnego przejścia przeglądu Zamawiający odstępuje od podpisania umowy. Podstawą do zakupu będzie wykonanie oględzin z uprawnionym rzeczoznawcą samochodowym wyznaczonym przez Zamawiającego (RS 00190 Rzeczoznawca samochodowy, certyfikowany na liście Ministra Infrastruktury i Rozwoju), po czym zostanie podpisany protokół odbioru. Gwarancja na używany przedmiot zamówienia wynosi minimum 3 miesiące. r) Przedmiot zamówienia musi posiadać dowód rejestracyjny i kartę pojazdu. Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca odpowiedzialny będzie za prawidłową realizację umowy, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie umowy. b) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. c) Wszelkie obowiązki związane z transportem przyjmie na siebie Wykonawca. d) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą wyłącznie przez ustanowionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. e) Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu wymagane dokumenty określone w Załączniku nr 7 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej Części przedmiotu zamówienia. f) W przypadku gdy przedmiot zamówienia jest używany musi spełniać wymagania obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności być: sprawny technicznie, dopuszczony do poruszania się po drogach w krajach Unii Europejskiej. g) Zapłata za fakturę nastąpi w ciągu 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. 5. Wykonawca będzie ponosić pełną odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.30.00-8, 34.22.30.00-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zakup nowego lub używanego ciągnika siodłowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.T.H FRANCEPOL Sp. z o.o., ul. Stary Kisielin - Zatorze 9, 66-002 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 64000,00
Oferta z najniższą ceną: 64000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 64000,00
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Zakup nowej lub używanej naczepy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.T.H FRANCEPOL Sp. z o.o., ul. Stary Kisielin - Zatorze 9, 66-002 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 99000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 61000,00
Oferta z najniższą ceną: 61000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 110000,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- KURS OPIEKUNA W ŻŁOBKU LUB KLUBIE DZIECIĘCYM
- KURS FRYZJERSKI
- Modernizacja posadzek w pokojach nr 12 i 15 w Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im Marie Juchacz w Gorzowie Wielkopolskim
- Utrzymanie fontann miejskich.
- Zakup i dostawa środków czystości i mopów
- Zakup i dostawa 3 szt. serwerów fizycznych na potrzeby Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.